Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Czy przytarta muszla nada się do regeneracji
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
RaQu
Witam

Piszę z pytaniem. Mam okazję kupić po taniości całą turbosprężarkę z uszkodzonym CHRA. Mógłbym założyć do niej koras Melett-a tylko mam pytanie czy taka muszla która jest lekko przytarta wymaga jakiejś obróbki (szlifowanie papierkiem ściernym). Czy musiałbym ją oddawać do punktu regeneracji i czy w ogóle się do czegokolwiek nadaje (poza ozdobą na półce)?

Poniżej dołączam zdjęcia.

Zdjęcie wirnika

Zdjęcie muszli
Mis
Możesz ją wygładzić albo stoczyć, ale pasowanie muszla-wirnik Ci się zwiększy i lipa będzie z wydajnością/wstawaniem.
RaQu
Wiem właśnie że wydajność się na pewno zmniejszy ale czy będzie do duża różnica ciężko oszacować ?
marcin137
Nie zwiększy się pasowanie jeśli zaniży się powierzchnię przylegania do korpusu , wypoleruj to na tokarce najpierw wink.gif
RaQu
No w sumie tak też mogę zrobić. Nie miałem jej jeszcze w rękach ocenię jak głębokie są rysy i wtedy zobaczę co zrobić. Dzięki za rady
przema72
nawet jeśli rysy są głębokie to muszle można naprawić , wystarczy ze odtworzysz geometrie przylegania wirnika i odpowiednio splanujesz czoło muszli aby weszła głębiej , muszle masz na seger który jest stożkowy ale przy głebokich rysak jego zakres dociągania moze sie skonczyć , wtedy musisz dac pod niego podkładkę , równie dobrze można naspawać uszkodzony obszar i obrobić na fabryczne wymiary , co do samego kompresora to śmietnik
RaQu
Cały koras jest do wywalenia, Pęknięty jest pierścień na który zakłada się seger. Rysy w muszli są dość spore ok 1mm głębokości w niektórych miejscach. Na tę chwilę niech leży postanowiłem kupić używkę.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.