Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Grubość ścianki głowicy w komorze sprężania
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
bird13
Pacjent głowica 8v, 10mm aluminium nad komorą sprężania,potrzebuję usunąć 2mm maxymalnie z części komory żeby usunąć uszkodzenia,będzie to działać?
Głowica kosztuje maxymalnie 500zł. ale frezarka jest na miejscu i chętnie się pobawię.
Auto dupowóz pędzony lpg więc termicznie lekko nie ma .
kamil7s
Jak coś wpadło, powbijalo się w głowice, stad masz uszkodzenia to się przejeżdża szczotka na wiertarce, żeby wszystko odpadło, głowice planuje, sprawdza szczelność zaworów i składa.
bird13
Ja frezem chcę na 2mm wjechać w głowicę a Ty mi piszesz o szczotce na wiertarce,chyba nie ten kaliber przemyśleń .
Pytaniem jest czy 8mm ścianki wytrzyma a nie jak wyczyścić aluminium.

P.S. Tłok ma denko 6mm
farmer91
W jednym cylindrze/ komorze spalania głowicy chcesz to zrobić?
bolus1
CYTAT(farmer91 @ Fri, 30 Aug 2019 - 15:55) *
W jednym cylindrze/ komorze spalania głowicy chcesz to zrobić?


co to za pytanie? lol. chce splanować całą powierzchnie głowicy o 2mm i tyle. normalnie się robi 0.2 a ten przesunie kropkę czy przecinek wink.gif
kamil7s
On chce w komorze jednego cylindra wyfrezowac sobie dwa milimetry, poza tym w 8v raczej te 2mm to by zebrał z zaworami. Tak ja to zrozumiałem, dlatego jeśli chce kombinować to by musiał wyfrezowac naokoło zaworów na każdej komorze spalania. Nie wiadomo jaka duża jest ta komora spalania, bo silnik top secret, wiec nie wiadomo o ile zmniejszy się stopień sprężania, może silnik już nie chodzic jak powinien, dlatego jeśli ma uszkodzona od tego ze coś wpadło, to się lekko szlifuje zadziory, planuje głowice i składa jak jest. Nie będzie miało to żadnego istotnego wpływu bo zaraz tam się zrobi nagar. Dlatego uważam ze to przerost formy nad treścią, ale jak ktoś jest napalony i sobie ubzdurał jakiś plan to nie pyta tylko czeka aż ktoś mu napisze ze nic się nie stanie i to zrobi.
tonku
CYTAT(bird13 @ Fri, 30 Aug 2019 - 07:58) *
Ja frezem chcę na 2mm wjechać w głowicę a Ty mi piszesz o szczotce na wiertarce,chyba nie ten kaliber przemyśleń .
Pytaniem jest czy 8mm ścianki wytrzyma a nie jak wyczyścić aluminium.

P.S. Tłok ma denko 6mm

Masz na myśli odbudowanie głowicy w tym samym kształcie,tylko ścianka będzie zaniżona o 2mm?chcesz wjechać z gniazdami do wewnątrz o 2mm?
Tak to zrozumiałem.Jeżeli źle,to przepraszam,bo resetuje mój mózg po zjebanym tygodniu w pracy unsure.gif
Fiat Turbo I.E
8mm to sporo mięsa i wytrzyma bez problemu, ja mialem w turbo i nic się nie działo.
Jezeli CR który się podniesie po planowaniu nie stanowi problemu to śmiało działaj:).Ps aktualnie mam tłoki o grubości denka 5mm i ogarniają 75km/cyl smile.gif
bird13
CYTAT(bird13 @ Fri, 30 Aug 2019 - 07:58) *
.....Pytaniem jest czy 8mm ścianki wytrzyma a nie jak wyczyścić aluminium.


CYTAT(kamil7s @ Fri, 30 Aug 2019 - 16:29) *
......Dlatego uważam ze to przerost formy nad treścią, ale jak ktoś jest napalony i sobie ubzdurał jakiś plan to nie pyta tylko czeka aż ktoś mu napisze ze nic się nie stanie i to zrobi.



CYTAT(Fiat Turbo I.E @ Sat, 31 Aug 2019 - 15:12) *
8mm to sporo mięsa i wytrzyma bez problemu, ja mialem w turbo i nic się nie działo.
Jezeli CR który się podniesie po planowaniu nie stanowi problemu to śmiało działaj:).Ps aktualnie mam tłoki o grubości denka 5mm i ogarniają 75km/cyl smile.gif


Tym różni się wyrażenie swojego zdania od odpowiedzi na pytanie, ale czuję że ktoś mi zaraz udowodni że się mylę.
Sarkazm mode off.

Fiat Turbo I.E Tłoki oryginał czy toczone? Jaka odległość od krawędzi tłoka do pierwszego pierścienia?
Fiat Turbo I.E
Tloki toczone były wypukle zebrane 2mm, od krawędzi 6,5mm.
Dodam ze przy +80km/cyl i paru miesiącach smigania urywa polki pod drugim pierścieniem smile.gif.
done4
Podsumowując, po splanowaniu głowicy o 2mm zawory zbliżą się do tłoka o 2mm i przestawi się wałek rozrządu.
Odpalenie silnika może być efektowne.
mlody1921
Właśnie a czy rozrzad wyrobi? Napinacz długość paska?
tom cio
Jezeli zawory nie spotkają się z tlokami to bedzie chodzic. Jest niezliczona ilosc aut z podniesiona glowica o 2-3mm nawet celem odprezenia, to w druga strone tez zadziala.
Skiba
Widzę że niektórzy mają problem z czytaniem ze zrozumieniem.
Autor pisze o tym że nad komorą sprężania jest 10mm grubości materiału i chce to zebrać to o 2mm, a wy piszecie o planowaniu głowicy o 2mm albo o podnoszeniu głowicy o 2-3mm, wtf?

Przecienienie z 10mm na 8 spokojnie wytrzyma jesli tylko rozprowadzisz to uszkodzenie odpowiednie płynnie i szeroko, najlepiej stosujać przejscie 10~20:1. Oraz oczywiscie jesli to nie bedzie zaraz przy gnieździe albo świecy.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.