GienTeI
Sat, 18 May 2019 - 09:19
Witam, pewnie bylo juz kilka razy omawiane ale nigdzie nie moge znalezc konkretow. Mianowicie pytam o to jaki dyferek zalozyc do e34 m50b25nv turbo 370 km 450nm. Teraz mam strasznie krotki dyferek nie pamietam oznaczeń, 100 dopiero na 3 biegu a na 1 nie ma wgl trakcji. Przesunieta odcinka na 7200 i V max 220. Fajnie by bylo 100 zapinac na 2 biegu bo to by bylo o jakies 0,5s szybviej do setki i mniej strat na zmianach biegu. Na koncu kreski mam 4 bieg i zblizam sie do Rev'a
deejey!
Sat, 18 May 2019 - 09:49
http://www.bokchoys.com/differential/e46_g..._calculator.htmhttps://www.automobile-catalog.comTu masz dosłownie wszystko aby obliczyć BARDZO dokładnie to czego potrzebujesz.
Ja bym polecił coś typu 3.15/3.38 ewentualnie coś 2,9x. Nie wiem jakie są dostępne dyfry do E34 prawdę mówiąc.
nomad66
Sat, 18 May 2019 - 11:44
2,93, 3,07 lub 3,15, w krótsze nie ma co iść. Na 3,15 na 2-jce będziesz przełamywał 100km/h.
kompot
Sat, 18 May 2019 - 15:30
Ciężko tak z głowy strzelić, ale taki, na którym będziesz budował boost na dolnych biegach i który zredukuje ilość przepinek czyli raczej dłuższy, bo to nie DSG i zawsze w manualu bedzie ulatywał boost i najlepiej żebyś na mecie wpadał ciut przed odcinką z jakimś małym marginesem jeszcze w razie gdybyś poprawił trakcje albo coś w aucie.
moritz86
Sat, 18 May 2019 - 16:18
Flat shift i nie będzie wypadania z boosta
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.