nba
Wed, 17 Apr 2019 - 15:17
Zastanawiam się nad jakością gotowego wydechu catback do 1.8t
https://mapet-tuning.com/sklep/vw/11127-spo...golf-4-dtm.html. Taki wydech jest prawie 2x tańszy od customowego catback wyspawanego TIGiem w lokalnej firmie niedaleko mnie. Podobnie jest z downpipe 3", 550 zł turboworks, 680 w tej samej lokalnej firmie z kwasówki AISI304. Proszę o opinie.
tom cio
Wed, 17 Apr 2019 - 20:07
Puchy powypalaly mi się po pol sezonu, potem brzeczaly bo rury perforowane nie byly niczym zamocowany tylko na wytlumieniu sie trzymaly (ktore sie wypalilo), krotko mowiac szmelc
nba
Thu, 18 Apr 2019 - 01:05
Aha, no to nie ma sensu. Wartość robić wydech 2,75" przy hybrydzie K03S? Wstawanie mnie aż tak nie interesuje tylko moc max. DP 3" oczywiście.
_adams_
Thu, 18 Apr 2019 - 08:29
Nie warto. Warto usunąć kata i może środkowy zastąpić przelotem.
R_poweR
Thu, 18 Apr 2019 - 08:30
Ile ty chcesz z tej hybrydki mocy wykrzesać, że potrzebujesz takie średnice?
nba
Thu, 18 Apr 2019 - 08:52
Znalazłem info, że idzie 280-290 km zrobić na pb98 na hybrydzie k03s dlatego pytam jaka średnica do tego.
R_poweR
Thu, 18 Apr 2019 - 11:33
Może się mylę, ale do zakładanej mocy 2,5 cala to będzie raczej z zapasem
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.