Cześć.
M52TUB28 z:
- zregenerowane od a do z vanosy, ustawione, ustawiony rozrząd,
- kolektorem ssącym m54b30,
- disą m54b30 (zregenerowana - nowa membrana i alu klapka),
- wałkiem ssącym m54b30,
- wtryski m54b30,
- kolektory wydechowe Schmiedmann,
- katalizatory Schmiedmann,
- x-pipe + końcowy przelotowy z puszką,
- swap sterownika MS43 z m54b30,
- przepustnica z rurą m54b30,
- przepływomierz m54b30,
- filtr ITG gąbkowy z grodzią i doprowadzeniem dodatkowego powietrza z halogenu.
Jeszcze jakieś zmiany polecacie przed końcowym strojeniem?
Może większa przepustnica? Jak tak to z czego?
Wałki ZHP, M3, Schrick czy inne customowe nie wchodzą w grę. Zabawa z głowicą czy dołem silnika na ten moment też odpada. Podobnie ITB. Stroker i swap też nie.
Przejrzałem setki tematów z modami tego silnika, ale co do konkretów z większą przepustnicą to za bardzo nic nie znalazłem. Może też w między czasie pojawił się inny nowatorski pomysł na mody tego silnika.
Pozdrawiam