Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 1.8T BAM - przydławianie przy przyspieszaniu - prawie seria
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
Bahn stormer
Witajcie,

mam problem, który pojawia się głównie jak jest ciepło. W zimie problem raczej nie istniał.
Auto przy średnich obciążeniach jak zaczyna wchodzić boost często ma tendencje do przydławiania się.
Po chwili przydławiania zdarza się, że "coś załapie" i zaczyna iść wyraźnie lepiej.

Przy pełnym ogniu idzie raczej ok.

Auto ma:

- program z VAGTUNE
- TIP-a
- wkładkę KN
- aftermarketowe DV
- wycięte katy (po zrobeniu programu - radosna twórczość poprzedniego właściciela)
- wyjęte kratki i halogeny dla nieco lepszego studzenia intercoolerów
- świece stopień zimniejsze (wyeliminowały poprzedni problem cofania zapłonu)

- sprawdzałem szczelność dolotu - jest ok

- moc podobno 245 - 260 hp w zależności od pomiaru na hamowni drogowej

z wymienionych ostatnio gratów:

- przepływka,
- N75
- DV
- świece

Zastanawiam się nad wymianą:

- czujnika halla,
- sondy lambda,
- odmy

Co sądzicie? Pozdro
bartez90
Najlepiej zrob i wrzuc logi to bedzie mozna cos wiecej powiedziec. Seryjne ic w bam zaczynaja puchnac w okolicach tych 260km. Moze masz temp w dolocie za wysoka i pomogloby zalozenie fmic. Ale bez logow ciezko cokolwiek powiedziec.
Bahn stormer
które logi mogą być pomocne?
Mis
Zacznij od montażu fabrycznego DV, sprawdzenia szczelności dolotu, zastąpienia wkładki seryjnym filtrem i zrobieniem logów. Logi dla BAM:
- odpiąć kostkę elektryczną od zaworka N75,
- zrobić dynamicznego loga kanału 115 (3 bieg 1500-7000rpm),
- podpiąć kostkę elektryczną od zaworka N75,
- skasować błędy (nawet jeśli ich nie ma),
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 (3 bieg 1500-7000rpm),
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 (5 bieg 1500-3500rpm),
- zrobić dynamicznego loga 002+115+118 (3 bieg 1500-7000rpm),
- zrobić dynamicznego loga 002+115+118 (5 bieg 1500-3500rpm),
- przejechać spokojnie kilka km miejskim trybem,
- zrobić loga statycznego 001+032 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.),
- zrobić loga statycznego 002+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.).
Bahn stormer
Dzięki za rozpisanie. Ogarnę i wrzuce.
bolus1
CYTAT(Mis @ Sun, 05 May 2019 - 11:29) *
Zacznij od montażu fabrycznego DV, sprawdzenia szczelności dolotu, zastąpienia wkładki seryjnym filtrem i zrobieniem logów. Logi dla BAM:
- odpiąć kostkę elektryczną od zaworka N75,
- zrobić dynamicznego loga kanału 115 (3 bieg 1500-7000rpm),
- podpiąć kostkę elektryczną od zaworka N75,
- skasować błędy (nawet jeśli ich nie ma),
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 (3 bieg 1500-7000rpm),
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 (5 bieg 1500-3500rpm),
- zrobić dynamicznego loga 002+115+118 (3 bieg 1500-7000rpm),
- zrobić dynamicznego loga 002+115+118 (5 bieg 1500-3500rpm),
- przejechać spokojnie kilka km miejskim trybem,
- zrobić loga statycznego 001+032 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.),
- zrobić loga statycznego 002+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.).


Kasować błędy nawet jak ich nie ma, to po żeby "zresetować" korekty?
Leo
wyczyść przepustnicę.
ten wartościowy post: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.ph...701897#p1701897 a resztę postów traktować jak folklor wink.gif

Bahn stormer
CYTAT(Leo @ Mon, 06 May 2019 - 14:26) *
wyczyść przepustnicę.
ten wartościowy post: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.ph...701897#p1701897 a resztę postów traktować jak folklor wink.gif


kurcze, faktycznie obroty przy zmianie biegów u mnie czasem rosną.
Nie wiązałem tego z tymi przydławieniami, raczej winiłem swoją nogę,
ale było to dla mnie jednak dziwne.

Jest bardzo duża szansa na to, że właśnie to rozwiąże problem. Dzięki, dam znać.
Bahn stormer
tyle miesięcy się z tym bujałem i tyle rzeczy wymieniłem..

okazało się, że potrzeba 20 minut przy aucie.
problem rozwiązany, auto już się nie dławi. Dzięki wielkie!!
Leo
No i super smile.gif
Mis
CYTAT(bolus1 @ Mon, 06 May 2019 - 12:54) *
Kasować błędy nawet jak ich nie ma, to po żeby "zresetować" korekty?

Tak, żeby kanał 032 zrobił się zerowy na obu okienkach.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.