Jest podpisany M10x1 , poza tym da się odczytać jeszcze : 5 bar 0.5 bar i jakiś zakres 0,15 chyba to ostrzeżenie o spadku ciśnienia i coś tam jeszcze mniej czytelne. Czujnik swoje przeżył, ale działał przed przekładaniem.
Czujnik jest podpięty do wskaźnika VDO, ale czy czujnik to VDO ?? -głowy nie dam.
Gdzieś znalazłem opis techniczny innego czujnika ciśnienia oleju i piszą tam wyraźnie M10 x 1 _stożkowy_ . I on tak faktycznie wygląda . Może nie wszędzie w opisach dodają że stożkowy. Kupiłem gwintowniki na M10x1, jak na te 4mm wkręcę to chyba się będzie trzymać. Ale czuję że docelowo się na tym Burton power skończy i tyle, najwyraźniej znają temat w krainie Forda i dorabiają tak jak trzeba ), ten mój adapter który ukręciłem wyglądał identiko jak ten ze sklepu Burton power.
(dzięki!
)
Patrzę na te VDO i jak byk piszą tam M10x1 stożkowy (!)
https://vdo-webshop.nl/en/32-pressure-sende...050_bar_015_barTakich samych pod ten Fordowski gwint 1/4NPT nie ma (z ostrzeżeniem o spadku ciśnienia oleju) bo byłoby najlepiej gotowy pod ten gwint zamówić, piszą że 5 dni czas oczekiwania.
Czyli pewnie ich przejściówki są do tego stożkowego M10 przystosowane. jeszcze poszukam sklepów z VDO, może gzieś w którymś zalega taka.
@Luk - dzięki ! wkręci się ale szczelne to będzie ? jakby tak było to takich sporo się przewijało przejściówek, byłaby najprostsza i najszybsza opcja!