Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Miejskie auto - najem/abonament do 499 zł brutto
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
TeddyBear
Znajoma chce wziąć auto do miasta w najem.
Znalazła taką ofertę na Clio i pyta mnie o zdanie a ja nie bardzo się w tym orientuję, więc pytanie czy to jest oferta ok, czy można coś lepszego w tej cenie albo gdzieś dają lepsze warunki na takie Clio.
Czas 12 miesięcy, limit 10kkm, wpłata 999 zł brutto, 499 zł brutto/msc, wszystko w cenie oprócz ubezpieczenia.
https://www.qarson.pl/oferta/renault/clio-i...-5d/limited-207
wanisz
Bardzo tanio jak na moje oko. W master 1 miałem ofertę na Fiata 500 za większe pieniądze na podobnych warunkach. Może to dlatego że to Clio to jeden z najbardziej tandetnych samochodów obecnie w produkcji i nikt go nie chce;) polecam wykonać kilka przejażdżek traficarem żeby zobaczyć jak bardzo to auto może być zjechane po 10k km przebiegu
scorpio_24
Proponuję się przejechać takim 0,9. To naprawde słabo jedzie, w szczególności z miejsca :/
TeddyBear
Może być zjechane po 10kkm, potem będzie inne.
Może słabo jechać z miejsca - bez znaczenia, koleżanka ma Punto 1.2 55KM które dogorywa.
Z tego co piszecie wynika, że taniej się nie da więc pewnie trzeba brać to Clio.
wanisz
Akurat dynamikę ma spoko. Haczyk w tym, że W bardzo wąskim zakresie obrotów. Więc jazda to nieustanne szarpanie, nie da się tym jechać płynnie. Chyba wolałbym dopłacić do Fiata 500. Przynajmniej tam nie ma wrażenia że deska rozdzielcza odpadnie na większym wyboju. I zawieszenie nie skrzypi. Jeździłem kilkoma Clio IV i wszystkie były koszmarne. Przeczytałem tą ofertę dokładniej i jednak tak: ubezpieczenie 180 zł, opony całoroczne 50 zł. Miesięcznie. No ale nadal cena coś niska bo u konkurencji Za tyle jest np używana 2 letnia Skoda citigo. Trzeba uważnie przeczytać umowę smile.gif
TeddyBear
Pisałem, że ubezpieczenie oddzielnie. Opon brać nie trzeba.
Też tak się zastanawiam jak im się to opłaca, ale w sumie to nie mój problem. Póki co wychodzi, że oferta jest zajebista, ale poproszę jutro żeby mi przesłali wzór umowy.
Może ktoś jeszcze wniesie coś do tematu.
Edit
Co Ci ludzie robią w niedzielę wieczorem ?
Ogólne warunki umowy abonamentowej: http://uploadfile.pl/pokaz/1681149---ixf9.html
Zakres ubezpieczenia: http://uploadfile.pl/pokaz/1681152---2rmo.html
burski
Napisz do użytkownika szybciutki.
Malisz
CYTAT(TeddyBear @ Sun, 24 Mar 2019 - 19:02) *
Pisałem, że ubezpieczenie oddzielnie. Opon brać nie trzeba.
Też tak się zastanawiam jak im się to opłaca, ale w sumie to nie mój problem. Póki co wychodzi, że oferta jest zajebista, ale poproszę jutro żeby mi przesłali wzór umowy.
Może ktoś jeszcze wniesie coś do tematu.
Edit
Co Ci ludzie robią w niedzielę wieczorem ?
Ogólne warunki umowy abonamentowej: http://uploadfile.pl/pokaz/1681149---ixf9.html
Zakres ubezpieczenia: http://uploadfile.pl/pokaz/1681152---2rmo.html

Konfigurowałem przed chwilą z ciekawości Golfa i faktycznie jakby tutaj było taniej + na 12 miesięcy, a nie na 36 jak w przypadku leasingu przez VW. Chyba że przeoczyłem jakiś haczyk
rex
Znajomy ma clio IV nówka salon jeszcze taniej po znajomości biggrin.gif Też nie wiem o co chodzi w tym. A co do tych małych turbosilniczków, to trzeba się tym nauczyć jeździć. W rodzinie mamy 1.2 t w pugu 208 i po jakimś czasie da się jeździć normalnie.
As_
1) Nowy kosztuje 41tys.
2) Kupują po rabacie za 37tys.
3) Po roku sprzedają za 36tys.
4) W tym czasie dostają 1tys. + 6tys. + jakąś prowizję za ubezpieczenie
5) Limit 10tys. więc brak przeglądu. Naprawy z gwarancji a jak nie podlega pod gwarancję to przerzucą na użytkownika i jeszcze na tym zarobią

Co sie tu nie opłaca?
Nawet jak kwoty w 2 i 3 są inne to nadal jest miejsce na zysk.



burski
Pełna zgoda, tylko rabat jest lepszy i sprzedają bez straty.
wanisz
Jestem pod wrażeniem biznesplanu. I tego jakie Clio jest tanie. W cenie 36k można w takim razie mu wiele wybaczyć smile.gif Chyba tylko Sandero i citigo są tańsze. takie citigo za 30k jakby dało radę w tym modelu wynająć za jeszcze mniejszą kasę to się robi super opcja na miejskiego tłuka do rżnięcia na krótkich odcinkach.
Maciek1234
CYTAT(As_ @ Mon, 25 Mar 2019 - 23:09) *
1) Nowy kosztuje 41tys.
2) Kupują po rabacie za 37tys.
3) Po roku sprzedają za 36tys.
4) W tym czasie dostają 1tys. + 6tys. + jakąś prowizję za ubezpieczenie
5) Limit 10tys. więc brak przeglądu. Naprawy z gwarancji a jak nie podlega pod gwarancję to przerzucą na użytkownika i jeszcze na tym zarobią

Co sie tu nie opłaca?
Nawet jak kwoty w 2 i 3 są inne to nadal jest miejsce na zysk.

Jak to mawiają - wygrywa zawsze kasyno laugh.gif

Mi to wygląda na usługę typu kredyt, czy leasing, z możliwością odkupu po roku.

Ubezpieczenie kupujesz sam, więc nie jest to auto z wypożyczalni. Znając życie, po zakończeniu okresu 'abonamentowego', auto przechodzi dokładny przegląd, sprawdzana jest każda ryska, notowane ponadnormatywne zużycie i na tej podstawie dokonywana jest wycena auta. Różnicę między wyceną końcową, a wyceną na początku 'wypożyczenia' ponosi użytkownik.

Wg mnie, lepiej samemu kupić auto i po roku sprzedać. Auto od pierwszego właściciela, z przebiegiem 10kkm pójdzie od ręki.
Bio
CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 26 Mar 2019 - 10:00) *
Wg mnie, lepiej samemu kupić auto i po roku sprzedać. Auto od pierwszego właściciela, z przebiegiem 10kkm pójdzie od ręki.

Jasne, tylko do tego musisz mieć pieniądze na "wejście" w to. A nie każdy ma wink.gif Potem już jest łatwiej (bo "dopłacasz" tylko do nówki różnicę ze sprzedaży używki)
TeddyBear
CYTAT(burski @ Mon, 25 Mar 2019 - 08:24) *
Napisz do użytkownika szybciutki.


Odpowiedź kolegi szybciutki: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li...980343865581568

Ciekawe czy faktycznie mają 100 baniek do zainwestowania.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/qarso...ut-na-abonament

Wystawiają FV na firmę jak by ktoś był zainteresowany.
szybciutki
Dzięki Panowie za follow up!

Jest dokładnie tak jak napisałem na linked in!

CYTAT
Niestety dzisiaj branża cfm ma tak duże wzrosty sprzedaży, że przestała się liczyć z jakością obsługi. Wydłużony czas realizacji zamówień można zrozumieć. Jak natomiast wytłumaczyć kompletny brak profesjonalizmu oraz arogancję wobec klienta indywidualnego? Wiele naprawdę dużych firm cfm przesypia swoją szanse na zdominowanie rynku, jednocześnie psując sobie opinię.


Jeśli dopuszczasz zakup samochodu na działalność gospodarczą, oczekujesz gwarancji szybkiego odbioru samochodu oraz poważnego traktowania to w tej klasie samochodu można polecić leasing operacyjny. Polecam parametry: 0% opłaty wstępnej / 60 miesięcy / 35% wykupu. Wartość raty to około 1.4% wartości fakturowej samochodu.

Dla przykładu samochód warty po rabacie 50000 brutto będzie Cię kosztował około 569 zł netto miesięcznie a wykup po 5 latach to 14250 netto- po wykupie można coś na nim jeszcze zarobić. Samochód miejski bez problemu możesz odstąpić cesją w dowolnym momencie. Koszt polisy czy serwisu nie będzie w tej klasie znaczący. Zgodę finansową dostaniesz w dwie godziny na podstawie dowodu osobistego. No i możesz sobie wybrać dowolny samochód w dowolnym wyposażeniu, dowolnej marki. Służę radą i pomocą.


Można jeszcze taniej. Citigo z pakietem przeglądów i gwarancyjnych to 40 000brutto - rata w takim układzie to ~470 netto + koszt polisy na rok to ~4% czyli ~1450zł i można latać. Ja bym do tego dorzucił jeszcze opony wielosezonowe, żeby samochód był kompletnie bezobsługowy.

Nie masz tu żadnego limitu kilometrów a po 5 latach wykup z leasingu to będzie.. 11300 netto.

W kaaaażdej chwili zrobisz też cesję takiego samochodu bo nikomu nie będzie żal 500zł na ratę wrzucić.

32400 netto kosztuje też fiorino z LPG - to oferta typowo dla małego biznesu ale pod kątem kosztów MISTRZ!

Rata ~ 470zł netto - pełne odliczenie vat i dochodowego - spalanie rzędu 8 litrów lpg - silnik 1.2 FIRE (wrzućmy tu swapa ze stilo 1.4 16v HEHE) biggrin.gif

Służę Wam radą i pomocą

PS. Komentarz właściciela firmy RAC na Linked IN jako ciekawostka:

CYTAT
Panie, panowie. Nie kieruję tej informacji w stronę firmy Qarson (za rękę nie złapałem), ale odsłonię nieco kuchni szczególnie małych, nowych firm wynajmujących samochody. Otóż 90% takich firm zajmuje się reeksportem samochodów. Piękny serwis www, posty na fb, aby w razie podejrzeń, pokazać pozory realnego biznesu. Natomiast główne źródło zarobku to najczęściej nielegalny wywóz samochodów tuż po rejestracji. W ub. roku z kraju wyjechało ok. 50-70 tysięcy (!!!) nowych samochodów. Dlaczego jest to często (nie zawsze) nielegalny proceder? Importer udziela rabatów pod warunkiem wykorzystania samochodów do celów wynajmu. Gwarantuję każdemu, że mały samochód segmentu B w najwyższym poziomie wyposażenia, często z automatyczną skrzynią biegów to nie jest auto za 700 zł. Nawet podstawowe wersje wymagają większych nakładów. W efekcie wiele z tych firm odmawia wynajmu samochodów (krótkoterminowego lub długoterminowego), aby nie popadać w straty. Malowanie witraży.
Jaki ma to wpływ na branżę wynajmu krótko i długoterminowego?
1) psucie rynku: składanie obietnic bez pokrycia, nieporozumienia z legalnie działającymi konkurentami (tu np nasza firma #emotis)
2) utrata zaufania klientów i importerów.
adamlass
CYTAT(szybciutki @ Wed, 27 Mar 2019 - 10:26) *
PS. Komentarz właściciela firmy RAC na Linked IN jako ciekawostka:


BTW, dlaczego nielegalny?
flapjck1
Bo sa zapisy w umowie dealerskiej importer/dealer o nie sprzedawaniu za granice - uwarunkowane to jest jeszcze wyzej podpisywanymi umowami ( producent/importerzy )
adamlass
Nie wiem co jest nielegalnego w wywozie samochodów za granicę. Co innego to złamanie postanowień umownych przez dealera / importera.
Natomiast jeżeli ktokolwiek kupuj auto w Polsce i sprzedaje to za granicę, to moim zdaniem może to robić zupełnie legalnie.
flapjck1
Taak ale sa dealerzy ktorzy wypuszczali lawety sznurkiem na zachod wink.gif
adamlass
A to wszystko jasne wink.gif
szybciutki
Nielegalny bo jest to roliczane na warunkach flotowych- firma w zamian za rabat zobowiązuje się do
nieodsprzedazy samochodu (szczególnie za granice ) conajmniej 6 miesięcy od odbioru..

W przypadku rentow - niewykrywalne .

Generalnie jeśli ktoś chce poznać prawdziwy obraz polskich rentow to zapraszam do kontaktu- mogę Wam ten folklor przybliżyć.

Ps. Ktoś z forum pisał do mnie w temacie czegoś miejskiego.

Z takich ofert które są realne to polecam Fiestę z gwarancją na 5 lat.

1.0 ecoboost 100km/ android auto/ podgrzewane fotele + szyba

60x 630 rata netto + wykup 16500 netto po 5 latach - bez opłaty wstępnej - zawsze łatwe do cesji

I to jest realny dill smile.gif
adamlass
szybciutki, chcę napisać PW. Opróżnij skrzynkę.
szybciutki
CYTAT(adamlass @ Sun, 07 Apr 2019 - 21:51) *
szybciutki, chcę napisać PW. Opróżnij skrzynkę.


Sorka- wyłapałem bana za nieopłacenie konta smile.gif

Skrzynka opróżniona.

Już jestem - zawsze polecam dzwonić na numer ze stopki- wdrażam dwa duże projekty i nie za bardzo ogarniam PW/sociale/leady które uciekają.

Pracujemy wraz z niezastąpionym @czarodziciel nad projektem, który pozwoli nam zawładnąć nad wszystkimi zapytaniami a Wam pokaże jak na tacy pełną ofertę najlepszych dilli, które faktycznie da się zrealizować a nie są tylko "łapaczami leadów"

Takich dilli, które są realne i możesz je polecić znajomym.

90% bieżącego rynku wynajmów długoterminowych to SCAM jak C**J.

Nie będę się tu rozpisywał bo nikt w sieci nie jest anonimowy. Ja działam aktywnie w branży jako broker i nie chcę palić sobie mostów- jeśli chcecie skonfrontować ofertę finansowania, którą dostaliście od pośrednika z rzeczywistością to zapraszam do kontaktu telefonicznego- mam pełen research rynku, chętnie pomogę każdemu z RF bo tu się wychowałem motoryzacyjnie. Praca brokera nie jest normowana prawnie. Są firmy, które kasują 5000zł za... podstawienie klientowi wniosku o finansowanie samochodu w finansowaniu fabrycznym- dostępnym dla każdego z ulicy smile.gif

Mało kto "dowozi" to co ofertuje.. Dzisiaj mogę o tym książkę napisać.

Ale co tam.. Wrzucę Wam jeden przykład. Żeby nie dać się złapać w skrypty producenta: Jest pewna Włoska marka samochodów. Nazwa zaczyna się na A a kończy się na O (dwuczłonowa). Nawiązali z pewną Amerykańską firmą finansującą (której nazwa zaczyna się na L a kończy się na n) współpracę strategiczną. Stąd powstał projekt który reklamuje sedana klasy D za tysiąc trzysta all inclusive oraz suva za niewiele ponad tysiąc sześćset złotych. Umowa na dwa sezony/ bez wkładu/ w cenie zarówno polisa jak i serwis. Zimówki po Twojej stronie albo 300 do raty. Oferta 10/10. Czego chcieć więcej? Realności. Plan tej umowy strategicznej opiewał na mniej niż 1000 sztuk rocznie. Zrobione do połowy marca. Teraz? Ja na decyzję na st**vio qv za dwa-siedem-0-0-0,- w tej ofercie czekam ponad miesiąc. Marketing na pełnej rozkręcony- człowiek od marketingu może spodziewać się premii. Ludzie chcą samochodów- czekają miesiącami na decyzje finansową. Wiecie, decyzję finansową to się kładzie w max 24 h - inaczej jasne jest że nie chcą tego sprzedawać. To jest przykład finansowania FABRYCZNEGO. Meksyk. I tak jest wszędzie. Nikt nie jest gotowy na biznes z małymi- o dziwo korpo mają dobre warunki. Nawet ja nie rozumiem dzisiaj naszego rynku mimo, że siedzę w tym 12h dziennie od 5 lat.



Gdyby nie RF to nie robiłbym tego co robię- dziękuję wszystkim którzy tworzą to miejsce- służę Wam pomocą smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.