mlody1921
Wed, 04 Sep 2019 - 19:07
Witam zakładam inna przepustnice większą czy położenie przepustnicy ma jakieś znaczenie o 90 czy 180 stopni czy motylek uchyla się na boki czy o 180 stopni?
marszall
Fri, 06 Sep 2019 - 16:26
Jedyne co mi przychodzi do glowy to jest to ze jak przepustnica ma oske w pionie to ewentualny olej z dolotu moze sie przedostac szybciej przez uszczelnienie i trafic np na np tps. Chociaz jak jest cisnienie to i tak wypycha ten ewentualny olej kazda mozliwa dziorka to jednak jak oska w pionie a tps na dole to najgorsza mozliwa opcja
przema72
Fri, 06 Sep 2019 - 20:55
niema znaczenia , oś ma uszczelniacze inaczej ssała by lewe powietrze , wiec olej do TPS sie nie dostanie , jeśli sie dostaje to tym bardziej przepustnica łapie lewe powietrze i jest do wymian
fabrycznie ośka zawsze jest w poziomie , a to dlatego ze prawie każda przepustnica posiada podgrzewanie , podgrzewanie musi być na dole bo ciepło kieruje sie do góry , wiec logiczne jest umiejscowienie motylka w poziomie a podgrzewania na dole , podgrzewanie w okolicach TPS lub konika przepustnicy było by po prostu mało eleganckie , w dodatku dół motylka zawsze odchyla sie w przeciwną stronę do kierunku powietrza , tak aby ewentualny nagar był wypchnięty przez motylek a nie gromadził sie i blokował pełne jego domknięcie
tak czy inaczej ma to znaczenie wyłącznie w fabrycznym silniku dla dużych bezobsługowych przebiegów
mlody1921
Sun, 08 Sep 2019 - 17:33
Ok dzięki i tak podgrzewania niema bo akurat 180stopni mi bardziej pasuje
mss
Fri, 13 Sep 2019 - 11:40
Olej do elektroniki się dostanie, przerobiony temat w 1.8T.
MadeInPoland
Fri, 13 Sep 2019 - 11:48
CYTAT(mss @ Fri, 13 Sep 2019 - 10:40)
Olej do elektroniki się dostanie, przerobiony temat w 1.8T.
I w innych wozach gdzie TPS jest 'na dole'.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.