Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Odcinka 4 tys obr w trakcie jazdy
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
by_tfsi
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Tak się składa, że jeszcze na tym forum mnie nie było z moim nietypowym problemem. Pacjent to Audi A6 C6, 2006 rok z silnikiem 2.0 tfsi. Silnik przeszedł w ubiegłym roku remont generalny w tym m.in. modyfikacja rowków w tłokach plus nowe grubsze pierścienie, nowe panewki, głowica po regeneracji, oczywiście pompa oleju z 1.8 t. oraz wiele innych rzeczy. Zaczęło się od tego, że po remoncie silnika (ok. po miesiącu) zaczęły świrować wolne obroty zwłaszcza gdy wciskałem sprzęgło i zwłaszcza na zimnym silniku. Wtedy vcds mowil mi o błędzie G28. Wymieniłem go na nowy Bosch i obroty w zasadzie są ok ale wszystko wraca chwilowo w momencie mrozu. Silnik się nagrzeje i problem znika. Dodatkowo w trakcie jazdy nie można przekroczyć magicznej bariery 4 tys obr. Dochodzi do odcinki, zresztą wszystko jest na filmiku pod postem.
Podmienialem czujnik na kilka sztuk używanych i jest tylko gorzej. Na ssaniu silnik pracuje ok lecz gdy obroty spadną to dostaje czkawki i gaśnie. Ręce mi już opadają. Czy znajdzie się jakaś mądra głowa, która coś doradzi? Wysyłam pocztą flache jak uda się znaleźć rozwiazanie.
Odnośnie vcds to brak jest jakichkolwiek błędów. Kompletne zero.
https://youtu.be/GKLjX98QO-M
Cieniu
Co to jest g28 ? czujnik wałka napisz konkretny nr błędu
i denerwujące jest jak ktos naprawia silnik z wtryskiem i mówi o ssaniu ....
jezeli błąd wałka to przestawiony rozrzad czujnik wiazka uszkodzony przestawiacz wałka
ale nr błędu bardziej sprecyzuje usterke
by_tfsi
Co to jest G28? Poszukaj skoro nie wiesz i raczysz udzielać porad. Nie rozumiem co jest denerwującego w tym, że zimny silnik pracuje na ssaniu? Co to jest do jasnej ciasnej przestawiacz wałka?!?

Kolejna rzecz to czytanie ze zrozumieniem. Ostatnie dwa zdania wyjaśniają o jaki błąd się rozchodzi.
Prosiłem o porady, a nie pisanie o niczym.
GrzesiekK.
To nie jest odcinka, czujnik gubi sygnał z wieńca stąd to zachowanie obrotomierza i cała reszta. Do sprawdzenia wieniec na wale, w czasie remontu ktoś mógł nie chcący stuknąć wałem, puścić na stół itp. i masz w jednym miejscu przygięty wieniec, przerabiałem podobny temat w 1.8T z wałem z TFSI właśnie.
Cieniu
CYTAT
Co to jest G28? Poszukaj skoro nie wiesz i raczysz udzielać porad
CYTAT
Co to jest do jasnej ciasnej przestawiacz wałka?!?

Proste poniewaz naprawiajac auta nie uzywam skrótów producenta jak i co sobie nazwał, czujnik wałka to czujnik wałka .

CYTAT
Kolejna rzecz to czytanie ze zrozumieniem. Ostatnie dwa zdania wyjaśniają o jaki błąd się rozchodzi.
Prosiłem o porady, a nie pisanie o niczym.

Nie napisałeś zrozum że kod błędu podany bardzo ułatwia naprawe, chce pomóc ale widze ze to ty wszystko wiesz i tej pomocy nie chcesz.

CYTAT
Nie rozumiem co jest denerwującego w tym, że zimny silnik pracuje na ssaniu?

ssanie to było w gazniku (magiczna klapka) w układach wtryskowych nie ma czegos takiego jak ssanie bo wszystko jest strowane ecu

Sory nie doczytałęm ze teraz nie wyrzuca błędu a to raczej napewno to jak GrzesiekK. napisał wieniec na wale
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.