Samochód rodziny. Silnik Opla 1.7 100km z astry h, wspaniała firma "regenerująca" turbosprężarki z Grudziądza 2 x poprawiała swoja pracę, bo zmiennej geometri nie potrafiono złożyć ( dodatkowo ja bym nawet chyba tego nie założył, bo szczelina miedzy muszlą i wirnikiem po obu stronach na oko nienaturalnie duża) od poczatku głośno gwizdała i po 3 miesiącach pojawia sie błąd niedoładowania. Po zdjeciu węża dolotowego widać, że wirnik zaczyna ocierać o muszlę.
Mechanik przejrzał wszystko i wygląda, że jedynym winowajcą jest turbosprężarka( co mnie nie dziwi...).
Dla spokoju - zna ktos zakres ciśnień oleju na zasilaniu turbosprężarki dla tego silnika, żeby wiedzieć czy zmierzone cisnienie napewno jest "książkowe"?( chociaz to wykluczam bo odana turbosprężarka do "regeneracji" chodziła do końca tylko coraz bardziej zaczęła puszczać olej i samochod poprostu zaczął mocniej dymić, bo miała lekko wyszczerbioną łopatkę na wirniku wydechowym i straciła wyważenie.)
Pytanie właściwe:
Jakiej firmy chra zamontować do tej TD03L4-07T-VG ? Kto sprzedaje/ produkuje sprawdzone chra?
(Mam nadzieje że muszli nie " regenerowano...")