Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wycinanie zapłonu na chama?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
olozwirski
Sprawa jest taka, silnik CFSA z audi RS5, na oryginalnym sterowniku z fsi.
Do tego skrzynia 8hp70 + sterownik Lamika.
Puki co to zadziałało ale będzie mocy przybywaj i będę musiał jakoś zmniejszać moment obrotowy podczas zmian biegów, programowo nie znalazł się chętny co by to ogarnąć wiec jest myśl żeby to robić ze tak powiem, na chama. Czyli odcinać na chwile prąd do cewek czy jakoś tak. Obawiam sie tylko ze paliwo będzie mi zmywać film olejowy, słusznie? A może są jakieś zewnętrzne kontrolery, które mogły by tylko opóźniać zapłon np. na 4 cylindrach z 8?
piwo
Zakładaj race tcsa i tam masz flat shift. Tylko podpiąć jakiś sygnał do tcsa ze sterownika lamika że będzie zmiana biegow
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0
olozwirski
CYTAT(piwo @ Wed, 18 Sep 2019 - 19:51) *
Zakładaj race tcsa i tam masz flat shift. Tylko podpiąć jakiś sygnał do tcsa że sterownika panika że będzie zmiana biegow
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0

Nie bardzo jeszcze rozumiem jak by to miało działać, pytanie podstawowe, co z fsi?
piwo
Chyba nie ma przeciwskazania. Działałoby jak każdy flatshift czyli ograniczało wzrost obrotów silnika przy zmianie biegu. Potrzebny tylko sygnał że sprzęgła czy innego sygnału że chcemy stałe utrzymywanie obrotów. No chyba że w automacie przy zmianie biegów obroty nie wzrastają wtedy dupa. Ale pewnie Jacek jest w stanie napisać coś w sofcie by to zrealizować.
http://www.racetcs.com/#why
radzio_gsi
CYTAT(olozwirski @ Wed, 18 Sep 2019 - 20:11) *
Nie bardzo jeszcze rozumiem jak by to miało działać, pytanie podstawowe, co z fsi?


tu chyba chodzi o to, czy wtryski się nie uwalą od temp jak nie będzie podawane paliwo. Ale z drugiej strony na odjęciu gazu ecu w serii też odcina paliwo. Moim zdaniem race tcs ma prawo tu działać
flapjck1
A wycinanie zaplonow spowoduje wybuch mieszanki w kolektorze wydechowym ( kacie )
olozwirski
Akurat strzały w wydech by mi nie przeszkadzały.
Ale wracając do tcsa, nie podłączam tego do absu tylko podaje sygnał, a urządzenie odcina wtryski?
O fsi pytam dlatego ze tam na jeden cykl jest kilka rożnych przedwtrysków, wtrysków i dotrysków paliwa ze tak powiem. Temperatura to nie problem.
piwo
abs mozesz podlaczyc zeby tcs dzialal chyba ze Tobie kontrola trakcji nie jest potrzebna. a jesli nie chcesz podlaczac to musisz napisac do Jacka by zrobil jakas inna funkcjonalnosc softu.
co do tych dotryskow tez zagadaj z Jackiem.
http://www.racingforum.pl/Zobacz-profil-m23727.html
Mis
TCS nie działa z bezpośrednim wtryskiem przecież Panowie, więc nie wytnie paliwka.

Odcinając cewki (zasilanie) dla flatshifta powoduje zalewanie chwilowe silnika i potem delikatny lag jest, sprawdziłem to.
olozwirski
Czyli najlepiej by było zapłon opóźniać?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.