Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: A może Bravo jako daily?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Andrzej_K
Szukam jakiegoś przyjemnego daily za ok 30k i pomyślałem o Bravo 1.4 T-jet 150 koni plus program.

Wszelakie opinie o tym aucie lub propozycje alternatyw mile widziane. Interesuje mnie głównie:

-podatność na korozję
-czy w tej wersji posiada on tą gównianą skrzynię opla
-czy w razie czego da się to gazować
-czy turbina należy do trwałych
-czy jeśli bravo to może w innej wersji silnikowej i jakiej

Z góry dziękuję za wszystkie opinie
srbenda
Tak, skrzynia to M32.
Kolektory i żeliwa nagminnie pękają.
rwtnt
Co ma daily 1.4 turbo z rf wspólnego smile.gif To chyba powinno być, w dziale kupuję samochód eksploatacyjny.
DSTurbo
Mam w domu 2 tjety, jeden bravo 1.4 120 (w nim był opliwskie skrzynie, zaczęła buczec przy 60tus, wymienione łożyska, wyreguliwane luzy, 100 tyś przejechane i nic się nie dzieje). Silnik nadaje się do gazu, jak na 1.4 potrafi spalić... Średnie ok 9l nie powinno dziwić. Kolejna wada to pękające żeliwa w turbinach, każde ihi, które rozbieralem miało mniejsze lub większe pęknięcie.
duct tape
@rwtnt: Akurat 1.4 T-Jet bez otwierania słupka znosi moce które seryjnie generują np. w Corvette czy Viper więc to motor pasujący do rf wink.gif Poza tym auto ma być dupowozem a po wyeliminowaniu problemu pękających muszli/kolektorów poprzez montaż suszarki z potencjałem większym niż seryjna mamy już coś co przyjemnie się odpycha.
Andrzej_K
A nie jest tak, że te pękające kolektory i turbiny to w wersji 120PS z IHI a wersja 150 z Garettem jest ok?
maaaad
CYTAT(rwtnt @ Sun, 24 Mar 2019 - 21:23) *
Co ma daily 1.4 turbo z rf wspólnego smile.gif To chyba powinno być, w dziale kupuję samochód eksploatacyjny.

x2
srbenda
CYTAT(Andrzej_K @ Mon, 25 Mar 2019 - 14:22) *
A nie jest tak, że te pękające kolektory i turbiny to w wersji 120PS z IHI a wersja 150 z Garettem jest ok?

Garrett jest w wersji 180.
_adams_
Trzeba uważać na korozję w progach i podwozia tuż za przednimi i tuż przed tylnymi nadkolami. Jeśli trafisz zadbany i poprawisz te miejsca zanim tam zagości ruda to spoko.

Skrzynia będzie wymagała wymiany łożysk.

Silnik bardzo dobrze łyka gaz i jak wyżej napisano - na seryjnym słupku (i sprzęgle!) bez problemu przyjmuje 300KM.

Jeśli już to kupić dobrze wyposażony egzemplarz ~ 2010 i od razu zrobić mu kurację: TD0416T, IC, wtryski, wydech i pod 250KM podejdzie.

Poczytaj: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...20&start=20
srbenda
16T to lekka przesada na 250KM. Sprzęgło niby trzyma ale ja swoje zabiłem podobną mocą.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.