Fizi96
Sun, 07 Jul 2019 - 14:47
Witam jestem fanem francuskiej motoryzacji i posiadam kilka aut Renault 19. Mam cabrio 140KM, które raczej chce zachować w oryginalnym stanie. Mam też Renault 19 16V Coupe (3D hatchback) które wymaga napraw blacharskich, jak wyspawanie kawałka podłogi, wymiana progu czy tam przy kielichu ale mniejsza z tym. Pomyślałem żeby się pobawić i zamontować centralnie z tyłu silnik F4RT lub 3.0 V6 z laguny, wiem co i jak zrobić żeby miało ręce i nogi tylko nigdzie nie mogę znaleźć informacji prawnych co z przeglądami bo wiem że sa problemy nawet z klatką , zapewne nie da sie tego prawnie rozwiązać i skończy się z 2.0turbo pod maską a nie w bagażniku. Czekam na opinie czy ktoś spotkał się z takimi sprawami, z góry dziękuję za informacje
Andrzejsr
Sun, 07 Jul 2019 - 14:51
Dla TV można - vide pan Duda z TVN Turbo i Mini z silnikiem z tyłu. Może zdradzi kto mu podbija przeglądy
Fizi96
Sun, 07 Jul 2019 - 14:58
Pakując kilkanaście tysięcy w auto bez wartości rynkowej jednak chciałbym się nim przejechać po ulicy. Co prawda 2.0T pod maską tak lekkiego auta robi mega wrażenie bo znajomy ostatnio zamontował z Skody 1.8T i aktualnie 220KM przy masie 1000-1100kg już fajnie się odpycha
Andrzejsr
Sun, 07 Jul 2019 - 18:52
Noo o ile dobrze pamiętam, to on tam twierdził, że to legalnie robi... ekhm ... ekhm... rzucił lekko kilka haseł typu : rzeczoznawca, wytrzymałość , i że robi tak masę samochdów itp. Wg mnie ściema dla celów TV(lub faktycznie jedni mogą inni nie) ale - w świat poszło, więc jak zapytasz to chyba powinien odpowiedzieć, biorąc odpowiedzialność za to co mówi.
GIB
Sun, 07 Jul 2019 - 22:11
a zasady umieszczania postów w tym dziale przeczytałeś?
CZUCZU
Mon, 08 Jul 2019 - 09:55
Przeniosłem. Jak znajdziesz rzeczoznawcę, który się pod tym podpisze, spawacza, który da papier na wspawanie ramy pomocniczej. To da się. Ale łatwo nie będzie.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.