Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: grubsza uszczelka do starego diesla
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
kris309
Jest sobie stary TD z PSA na komorze (XUD9TE). Dostał nową głowicę, blok poszedł do honowania i wyrównania płaszczyzny. Teraz tłoki wystają ok. 0,95mm z bloku - dla najgrubszej dostępnej uszczelki Elringa (stalowej, 1,59mm grubości) jest max. 0,83mm wystawania. Jak sobie policzyłem, to zapodanie tej zbyt cienkiej uszczelki podniesie stopień sprężania z 21,5 na 22. No niedobrze, bo mocy jest z 50% ponad serie. Żeby zejść na 21,5 trzeba by ok. 1,7mm grubości uszczelki, myślę że 1,8mm będzie optymalnie, troche się odpręży.

Elringi do tego silnika robią z 5ciu warstw blachy - kupić dwie uszczelki, roznitować, i zrobić jedną grubszą? Czy takie coś raczej wydmucha?
kamil7s
Nie wydmucha, przerabiałem już takie uszczelki. Jednak trzeba to zrobić z głowa bo czasem okucia są w jednej warstwie, a cała uszczelka musi być jednakowo gruba, bo będzie np trzymało kompresje ale kanały będą nieszczelne. Jak wszystkie warstwy są identyczne to możesz dodać dowolna ilość listków. Wszystko w okolicach rozsądku
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.