Kupiłem e39 m57d30 z myślą o wymianie wydatków i turbo.
Jednak na początek stwierdziłem, że doprowadze auto do serii.
Nagrałem 3 filmy, trochę pocisnąłem żeby nagrać turbo i chyba wtrysk się posypał. Auto zaczęło nie równo pracować. Mam je co prawda od 2 tys kilometrów ale jestem pewny, że na ciepłym równo pracowało ;/ Na filmie numer 3 widać że jeden wtrysk dostał korekcje 5mg i silnik już wibrował.
Na 1 filmie jest odpalenie i praca na zimnym.
https://www.szybkiplik.pl/download/01860684...10c45be1d0.html
Na 2 filmie po lekkim nagrzaniu - ok 60 stopnie.
https://www.szybkiplik.pl/download/6ec8b876...1524ca59d9.html
Na 3 filmie oprócz wtryskiwaczy wrzuciłem tez ciśnienie turbo gdyż auto po zmianie biegu ma jakby laga, trzeba znowu poczekać na wstanięcie turbo.
https://www.szybkiplik.pl/download/90e9ffab...28229b6a76.html
Czy po zgaszeniu rail pressure powinno opaść do zera? Muszę spojrzeć bo jest jeszcze soil rail pressure i charge-drift rail pressure
Z temperatury wnioskuje że termostat jest otwarty, temperatura nie przekroczyła 86 stopni gdzie na zewnątrz jest 30 stopni.
Co dalej z tym zrobić? Myślałem o wtryskach i turbo z m57d30n2