Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Klocki EBC GREEN STUFF do gładkich tarcz.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
wskers
Witam.

Mam zamiar założyć w/w klocki i zastanawiam się, czy odczuję różnicę w hamowaniu łącząc te klocki z gładkimi tarczami? Dlaczego gładkie? Ponieważ podobno nacinane ( nawiercanych i wierconych nie biorę nawet pod uwagę ) są głośne, co mnie zniechęca do ich zakupu. Czy jedynym wyjściem aby " wzmocnić " hamulce jest połączenie ich z tarczami nacinanymi?
MadeInPoland
Odczujesz roznice po zastosowaniu dobrego klocka, ale nie z green stuff. Tarcze moga byc gladkie.
wskers
Więc jaki zestaw proponujesz aby odczuć różnicę? Obecnie tarcze i klocki ATE.
MadeInPoland
Tarcze moga byc ate klocki ferodo dsp lub ds2500 lub ich odpowiedniki od innych producentow.
wskers
A czy przypadkiem odpowiednikiem DS2500 nie jest zielony EBC?
MadeInPoland
Nie ma podejscia
moritz86
Nie kupuj green shita, tylko jakieś ferrodo i będziesz zadowolony. Miałem to badziewie i parę razy mi się zeszkliło i nie było hamowania.
tom cio
Mialem kiedys ferodo ds2500, potem jakies ebc, ate, trw i zaden nie mial najmniejszego podejscia do ferodo, auto jezdzone bylo na codzien, wieczorami upalane.
wskers
Problem w tym, że do mojego auta nie ma możliwości zakupu DS2500
flapjck1
green stuff jest malo sportowym klockiem w klasycznym mini wazacym 700 kg - to jest typowy drogowy klocek nie do sportowych zastosowan

jakie masz auto?

jak nie green stuff to more ktoras wytrzymalsza mieszanka, yellow? red?
ptq
zobacz ofertę mintexa
MadeInPoland
To popatrz na innych producentow, cl, pagid, galfer, mintex, endless, etc. Ferodo moze Ci zrobic kazdy klocek z kazda mieszanka ponoc.
wskers
Mam Corsę D, silnik 1,3 CDTI, 90 KM. Ten wynalazek jak na swoje wymiary jest dość ciężki, tarcze małe, a z tyłu na domiar złego ma bębny. Czerwone, ani żółte EBC nie są dostępne do tego pojazdu.
flapjck1
to musisz zaswapowac jakies wieksze hamulce po prostu z jakiejs mocniejszej corsiny nawet
wskers
A bez swapa da się coś wycisnąć z nich więcej?
tom cio
Przegrzejesz tarcze raz, drugi, pokrzywia sie i tyle z tego bedziesz mial. Najsensowniejsze rozwiazanie to cos wiekszego z mocniejszej corsy.
Tom-Lee
Ferodo DS Performance, a w ogole to zwroc uwage czy dany model ma homologacje drogowa (o ile Cie to interesuje).
wskers
Ferodo DS Performance nie posiadają homologacji drogowej,tak więc odpadają. Nie wyobrażam sobie zamontowania do auta czegoś, co nie posiada homologacji. Tak więc poproszę o inne propozycje smile.gif
Andrew01
Skąd takie info ? Na stronie producenta jest napisane "DS Performance is recommended for road use only. R90 compliant (EU standard for road pads)."
https://www.ferodoracing.com/products/car-t...nce-brake-pads/

Czy mimo to faktycznie z punktu widzenia przepisów nie wolno ich używać na drodze ? blink.gif

PS. Kiedyś sprzedawca wcisnął mi Green Shity i nigdy więcej, DS Performance są nieporównywalnie lepsze.
wskers
Info mam ze sklepu w którym pytałem o takie właśnie klocki, gdyż jak się okazało są dostępne do mojego auta, ale nie mają homologacji drogowej.
Rozumiem, że na co dzień jeździsz na tych klockach?
Tom-Lee
CYTAT(wskers @ Thu, 14 Mar 2019 - 18:43) *
Info mam ze sklepu w którym pytałem o takie właśnie klocki, gdyż jak się okazało są dostępne do mojego auta, ale nie mają homologacji drogowej.
Rozumiem, że na co dzień jeździsz na tych klockach?


Swiat jest pelen matolow. Nie powinienes ich sluchac. Oczywiscie, ze posiadaja. Polecam, to jest na prawde bardzo przyzwoity klocek.

https://www.ferodoracing.com/products/car-t...nce-brake-pads/

"DS Performance is recommended for road use only. R90 compliant (EU standard for road pads)"
wskers
Pomijam już fakt, że akurat ten sklep do którego napisałem jako jedyny twierdzi, że w/w klocki nie posiadają homologacji drogowej ( jak wyczytałem nawet Ferodo przyznaje, ze ów klocki taką homologację posiadają ) to pytanie jest teraz inne. Czy łączyć te klocki z gładką tarczą, czy z inną?
MadeInPoland
Noz ku..a Ty czytasz nasze odpowiedzi?
wskers
Skoro odpowiadam na Wasze posty, to chyba jasno się rozumie samo przez się, że czytam. Czyż nie?
MadeInPoland
Chcesz bardzo to sobie montuj nacinane czy nawiercane skoro Ci temat nie daje spokoju.
wskers
Ok, temat przednich hamulców myślę że możemy już zakończyć. Poruszę jednak temat hamulców tylnych. Jak już pisałem ten wynalazek ma z tyłu bębny. Czy zatem są na rynku bębny, chociaż chyba raczej szczęki wydajniejsze niż seria? Pytanie może i głupie, ale skoro można wzmocnić hamulce tarczowe, to może można i bębnowe? Od razu mówię, że zmiana bębnów na tarcze nie wchodzi w grę.
emtees
Kup sobie bębny czterotłoczkowe, wentylowane i sportowe okładziny. I szukaj twardszych sprężynek, a może ktoś na forum na zamówienie Ci zrobi.
flapjck1
Po co szydera
Zmiane charakterystyki hamulca bebnowego robi sie za pomoca okladzin o roznej szerokosci i/lub cylinderkow ham o roznej srednicy - wyzsza szkola jazdy - nie dotykaj tego
MadeInPoland
Pytanie czy te sportowe okladziny moga pracowac z gladkimi bebnami czy trzeba je dobrze powiercic?
emtees
Ja bym je ponacinał od środka.


flapjck1 - bo chłopak po prostu już dawno wymyślił co chce, tylko szuka uzasadnienia dla swojego wyboru, on wcale porady nie potrzebuje. Tak jakby mu żona nie pozwalała i chciał jej pokazać post na forum i powiedzieć - "Ale zobacz, chłopaki na forum piszą, że tak trzeba!". No tak to wygląda niestety.
MadeInPoland
Dokladnie. Green stuff +ate power disc, a tu chlopaki wrzucaja kije w szprychy smile.gif
flapjck1
A tak odchodząc od meritum tematu...
Wielokrotnie spotkałem się z opinia ze agresywne klocki potrzebują gładkich tarcz, nacinane i perforowane po prostu są niszczone, skoro wiec tak się dzieje przy agresywnym klocku to i przy bardziej zwykłym tez pewnie to się dzieje tylko słabiej/wolniej
wskers
CYTAT(emtees @ Sat, 16 Mar 2019 - 09:44) *
flapjck1 - bo chłopak po prostu już dawno wymyślił co chce, tylko szuka uzasadnienia dla swojego wyboru, on wcale porady nie potrzebuje. Tak jakby mu żona nie pozwalała i chciał jej pokazać post na forum i powiedzieć - "Ale zobacz, chłopaki na forum piszą, że tak trzeba!". No tak to wygląda niestety.


Jakby chłopak wiedział co chce lub co będzie najlepszą opcją to nie potrzebowałby niczyjej pomocy i miałby w dupie zakładanie tematu na jakimkolwiek forum. Poza tym chłopak nie ma żony ( jest na domiar tego heteroseksualny ). Chłopak po prostu dba o swoje bezpieczeństwo oraz innych użytkowników dróg dlatego też założył ten temat. Jeśli inne osoby nie mają pojęcia o sytuacji to niech zamkną ryj i niech się nie ośmieszają, no chyba że lubię to robić ale to już ich wybór.
MadeInPoland
No ladnie smile.gif
Green stuff i bezpieczenstwo? Chcesz bezpiecznie to zakladaj klocki textar + zwykla tarcza i nie osmieszaj sie ma forum bo ten watek dryfuje w te strone.
wskers
Chyba już ustaliliśmy, że na przód idą klocki Ferodo DS Performance 2500 i tarcze gładkie smile.gif Teraz jednak pojawia się propozycja klocków Textar i zwykłej ( czyli jak rozumiem gładkiej tarczy ). Jedno wyklucza drugie. I bądź tu człowieku mądry huh.gif Myślę, ze temat osi tylnej również jest załatwiony - zostają seryjne hamulce.
MadeInPoland
DS performance 2500 hmm. To ktore na prawe kolo, a ktore na lewe? Takich klockow nie montuje sie zeby bylo bezpiecznie tylko bardziej skutecznie. Textary to bezpieczne klocki nawet troche metalu maja w mieszance. Czytaj uwaznie bo sie robi coraz bardziej smiesznie.
wskers
Masz rację, robi się coraz bardziej śmiesznie skoro nie wiesz nawet jak należy poprawnie zamontować klocki hamulcowe, a bierzesz się za doradztwo w tej kwestii i sam je polecasz. Może jeszcze poddasz pod wątpliwość które na przód, które na tył.
emtees
To skoro wszystko wiesz już to po co pytasz? laugh.gif Przecież sam widzisz, że tutaj nikt się nie zna, same łby.
Tom-Lee
CYTAT(wskers @ Sat, 16 Mar 2019 - 11:40) *
Masz rację, robi się coraz bardziej śmiesznie skoro nie wiesz nawet jak należy poprawnie zamontować klocki hamulcowe, a bierzesz się za doradztwo w tej kwestii i sam je polecasz. Może jeszcze poddasz pod wątpliwość które na przód, które na tył.


Nie ma czegos takiego jak DS Performance 2500. A tak wlasnie napisales. Albo DS albo 2500. Zdecyduj sie. Wybierz do tego tarcze ATE i bedzie poprawa, jak za mala bedziesz sie zastanawial na tylem.
matteusz
Tak dokładniej to: albo DS Performance, albo DS 2500.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.