Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Stan pompy paliwa
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
rekin528
Jak w temacie,jak sprawdzic pompe paliwe czy faktycznie podaje tyle co powinna? Czy bedzie to widoczne na przyklad po AFR?
nba
Manometrem wpiętym w instalacje paliwową. Możesz też sprawdzić interfejsem, jak korekty LTFT masz grubo na plus to może to wskazywać na niską wydajność pompy.

AFR będzie wysoki np. jak auto ma sondę wąskopasmową i/lub przy bucie przechodzi w tryb OL. Jak idzie do końca w CL to braki w paliwie są korygowane i wtedy masz korekty STFT i LTFT grubo na plus, może nawet na maksymalnym zakresie adaptacji - wtedy powinien pojawić się błąd ubogiej mieszanki a AFR będzie podwyższony.
rekin528
Dokladnie w ktorym miejscu powinienem sie wpiac ? Przed listwe wtryskowa?w tej sytuacji jskie cisnienie powinno byc przy wydajniejszej pompie np bosch 044 ?
Mis
Ciśnienie będzie takie jaki masz regulator (z kompensacją lub bez), wpinasz się przed wtryskiwacze.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.