Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z osiągnięciem doladowania 1.8T
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Trumanicho996
Wita Panowie, jeżeli temat jest gdzieś poruszony prosiłbym o pokierowanie mnie gdzie moge o to zapytać, ponieważ jest to moj pierwszy post na forum

Problem zaczął się po zmianie silnika i wyrzuceniu z niego podciśnien(n249,n112, ezektor, DV bezpośrednio z kolektora i regulator ciśnienia paliwa) na starym silnik poszedl pierścień i auto na 1 cylinderze straciło kopresje do 8b i palil olej, lecz wynik pokazalo 260/390. Po zmianie silika na dobry czyt. Kompresja w normie okoice 11.5b. Silnik został złożony na tym samym turbi i reszcie podzespołów, jedynie co zostało zmienione to filtr powietrza ze stożka na seryjna puszke. Auto po zagrzaniu, sprawdzeniu czy wszystko okej nie osiąga zadanego doladowania, dobija do 0.8b normanlnie, bez problemu i koniec, więcej nie ma szans, sprawdzone zostało wszystko oprócz zwalenia turbiny.
Moje pytanie brzmi następująco, czy mozliwe jest to, że turbo robi przepływ powietrza jaki byl na poziomie 250hp ~195mg/s ale nie tworzy doladowania, czyli mozliwe jest to że któraś łopata śmigla zostala uszkodzona i turbina mieli to powietrze zamiast przepychac do głowicy?
Pozdrawiam
1.8T AUQ ME 7.5
Mis
Tak, możliwe, że przez stożek lub nieszczelność na odcinku turbo-ic-przepustnica masz przepływ, a doładowania brak i mocy też.
Trumanicho996
Jest seryjna puszka juz i nie ma nieszczelnosci, to skoro turbo pokazuje przeplyw a map sensor ktory jest przed przeustnica nie widzi doladowania, to wychodzi tylko na turbine. Dodam tylko ze bez wężyka od enki na wg, turbo laduje tylko 1.2b, gdzie na starym silnik taki boost byl juz przy ~3.3k rpm
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.