Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Zwiększenie dawki paliwa na wtrysku bezpośrednim IS250
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
herobrine
Siema,
Zastanawiam się nad doładowaniem Lexusa IS250, jest tam wtrysk bezpośredni i nie modyfikowalny sterownik. Chciałem zrobić około pół bara kompresorem. Pierwszy z pomysłów to emulowanie przepływomierza detem 3 dla zwiększenia dawki chociaż zdaję sobię sprawę, że może to zbyt wiele nie dać. Widziałem rozwiązanie polegające na wrzuceniu 3 wtryskiwaczy zaraz przed przepustnicą silnika i zdaje się, że to działa tylko zastanawiam się czy nie jest to zbytnie druciarstwo, wysterowanie już takich wtrysków nie jest specjalnym problemem. Trzeci pomysł to zbuowanie customowego kolektora dolotowego tak jak jest to oryginalnie w IS350 z dodatkowymi wtryskami niskociśnienowymi.



Tutaj jest kolektor IS350 z większymi wtryskami.
MadeInPoland
Tam sa dwa wtryskiwacze na cylinder. Lex to nie audi
herobrine
W tym problem właśnie, że dwa wtryski na cylinder są w is350 i robienie tego to żaden problem. W IS250 są tylko bezpośrednie chyba, że mam złe info.
MadeInPoland
Ktos z nas ma zle info w takim razie. Jezeli 2.5 nie ma faktycznie to montuj z 3.5i po problemie.
Bartek ZTR
3GR-FSE i 4GR-FSE nie ma wtrysków pośrednich - tylko 2GR-FSE je posiada
torek
A nie można po prostu softem zwiększyć ilości paliwa? Czy w IS250 się tego nie da zrobić, bo układ jest na styk?
jackkpl
CYTAT(torek @ Mon, 17 Jun 2019 - 09:17) *
A nie można po prostu softem zwiększyć ilości paliwa? Czy w IS250 się tego nie da zrobić, bo układ jest na styk?


CYTAT
...i nie modyfikowalny sterownik...


Mis
A czy na obrazku nie widać jakiegoś piggy back, który to ogarnie?
Zibi122
Jakie masz oznaczenie silnika?
Z tego co jest ma stronie MagPro wynika, że to sterownik jest DENSO i jest programowalny przez OBD
herobrine
Silnik to 4GR-FSE
pinin
Coś tam niby w sieci jest - na liście Kess'a też jest jako "czytalny".

Przykład
tomeczekcbr
oszukanie przeplywomiezra w górę spowoduje opóżnienie zapłonu a tego chciałbyś uniknąć. poza tym maf ma swoj zakres pomiarowy ktorego przekroc nie chciał bys.

ja to bym zrobil tek. oszukac maf, zeby przy doładowawniu widział tyle co seria. (czyli oszukac w dol)
jeesli jest jakis czujnik boost/map tez go oszukac w dół
i do tego dolepić układ niskocisnieniowy paliwa.
tak zeby sterownik nie widzial kompresora w ogole, a jak zmniejszysz troche przeplyw na maf od serii to jeszcze zapłonu dorzucisz, a dodatkowe paliwo podasz w kolektor niskocisnieniowo.


poza tym tak po chwili namysłu przyszło mi do głowy, że jeśli on ma wtrysk bezpośredni, to pewnie ma mieszankę warstwową/ubogą, i inne technologie nasa więc wcale to nie musi się udać. komp będize wyrzucał dziwne błędy bo jego target afr to nie Twoje afr i skończy się albo wyrzuceniem tego sterownika całkiem i wstawienie SA w trybie dual ecu albo sam nie wiem. nie podejmował bym się.
herobrine
Dzięki za rzeczową odpowiedź,
tak jest to zrobione przez jedną z firm w USA. Sporo też jest dodatkowych szyn paliwowych do kupienia np do forda. Czy det 3 poradzi sobie jednocześnie z modulowaniem przepływki tak jak chcę i sterowaniem wtryskiem?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.