Witajcie szukam pomocy.

od początku. CCZA z DSG dq250 (LQZ) z 2011 z napędem na oś przednią. Chcemy wrzucić haldexa. Więc wpada nowa DSG dq250 o oznaczeniach RVW z 2.0 CJX'a (jakiegoś). Ktoś mówi że mechatron z RVW nie dogada się ze sterownikiem z CCZA.
Czy konstrukcyjnie jest to samo? (ktoś tam: Tak) więc przy zmianie skrzyni wrzucimy mechatron z LQZ i będzie gitara wink.gif obie skrzynie na glebie otwieramy LQZ odpinam wtyczkę od G509/G182 wyciągam mechatrona. Otwieram RVW
no i tu się zaczyna:
RVW nie posiada czujnika G509/G182. Ale patrzę że odlew taki sam przykładam czujnik z nadzieją że "impulsator" jest na sprzęgłach bo ich nie chcemy otwierać.
Mechatron wizualnie nie różni się niczym więc wkładamy G509/G182 i mechatrona z LQZ do skrzyni RVW. Zakładamy na auto, szybkie odpalenie.. wrzucam D patrzę koła się kręcą więc składam resztę wymieniam olej.
Adaptacja wg. ROSSTECH'a auto ruszało płynnie niestety wywala błąd 19143 (p2711 -005) oraz (004) i (006) próbuje jechać kilka razy to RAZ udało się go delikatnie na tiptronie na dwójce (3 nie chciał wrzucić) rozpędzić do 40kmh po czym to samo i nowy błąd 17116 / P0732.

Pytania.
Czy soft z LQZ ogarnie inne przełożenia (bo pewnie w RVW są inne)
Czy prawda jest że nie ma szans odpalić na sofcie z RVW?
Jutro postaram się popatrzeć w bloki pomiarowe.

pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc