Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Rozpórki kielichów
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Nando-e28
Witam. Mam dwie rozporki do wyboru. Jednoczęściowa oraz taka łączona na dwie śruby. Która będzie lepsza? Czy ta druga przez to, że ma łączenie nie będzie mniej sztywna? Rozumiem, że podczas montażu trzeba podnieść auto do góry. Dowiedziałem się, że po montażu przydało by się pojechać na geometrie. To prawda? Niech się ktoś mądrzejszy wypowie. Pozdrawiam smile.gif
MadeInPoland
Pytanie czy te rozpórki faktycznie rozpierają kielichy czy są przykręcane od góry do kielichów śrubami m6 lub m8 jak w wersji tuning wizualny?
Nando-e28
Trudno mi powiedzieć. Są to wersję bez śruby rzymskiej. Staffa lub swagier bo o nich mowa.
flatron66
To ja się podepnę. Jak montować oba typy? (Ze śrubą rzymską i bez). Na opuszczonym, na podniesionym, ile tej śruby trzeba rozkręcić?
nomad66
Miałem w e36 rozpórkę na śrubę rzymską, jak montowałem na podniesionym aucie to na opuszczonym po zdjęciu brakowało ok 5-6mm żeby założyć. W połączeniu z x-brace z cabrio przód był sztywniutki wink.gif Ja robiłem tak, że na podniesionym aucie rozkręcałem w palcach śrubę rzymską tak żeby rozpórka pasowała na śruby na kielichach, kontrowałem, zakręcałem nakrętki i opuszczałem.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.