Szedłbym w 4,1, przy 4,4 za bardzo namachasz się lewarkiem, a ten silnik jedzie całkiem nieźle z dołu i nie trzeba go ciągle wysoko kręcić.
Przy odcince na 6500 RPM, skrzyni 6spd i 225/45/17 masz takie teoretyczne prędkości maksymalne:
- 4,1 - 223km/h
- 4,4 - 208 km/h
- 6,0 - 152 km/h
CYTAT(MadeInPoland @ Fri, 17 May 2019 - 22:22)
W Polsce nie ma torów, no jest TP i SR gdzie na prostych można naprawdę szybko pojechać, przy tej mocy i masie co podajesz to na 4.4 nie dojedziesz do końca obrotomierza raczej. Na takie KJS pod marketem czy tory co się jedzie na jednym niskim biegu 90% okrążenia i prędkości w porywach dochodzą do 150km/h to przydałby Ci się dyfer ze 6.0 więc te 4.4 jak jest największy to się nie zastanawiaj tylko montuj. P.S. Takie wątpliwości pomoże Ci rozwiać analiza filmów onboard z wozami o podobnym stosunku mocy do masy w który celujesz.
Made in Poland - pomysł wstawienia dyfra 6.0 uważam za totalnie bezsensowny - patrz na kalkulację wyżej. Btw - 260km i 1200kilo to nie jest tragedia, da radę tym szybko pojechać
Oczywiście mówimy o realiach polskich trackdayów, a nie ściganiu się z GT2 RS na Nurburgringu.