Nie wiem czym się kierujesz Tworząc takie interpretacje, ale dobrej woli w tym nie widać.
Zapytaj tutaj chłopaków jakie homologacje ich ograniczają w budowaniu pojazdów. Ale czekaj Ty z pewnością rozumiesz sens homologacji i wiesz kiedy jest wymagana... tym bardziej nie wiem o co Ci chodzi.
Gdyby jednak tak bardzo przytłoczył Cię dzisiejszy świat to napiszę Ci, że buduje teraz samochody BEZ HOMOLOGACJI, a tutaj na forum 99,9999% takich wozów jest zapytaj ludzi o homologację to pewnie pomyślą, że chodzi Ci o homologację drogową. Pewnie zastanawia Cię fakt jak to jest, że ludzie tutaj prezentują swoje czasy na torach czy na ćwiarę czy tam osiągi pojazdów mimo iż ich wozy nie spełniają ŻADNEJ homologacji, ani FIA, ani drogowej.
Wpis bez sensu, nie wiem o co Ci chodzi. Chcesz to sobie brykaj FWD Twoja sprawa, ale nie tłumacz ludziom, że to jest coś EXTRA i nie wmawiaj komukolwiek, że nawołuje do oszustwa nie rozumiejąc w ogóle istoty sprawy, albo rozumiejąc ją zupełnie walić kulą w płot.
P.S. Zamów sobie w PZM homologację FIA tej hondy civic z tematu o ile producent ją uzyskał i zbuduj ten samochód zgodnie z homologacją, dostaniesz na dzień dobry zwężkę, limit masy, wąskie opony homologowane zgodne z załącznikiem, może i limit obrotów i będziesz śnił o tych 9kRPM. Ty serio nie rozumiesz co to jest FIA homologacja i kiedy się trzeba do niej stosować?
I wówczas może zrozumiesz co to znaczy pajacowanie w FWD z homologacją
No i jeszcze jedno, żeby nie było. Xsara ma fajną homologację, umożliwiającą zrobienie w grA konkretnej mocy ponieważ ma dopuszczone ITB, które oczywiście zostało wyprodukowane przez kogoś tam w ilości kilku sztuk i jedną sztukę w europie znalazłem do kupienia za uwaga tylko 5000 Euro. Już prawie jechałem po to do Francji, ale na szczęście do tego nie doszło. ITB do tego silnika w ZX zamontowałem z ZX12R i kupiłem je za 400PLN. To jest właśnie homolopajacowanie.