Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Celica T23 swapy
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
Baltosz
Cześć!

Czy występowały swapy silnika 1.6 do Celica T23? Jakieś 4age, coś nowszego lub silnik nie Toyoty?
Macie może jakieś linki, zdjęcia, wykresy?

Pozdrawiam
Bartek
WojtekMR
ale gdzie występowały?

nie wystarczy w googla wpisać z 3sge, gte, K20, 2gr czy co tam mogłoby siedzieć?
Baltosz
Interesuje mnie czy ktoś zrobił coś takiego, z jakim skutkiem i jakim nakładem pracy.

Otóż wpisałem w google na różne sposoby info o czymś takim i nic nie ma. Poza tym żaden z wymienionych przez Ciebie silników nie ma pojemności 1.6 L - od razu uzupełnię, chodzi mi o n/a.
WojtekMR
mój błąd - nie doczytałem że chcesz tylko 1,6
ale po co do ciężkiej celici 1,6 wkładać? rozumiem że wolnossące?
Baltosz
Narazie to tylko dywagacje i poszukiwanie informacji. Widziałem parę tematów na forach, gdzie z T23 zrzucali niedużym nakładem pracy masę do 1050 kg, a zostawało jeszcze trochę do zdjęcia.
Jestem ciekawy czy ktoś poszedł w inną stronę i wsadził jakieś 1,6 i zakręcił wyżej.
Tak, chodzi o wolnossące pod klasę III jakichś pojeżdzawek.
marcinm
Silver Top ?
burski
CYTAT(Baltosz @ Wed, 03 Apr 2019 - 21:38) *
Tak, chodzi o wolnossące pod klasę III jakichś pojeżdzawek.

W obliczu saxo VTS nie ma to najmniejszego sensu.
Bartek ZTR
CYTAT(Baltosz @ Wed, 03 Apr 2019 - 21:38) *
Narazie to tylko dywagacje i poszukiwanie informacji. Widziałem parę tematów na forach, gdzie z T23 zrzucali niedużym nakładem pracy masę do 1050 kg, a zostawało jeszcze trochę do zdjęcia.
Jestem ciekawy czy ktoś poszedł w inną stronę i wsadził jakieś 1,6 i zakręcił wyżej.
Tak, chodzi o wolnossące pod klasę III jakichś pojeżdzawek.



1.6 3ZZ założysz bez żadnego problemu - jest identyczny na zewnątrz jak 1.8 1ZZ + skrzynia od 2zz na początek żeby braki mocy trochę nadrobić krótszym przełożeniem głównym. Bez najmniejszego problemu zejdziesz z masy do 950kg , podstawowy model waży 1070kg
beavis78
Zmieniajac silnik r4 1.8 na inny r4 ale 1.6 nie zyskasz na masie zauwazalnie.
Wręcz przeciwnie. Niektóre konstrukcje silników w obrębie tego samego modelu mają lżejsze bloki w wiekszych pojemnosciach.

Silnik 1zz jest raczej lekkim silnikiem, ale lżejszy od niego jest k seria rovera, która była montowana w małych lotusach. 1.8 vvc ma około 160 km a waży 70 pare kg. Robiłem oba te silniki i ten rovera jest lzejszy od celicy.

Natomiast przez swoją odchudzoną konstrukcje jest awaryjnym silnikiem.
Bartek ZTR
W tym przypadku silniki toyoty 1.8 1.6 ważą tyle samo ok. 100kg smile.gif

Dobrze zrobiona K-seria Rovera będzie też bezawaryjna i ten silnik bije wagowo wszystkie seryjne silniki R4 1.8 waży ok. 80kg
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.