Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Chra TD03L4-07T-VG jakie?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Paweł#G
Samochód rodziny. Silnik Opla 1.7 100km z astry h, wspaniała firma "regenerująca" turbosprężarki z Grudziądza 2 x poprawiała swoja pracę, bo zmiennej geometri nie potrafiono złożyć ( dodatkowo ja bym nawet chyba tego nie założył, bo szczelina miedzy muszlą i wirnikiem po obu stronach na oko nienaturalnie duża) od poczatku głośno gwizdała i po 3 miesiącach pojawia sie błąd niedoładowania. Po zdjeciu węża dolotowego widać, że wirnik zaczyna ocierać o muszlę.
Mechanik przejrzał wszystko i wygląda, że jedynym winowajcą jest turbosprężarka( co mnie nie dziwi...).
Dla spokoju - zna ktos zakres ciśnień oleju na zasilaniu turbosprężarki dla tego silnika, żeby wiedzieć czy zmierzone cisnienie napewno jest "książkowe"?( chociaz to wykluczam bo odana turbosprężarka do "regeneracji" chodziła do końca tylko coraz bardziej zaczęła puszczać olej i samochod poprostu zaczął mocniej dymić, bo miała lekko wyszczerbioną łopatkę na wirniku wydechowym i straciła wyważenie.)

Pytanie właściwe:
Jakiej firmy chra zamontować do tej TD03L4-07T-VG ? Kto sprzedaje/ produkuje sprawdzone chra?
(Mam nadzieje że muszli nie " regenerowano...")
Paweł#G
Nikt już sam nie wymienia rdzenia turbosprężarki?
tonku
W z19dth zmieniałem rdzeń na Melett`a.Od początku mocniej gwizdała podobnie jak u Ciebie.Zrobiłem na tym do tej pory jakieś 10tys km i nic się nie dzieje(poza mocniejszym gwizdem względem oryginału).
Lefty
Ja do 530d włożyłem też Melett i śmiga od roku bez zarzutu, tylko gwiżdze głośniej od oryginału. Może warto dać do ponownego wyważenia przed założeniem?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.