Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Tial Wastegate podłączenie
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
LaniR1
Witam

Potrzebuję drobnej porady dotyczącej właściwego podpięcia podciśnień w przypadku zaworu Tial MVS 38mm
W zasadzie nie wiem co zaślepić a co zostawić żeby było ok.

Schemat podciśnień Saaba



Tial podaje że górny otwór pozostaje wypuszczony do atmosfery
Dwa boczne kanały na powietrze zaślepiamy i do jednego wkręcamy króciec na podciśnienie.
Pozostaje otwór z opisem MVS i teraz zaślepić go czy też w atmosferę ?
Jak to się ma do APC ?

Mis
APC podpinasz jak w serii, wężyk, który oryginalnie wchodzi do gruszki wpinasz pod membranę w wg, a drugi króciec nad membraną zostawiasz luzem w asmosferę.
LaniR1
CYTAT(Mis @ Wed, 17 Jul 2019 - 00:26) *
APC podpinasz jak w serii, wężyk, który oryginalnie wchodzi do gruszki wpinasz pod membranę w wg, a drugi króciec nad membraną zostawiasz luzem w asmosferę.


Dziękować czyli jak myślałem rzecz w tym że Tial ma 2 górne króćce ten boczny też w atmosferę ?

Zaślepiam dwa wolne jeden zostawiam pod APC.
Górny zostawiam w atmosferę pozostaje jeden boczny taki schemat ?

Mis
Możesz zrobić tak, jak narysowałeś, będzie ok. Ten górny zostaw w atmosferę albo tam wkręć śrubkę od regulacji napięcia sprężyny wg jeśli była w oryginale.
LaniR1
CYTAT(Mis @ Sun, 04 Aug 2019 - 18:40) *
Możesz zrobić tak, jak narysowałeś, będzie ok. Ten górny zostaw w atmosferę albo tam wkręć śrubkę od regulacji napięcia sprężyny wg jeśli była w oryginale.


Nie wiedziałem co zrobić z tym portem MVS zwyczajnie.
W chwili obecnej jest jak na schemacie dwa górne porty otwarte.
Saab ładnie buduje doładowanie lecz nie mogę jeszcze w pełni sprawdzić bo czekam na strojenie.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.