Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: ES9J4S - przeszczep z całą wiązką i BSI
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Levis
Witam.

Czy są jakieś firmy w Polsce, które podjęłyby się przeszczepienia ES9J4S (a dokładnie całej elektroniki, wraz z BSI, ESP itd) do innej budy, np Peugeot 301 / C-Elysee.

Warunek jest taki, że ma nie byc błędów, ma działać tempomat.

Mechanicznie silnik z osprzętem byłby już przerzucony, kwestia elektroniki.

Czy jest to w ogóle możliwe, a jeżeli tak, to o jakich kosztach mozna mówić ?

z góry dzięki
MadeInPoland
Temat do zrobienia, szczepilem kiedys ten motor w xantii. Ten silnik wystepowal w pojazdach w wersji z can oraz bez i mozna go szczepic w takich i takic wozach. Ostatnio te tematy przebial niejaki vizeks z Jaworzna i do niego proponuje uderzyc. Znany w swiecie citroeniarzy.
Levis
Temat jest i tyle trudny, ze nie sa to blizniacze samochody. Widzialem, ze kostki od zegarow inne itd.

Pytanie - ile taka operacja przeszczepu elektroniki moze kosztowac...
MadeInPoland
Zadzwon do Vizeksa i pogadaj. Nikt Ci tego nie zrobi tanio, a Vizeks nie nalezy do najdrozszych. Bylem u niego z zegarami z mercedesa tydzien temu to opowiadal cos o przekladaniu es9 wiec temat u niego goracy.
Levis
Ok, dzieki :-)
Levis
Ok, dzieki :-)
yeti86
CYTAT(Levis @ Wed, 13 Mar 2019 - 16:32) *
Temat jest i tyle trudny, ze nie sa to blizniacze samochody. Widzialem, ze kostki od zegarow inne itd.


a co mają kostki do zegarów ? spinasz tylko kable CAN, BSI z ECU mu się dogadać wink.gif

po za tym pomysł z dupy, masz tam w 301 fajną jednostkę 1.6 którą ma duży potencjał.
karo85
Szukam kontaktu z vizeksem i za nic nie umiem go znaleźć sad.gif ma może ktoś na na niego jakis namiar? Mam mega pilna sprawę, z którą nikt nie umie sobie poradzić
Frolik
Skąd taki pomysł? To dobrze przemyślana decyzja czy chwilowa fanaberia/pomysł?

Buda 301 to nie jest najlepszy produkt Peugeota. Tanie proste ekonomiczne, zawieszenie proste ale ani to wygodne ani to sportowe. takie auto dla biednego taksówkarza w krajach 3-swiata. To auto do 406 nie ma podejścia nawet. Jeździłem jednym i drugim sporo, łącznie kilka setek tys km.

Znudziła Ci się buda 406?

ES9J4S to swietny silnik, ale był montowany w dobrych samochodach. Masz go w C5 III generacji (rzadko), w 607 po lifcie ze skrzynia 6 aisin Warner. W swojej klasie i cenie (max 15 tys zł) to bardzo dobre i wygodne samochody.
ES9J4S też, moim zdaniem, slabo pasuje do auta które miałoby być lekkim ścigantem, pomijając ze nie widze 301 nawet po tuningu w takiej roli.


I zwróć uwagę na to co napisał YETI, bardzo słusznie. 1.6 w 301 to ostatni dobry benzyniak peugeota, ma wielki potencjał. I jest bardzo trwały. Więc jak w 301 to już lepiej rozwijać tego 1.6.


A jak Ci zardzewiała i rozleciała się 406 a został zdrowy silnik, to kup drugą 406 czy 607 i jezdzij kolejne kilkaset tysięcy kilometrów.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.