Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Odpływające paliwo w zakrętach
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
GodISmE
Muszę mieć przynajmniej 1/3 baku na każdej sesji, inaczej odcina paliwo. Jakie są na to patenty? Pianka - jaka, gdzie kupić?
Tzw. swirl pot zrobić? Jak koszt by tego był? Są jakieś gotowe do Nissana 350z - szybkie kupno w PL?
Rexsio
Ja mam swirlpota i mogę na 5 litrach jeździć smile.gif tylko głośno od pompy zewnętrznej paliwa jest w kabinie. Żadnego kita do siebie nie miałem - tylko dokupiłem bańkę (swirla), zewnętrzną pompę i trochę przewodów paliwowych. Radek Thunder jakoś to podłączył i śmiga.

Najlepszy jest efekt wow jak ludzie zaglądają do bagażnika - najlepszy komentarz jaki słyszałem od widza na torze "Co to k... jest? Nitro?" smile.gif
Andrzejsr
Odpływy ze zbiornika w jego prawym i lewym dolnym rogu (któryś z nich zawsze będzie z paliwem na zakrętach) , pompki (i filtry) od każdego, dalej łączą się w jeden przewód, ten do swirlpota , tam jeszcze jedna pompa i do silnika.
Takie DIY trochę nawet jak na kitcara, ale chyba działa.
asmo666
Pierwsza lepsza pianka jaką znalazłem:

https://motoluka.pl/zbiorniczki-plynow/3250...wa-na-10-l.html

A swirl poty można kupić gotowe np. na FMIC. Do tego pompa paliwa zewnętrzna i kilka weży - za pół dnia roboty masz to podpięte.

Tutaj jak to wygląda u mnie (swirl pot custom):
https://drive.google.com/open?id=1wpoTRGU37...VevMm6Usgaplifa

Pozdrawiam
F
WojtekMR
czy taka gąbka nadaje się (zda egzamin) w zwykłym zbiorniku paliwa?
CZUCZU
Ja mam od 10 lat. Po 5 trzeba zmienić na nową. Nadaje się, upychasz w baku i już. Po 100 kilometrach od założenia zmieniasz filtr paliwa na nowy i 5 lat spokoju.
nomad66
w mtuningu też całkiem spory jest wybór, można samemu z gaśnicy starej zrobić budżetowo. Od dołu do góry króćce: wyjście na zewnętrzną pompę paliwa, wejście z pompy paliwa z baku, powrót paliwa z silnika i na samej górze powrót do baku.
GodISmE
Swirl pot robię, na Poznaniu ponad połowa baku musiała być na każdą sesję! To aż 25 kilo niepotrzebnej wagi! sad.gif
jackkpl
CYTAT(GodISmE @ Mon, 27 May 2019 - 13:53) *
Swirl pot robię, na Poznaniu ponad połowa baku musiała być na każdą sesję! To aż 25 kilo niepotrzebnej wagi! sad.gif

W Twoim wypadku te 25kg może pomagać, a nie szkodzić smile.gif
GodISmE
Musze sie pozbywać kilogramów, za ciężkie auto mam i w szybkich zakretach juz tak nie jestem w stanie szybko jechac jak te beemy które są o ponad 100 kilo lżejsze. W TAP jest współczynnik liczony bez paliwa, wiec zupełnie bez sensu żebym musial jeździć z ponad polowa baku, bo i tak to nie wpłynie na współczynnik.
Wiem ze to tez kwestia zawiasu i ustawień, ale nie zaszkodzi mniejsza waga z mniejsza ilością paliwa. Aku przeniosę na tyl dla zbalansowania a w sumie skrzydło tez sporo wagi dodało.
Nie wiem co z zawiasem zrobić w takiej sytuacji jak auto ciężkie, dopierdzielic 22/9kg (teraz mam 14/6), czy mega kąty robić, np.-4,5/-3,5!?
tomeczekcbr
swirlpot mam z gasnicy samochodoej 1 czy tam 1,5kg. proszkowo malowana to nie gnije pod autem i wbrew pozorom wcale nie jestcieża ma dość cienką sciankę.

kran oczywiscie wykręcony i zaspawany (niema opcji szybkiego spuszczania paliwa:), krócce dospawane.
GodISmE
Ok, robie ten swirl pot. Czy ktos znajacy sie na tym moze mi wybrac potrzebne elementy tej skladanki, np. w sklepie mtuning.pl
Pompa, zbiornik, regulator cisnienia, przewody, itp.
nomad66
zadzwoń do nich i Ci doradzą co dobraćwink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.