RS7L
Thu, 23 May 2019 - 05:26
Czesc. Od jakiegos czasu jestem posiadaczem RS7 Performance. Mysle, ze nadszedl czas na sprobowania zabawy w stage 1 APR plus wydech Miltek lub Akrapovic. Czy ktos z forumowiczow mogby polecic godny zaufania i sprawdzony zaklad w naszym kraju (najchetniej w wawie lub okolicach, ale nie jest to warunek konieczny), ktory zna sie tego typu modyfikacjach i wykonuje swoja prace naprawde rzetelnie i z zadowalajacymi rezultatami?
Z gory serdecznie dziekuje za wszelkie rady i sugestie:)
Pozdrawiam,
pinin
Thu, 23 May 2019 - 10:09
Sporo tego jest, ale najpierw zadzwonił bym do Sportmile. Adam sporo już mocnych Audi popełnił.
Leo
Thu, 23 May 2019 - 10:42
Pachura w Środzie Wlkp...
prnit
Thu, 23 May 2019 - 12:33
sportmile tani nie jest ale znają się na rs6/7
BeeMiX
Thu, 23 May 2019 - 13:21
Skad jestes?
RS7L
Thu, 23 May 2019 - 14:19
Dzieki Panwoie za porady. Czyli poki co 2 warsztaty. Tylko czy Pachura nie robi przypadkiem tylko ABT? Mi bardziej chodzi o stage 1 APR.
Beemix, Wawa.
Mis
Thu, 23 May 2019 - 14:53
Najlepszym specem według mnie obecnie od 4.0tfsi w PL jest Power Soft w Wadowicach, Krzyśka RS7 ma ponad 1000hp na ulicę i śmiga bezawaryjnie.
anomal
Thu, 23 May 2019 - 15:43
jak wawa to sportmile
RS7L
Thu, 23 May 2019 - 17:33
Ok, dzieki. A oni maja tez APR czy raczej innego typu modyfikacje?
MisioLBN
Thu, 23 May 2019 - 17:44
Czemu sie uparles na lipny gotowy soft?
RS7L
Thu, 23 May 2019 - 18:57
Lipny? Chyba najprostsza i najbardziej chwalona modyfikacja za oceanem. Z udokumentowanymi mocno poprawionymi osiagami przez wielu uzytkownikow oraz znana i ulepszana od dawna, przez co ilosc zwiazanych z nia potencjalnych komplikacji jest obecnie minimalna. Tak wiec z tym "lipna" chyba troszeczke przesadziles. Nie wiem czy bez ingerencji mechanicznych (pomijajac ewentualnie wydech) ktos za pomoca tylko softu wyciaga w ten sposob 700km przy najprostszym stage 1. Nie jestem ekspertem, ale za oceanem jako podstawowy, najprostszy i najmniej problematyczny mod apr jest bodajze na pierwszym miejscu.
rwtnt
Thu, 23 May 2019 - 19:44
Po co gotowca wgrywać jak można normalny soft zrobić? Te silniki od kilku lat są na rynku to nie statek kosmiczny.
farmer91
Thu, 23 May 2019 - 21:03
Pod nosem ma najlepszych speców od Audi a szuka dziury w całym... Jedź do Sportmile, a Adam naświetli sprawę i przedstawi możliwe opcje.
RS7L
Fri, 24 May 2019 - 00:55
Kto pyta, nie bladzi:) Zasiegne jezyka wobec tego i zapytam u zrodla co Sportmile ma do zaoferowania. thnx.
zrodlany
Fri, 24 May 2019 - 06:06
Jesli chodzi o sam soft, to masz wiele firm do wyboru, do Sportmile bym nie jechal zaplacisz x3 jak od kazdej firmy jak nie lepiej, a i tak to będzie gotowiec z MRC z UK, znajomi tam robili i nie polecam tej "firmy"
tam Ci na wykresie pokaza tyle ile bedziesz chcial
ja bym sie do CompSport do Łodzi przejechal, do Froga, pozwiedzaj kraj, Sportmile ma fejm na fb, ale napedza to banda giumbów która tam nigdy aut nie robiła
RS7L
Fri, 24 May 2019 - 08:42
No do Lodzi to faktycznie pozwiedzam kawal swiata;) Ale wlasnie tego sie obawialem, kazdy bedzie pimpowal swoich znajomych, a nikt pewnie nawet softu i moda APR na oczy nie widzial i nie wie, gdzie moze znajdowac sie zaklad, w ktorym faktycznie ktos to ogarnia. W praktycznie kazdym zakladzie i tak sa gotowce z ewentualnymi modyfikacjami, ale po co sie w to bawic jak jest konkretny gotwiec z gwarancja, znany od dawna i uznany jak zaden inny?
MisioLBN
Fri, 24 May 2019 - 08:55
CYTAT(RS7L @ Fri, 24 May 2019 - 08:42)
No do Lodzi to faktycznie pozwiedzam kawal swiata;) Ale wlasnie tego sie obawialem, kazdy bedzie pimpowal swoich znajomych, a nikt pewnie nawet softu i moda APR na oczy nie widzial i nie wie, gdzie moze znajdowac sie zaklad, w ktorym faktycznie ktos to ogarnia. W praktycznie kazdym zakladzie i tak sa gotowce z ewentualnymi modyfikacjami, ale po co sie w to bawic jak jest konkretny gotwiec z gwarancja, znany od dawna i uznany jak zaden inny?
No takie te gotowce APR wspaniale
Kolejny wierzy w kreski z USA. Ja mam golfa V GTI z modem ABT z salonu z pełna GW i dokumentacja na 240 km a przepływu ledwo na 210km... Zgraliśmy soft z WWE Tuning i tak na szybko to powiedział że jest pojebany jak lato z radiem i wgrał mi serie.
RS7L
Fri, 24 May 2019 - 09:21
Te kreski z USA maja przynajmniej poparcie w dziesiatkach wynikow z dragow i cwiercmilowek publikowanych przez cale rzesze zadowolonych uzytkownikow, czego nie mozna powiedziec o jakichkolwiek dokumentacjach polskich osiagniec pomijajac "wiarygodne" wydruki z hamowni dopasowane do tego "co ma wyjsc".
anomal
Fri, 24 May 2019 - 10:15
jak jesteś uparty na apr to masz w częstochowie best-performance.pl albo pachurę w stronę poznania
napisz maila o wycenę i sobie porównasz ze sportmile czy compsport
prnit
Fri, 24 May 2019 - 10:56
Daj sobie spokój z tym APR, oni mają takie same softy jak softy pisane u nas w PL. To naprawdę niewiele się różni albo nawet stawialbym na to iż nasze softy są lepsze bo bardzo często cyferki które miały mieć te "markowe" softy były kłamliwe. ABT czy inni tunerzy itd...jedz do sportmile lub do compsportu i zrobią Ci bardzo dobry soft. Czy będziesz mial 680Km czy 710 to żadna różnica.
BeeMiX
Fri, 24 May 2019 - 11:12
CYTAT(prnit @ Fri, 24 May 2019 - 10:56)
Czy będziesz mial 680Km czy 710 to żadna różnica.
Dokladnie, liczy sie przebieg momentu a nie moc maksymalna
RS7L
Fri, 24 May 2019 - 17:00
No dobra, dowiedzialem sie juz co i jak zarowno w sportmile (up do 680km i ok. 900nm) jak i u Pachury (up do 700km i 880nm). Sportmile mod z wydechecm Milteka plus ewentualnie downpipy o wieeeeeeele tansze niz Pachura. Jednak Pachura to ABT bez utraty gwarancji. No bo auto wciaz jest na gwarancji. Czy warto doplacac baaaardzo duzo do ABT, gdzie przyrosty mocy w sumie jest podobny. Zalozmy, ze nie zalezy mi na gwarancji jakos strasznie, to czy oprocz tej przewagi gwarancyjnej ABT faktycznie bedzie znacznie odbiegalo efektem koncowym od sportmile? Najfajniej gdyby wypowiedzieli sie nie koledzy czy znajomi wlascicielu lub pracownikow obu zakladow:) tylko osoby, ktore mialy przyjemnosc korzystac z ich uslug. Z gory uprzejmie dziekuje:)
prnit
Fri, 24 May 2019 - 17:51
Gwarancja to ważna rzecz szczególnie przy tak drogim aucie, poleci silnik i mozna być 10 tys euro do tyłu, z tego punktu widzenia jeśli ABT daje taką możliwość to szedłbym w tym kierunku. Z drugiej strony masz 605 KM także dodatkowe 100 nie zrobi AŻ takiej różnicy. Ja bym poszedł w innym kierunku. Załozyłbym po prostu boxa do tego auta i tyle. Gwarancji raczej nie stracisz (chociaż podobno serwisy w przypadku dużych napraw wyciągają i logi z silników), ale prawdopodobieństwo jest dość małe...do tego możesz sobie tego boxa przed serwisem ściągać. Z tego co patrze Race Chip daje przyrosty
+ 95KM i 130nM
https://www.racechip.eu/shop/audi/rs6-c7-fr...45kw-750nm.htmlteraz patrze i Race chip DAJE gwarancje na silnik do 10 tysi Euro a to już coś....to jest według mnie najlepsza opcja!, koszt też daje radę 750 Euro
Ja bym szedł w tym kierunku...a jak się skończy gwarancja wtedy wycieczka do sportmile na pełen wydech z downpipe, może turbiny hybrydy itd...
mate96
Fri, 24 May 2019 - 21:20
Dopytam: soft ABT nie powoduje utraty gwarancji?
marcin24
Mon, 27 May 2019 - 20:36
Jeszcze masz Unitronica
Modzil mi s8 d4
Efekt był piękny
Drugie miejsce w generalce na 1/4 mili
Street awd
Wydech plus chip 680km/900nm
0-100 3 sek
100-200 6.7
Ćwierć 10.8 wyniki z RL
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.