Witam. Pacjent Toledo 1M 1.8t AUQ
Modyfikacje: Dp 3", TIP 3" ze stożkiem, Duży FMIC, Oil catch tank, Brak SAI, n249.
Mapa na 1,2B. Turbo 8 miesięcy temu regenerowane seria K03s, brak luzów, nie poci się.
Wtryski seria 320cc

Po wystrzale opaski z FMICa silnik zgasł i od tej pory auto nie chce jechać tak jak wcześniej. Auto szarpie tylko troszkę jak silnik zimny na 1 biegu przez minutę później jest ok, nie szarpie, nie przerywa.
Czasami jeździ jak seria, czasami tryb awaryjny a innym razem turbo ładuje 1b-0,5b-1b

Dolot szczelny. DV nowy. N75 używany ori, kupiłem nowy pierburga, wymieniłem ale jest jeszcze gorzej. Myślałem że to przepływka bo też była pierburga, aczkolwiek nowa, wymieniłem na nową ori boscha - bez zmian.
Świece nowe NGK PRF6Q, Cewki nowe Beru.
Powracające co jakiś czas błędy:
17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal
P1523 - 35-00 - -
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
Ten jest nowy:
16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
P0238 - 35-10 - - - Intermittent
Logi:
002 + 033
https://log.malonetuning.com/chart/266812#H...ELCvwAAAA%3D%3D
011 + 120
https://log.malonetuning.com/chart/266811#H...owr8Bw4gAAAA%3D
115+118
https://log.malonetuning.com/chart/266810#H...o7CrQAAAA%3D%3D
003 + 020
https://log.malonetuning.com/chart/266809#H...kLClwAAAA%3D%3D

Wiem że na logach widać że mam prawie 0,7B (przez chwilę) ale w kabinie też mam wskaźnik wpięty między kolektorem a regulatorem paliwa, który zawsze przy bucie pokazuje 0,3B jakiś tani AutoGauge ale wg moich odczuć i z tego co przepływka pokazuje twierdzę że auto jedzie jak 0,3B a nie 0,7B.
Każda pomoc bardzo mile widziana.