Na sprzedaż wystawiam moją MAZDĘ RX-8 po SWAPIE na silnik NISSAN RB25DET NEO ze Skyline R34

ZDJĘCIA: https://sprzedajemy.pl/mazda-rx-8-po-swapie...ea9f-nr59770571

Auto jest z rocznika 2004 w kolorze Brilliant Black .
Auto zdrowe, proste i bez rdzy.

SWAP i wszelką z nim związaną obsługę przeprowadzał Radek vel. Thunder, człowiek bardzo dobrze znany w środowisku Mazd RX-8. Człowiek który wykonał chyba najwięcej swapów na silniki JZ, RB czy UZ w Mazdach w Polsce.

Setup Samochodu jest bardzo przemyślany pod moje gusta czyli nienaganna kultura pracy, całkowicie uliczny charakter pojazdu, 100% możliwość cywilnego użytkowania jak normalny samochód, przebieg momentu obrotowego praktycznie bez Laga i bezpieczne moce 400+KM, bezawaryjności, bezproblemowa obsługa.

Poniżej opisuję konfigurację auta na dzień dzisiejszy wraz z cenami poszczególnych elementów:

Silnik RB25DET NEO – w doskonałej kondycji. Miałem w życiu tych silników dużo. Ten jest wyselekcjonowany najlepszy jaki miałem. Bez nagarów, z równiutką kompresją, po niskim przebiegu (poniżej 80tyś km). Indywidualny import z Japonii (5400zł).
Silnik posiada nowy rozrząd założony niecały 1000km temu (900zł)
Zalany silnik i skrzynia nowymi olejami MOTUL. (320zł)
NOWE Turbo - Borg Warner z 3 litrowego Mercedesa 53/43AMG - 1bar doładowania (3000zł)
Kolektor wydechowy by Thunder Race (1200zł)
Kolektor dolotowy A’la Greddy (1000zł)
Przepustnica fi90 na linkę (350zł)
Blow Off HKS (250zł)
Duża chłodnica oleju (700zł)
Filtr Apexi Dual Funnel Power Intake (300zł)
Duży FMIC i silikony na dolot od FMIC.pl (1000zł)
Orurowanie IC ze stali nierdzewnej by Thunder Race (800zł)
Kompletny nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej na tłumikach RM motors (2200zł)
Płyta przejściowa Silnik-skrzynia (800zł)

Sprzęgło ACT dedykowane od RB25 (2400zł)
Koło zamachowe dedykowane do RB25DET NEO (800zł)

Komputer Sterujący EMU Classic (2200zł) + Strojenie by Radek vel. Thunder (2000zł)
Selenoid MAC (200zł)
Nowe Wtryskiwacze Bosch 480 i tuningowa wydajna listwa paliwowa (1100zł)
Wyświetlacz Multi Display (813 + 520zł) od Drift Shop z czujnikami:
EGT – temp. spalin
Temp. oleju
Boost
Ciśnienie oleju
Temp. wody
Prąd ładowania
IAT – temperatura powietrza w dolocie

Felgi JR18 18x9,5 (3160zł) z oponami Semi Slick Extreme 245/40R18 (1300zł)
Adaptery skrętu Project 86 (290zł)

Na pewno wszystkiego nie pamiętam, ale jest tego jeszcze sporo. Auto bardzo doinwestowane i przemyślane.
Bezproblemowe. W każdej chwili odpala i zawozi nas tam gdzie chcemy i to baaardzo szybko.
Miałem w życiu pare aut ponad 400konnych i to z nich jest zdecydowanie najdynamiczniejsze.

W aucie 500km temu przeprowadzone akcje serwisowe w Mazda Gołembiewscy – Warszawa związane z wymianą wahaczy przednich na nowe, koszem pompy paliwa i inflatorami poduszek powietrznych.

Koszt zakupu zdrowego nadwozia RX-8 (9500zł) + koszt robocizny (ponad 18000zł) + koszt użytych części to okolice 70000 zł.

CENA ZA AUTO TO 53000zł czyli kilkanaście tysięcy zł i kilka miesięcy prac nad autem i późniejszego dopracowywania detali aby było w pełni działające nowy nabywca może sobie zaoszczędzić.
Sprzedaję bo trafia mi się okazja realizować kolejne motoryzacyjne marzenie.

Jazdy próbne tylko po założeniu pełnej kwoty za auto.

Dla poważnie zainteresowanych możliwość odjechania po zakupie autem na innych kołach, lub z inną tapicerką. Bo to rzeczy które można zmienić w 2-3h.
Za dopłatą możliwość założenia na auto progów z RX-8 R3, dokładki tylnej Mazdaspeed lub nawet pełnego Wide Body Pandem.

KONTAKT PW lub 511272020 (Samochód można obejrzeć w Łodzi)