Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mercedes E300de
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
119


Trzeba przewinąć do 25:15, bo skrypt forum nie obsługuje startu filmów od wybranego momentu. Bez oceniania jakości testu czy samego testującego. Jak Wam się widzi żywotność silnika i sprężarki przy takich cyklach start-stop? smile.gif
xen
CYTAT(119 @ Wed, 24 Jul 2019 - 04:37) *


Trzeba przewinąć do 25:15, bo skrypt forum nie obsługuje startu filmów od wybranego momentu. Bez oceniania jakości testu czy samego testującego. Jak Wam się widzi żywotność silnika i sprężarki przy takich cyklach start-stop? smile.gif


przewinąłem do 25:15 i pomijając start-stop, jest jakiś powód, dla którego człowiek, który teoretycznie jest obyty z motoryzacją, hamuje w automacie lewą nogą?
Skiba
CYTAT(xen @ Wed, 24 Jul 2019 - 09:25) *
przewinąłem do 25:15 i pomijając start-stop, jest jakiś powód, dla którego człowiek, który teoretycznie jest obyty z motoryzacją, hamuje w automacie lewą nogą?


Co to za rożnica którą nogą sie hamuje w automacie?
Tom-Lee
Trwalosc potencjalnego wlasciciela tego wozu pewnie nie bedzie martwic. 3 lata pojedzi bez problemu a potem do zyda.
MadeInPoland
CYTAT(xen @ Wed, 24 Jul 2019 - 07:25) *
przewinąłem do 25:15 i pomijając start-stop, jest jakiś powód, dla którego człowiek, który teoretycznie jest obyty z motoryzacją, hamuje w automacie lewą nogą?


Zadalbym pytanie czy jest jakis powod dla ktorego hamuje prawa noga? Skoro masz dwie nogi i dwa pedaly to jakos naturalnie jest hamowac lewa noga. Ja w automatach zawsze hamuje lewa noga nie czaje za bardzo dlaczego mialbym hamowac prawa. Co to daje ?
piwo
1s lag po dodaniu gazu. Teraz rozumiem skąd korki w wawie na światłach. Wystarczy że pierwszy stoi merc by stojących za nim na światłach kurwica brała. Masakra. A podsumowanie penryna odnośnie elektryków pokrywa się z moim mysleniem. Elektryki będą fajne jak czas ładowania do pełna skróci się do 5min. Póki tego nie osiągną firmy motoryzacyjne dopóty to nie będzie mieć żadnego sensu.
xen
CYTAT(MadeInPoland @ Wed, 24 Jul 2019 - 10:12) *
Zadalbym pytanie czy jest jakis powod dla ktorego hamuje prawa noga? Skoro masz dwie nogi i dwa pedaly to jakos naturalnie jest hamowac lewa noga. Ja w automatach zawsze hamuje lewa noga nie czaje za bardzo dlaczego mialbym hamowac prawa. Co to daje ?


po dłuższym zastanowieniu może i nie ma w tym nic dziwnego... taki nawyk mam z jazdy manualem i wydało mi się to dziwne, żeby hamować lewą nogą. Spróbowałem z ciekawości i kompletnie brak mi wyczucia, ale to zapewne kwestia przyzwyczajenia. Konwerter nie będzie obciążany, jeżeli nie do końca puścimy gaz i będziemy hamować? Tak się w sumie robiło pseudo lunch control w automatach, ale skrzynie chyba tego nie lubiły.
119
CYTAT(xen @ Wed, 24 Jul 2019 - 15:17) *
Konwerter nie będzie obciążany, jeżeli nie do końca puścimy gaz i będziemy hamować?


To jest mój ulubiony argument. Przecież konwerter jest non-stop obciążony, a te małe ilości Nm jakie mu przekażemy przy jednoczesnym hamowaniu i gazie na 5-10% to jest nic.
maaaad
Wchodzę, myślę, że tu film z jakimś dokoksowanym w124 w dieslu co lata bokiem, a tu... Ot, racingforum... biggrin.gif
Tommo
Co chcesz, forum idzie do przodu z duchem czasu.
kompot
Te hybrydy są dobre jeśli ktoś musi wjeżdżać do strefy zero emisji lub jeśli ma do pracy koło 50 km i robi to na prądzie i ładuje w domu, wtedy oszczędza się sporo. W Europie jestesmy jednym z ostatnich krajow bez opodatkowania od zuzycia paliwa, jesli sie pojawi to tak jak w innych krajach bedzie wysyp hybryd na służbówkach.
kosmita
Ciekawe jakie realne spalanie tego merca wychodzi. Pana Pertyna nie jestem w stanie słuchać, więc z filmu się nie dowiem, poza tym dziennikarzom dziwne wyniki często wychodzą. Miałem okazję jezdzić bmw 530e i 225e - w obu spalanie bez szału - na poziomie benzynowych odpowiedników.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.