Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 2.6 V6 abc Kompresor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
heseam
Witam nosze się z montażem kompresora do 2.6 V6 ABC, robię to hobbystycznie także za komentarze ze się nie opłaca itd dziękuje smile.gif.
Jestem mechanikiem także wszystkie zrobię sobie sam.
Mam tylko pytanie jaki kompresor nada się do tej pojemnosci żeby dmuchnąć ok 0.5b, silnika nie będę odprężal, doprowadzony jest do seri. Kompresor najlepiej jakiś eaton, tylko jaki ?
Wtryski ? Myślałem nad seryjnymi z 1.8t ? Mam takie w domu mógłbym je wykorzystać,
Co z przepustnica i przepływka ?? Myślałem żeby zrobić tak przepływka -> kompresor -> przepustnica czy to będzie dobre rozwiązanie ?

Czym to wystroić ? Myślałem nad świnka det3? Tylko czy ogarnę to sam, jestem lajkiem w tej sprawie(nie miałem nigdy okazji się z takim czymś pobawić)

I czy kompresor może pracować cały czas ? Czy lepiej szukać z elektrosprzeglem ?

Nie liczę na jakiś super przyrost mocy, jak pisałem robię to hobbistycznie ale przynajmniej +25KM bym chciał osiągnąć

Pozdrawiam
moritz86
Kompresor to tylko z 3.0 tfsi tvs1320. I dawaj kompresor już za przepustnicą. Ja zrobiłem u siebie przed i to był błąd, bo wyło to jak głupie biggrin.gif
tom cio
Tej panie mechanik, a od kiedy ABC ma przeplywke? biggrin.gif Nie wiem czemu ale dosc często slysze o panewce w tych silnikach, przed dmuchaniem bym je sprawdzil. Tez kiedys nad tym myslalem tylko ja chcialem stroic lpg a benzyne zostawic do odpalania i spokojnej jazdy w razie awarii tego drugiego paliwa. Jak chcesz benzyne to wtryski z 1.8t powinny obrobic, pompe paliwa z 2.3 bym dal, wystroic swinia np wspomnianym det3, musialbys wyrzezbic nowe mocowanie pompy wspomagania pewnie, ja myslalem dac elektryczna pompe z opla.
heseam
A nie ma przepływki ?
heseam
CYTAT(moritz86 @ Thu, 21 Feb 2019 - 21:51) *
Kompresor to tylko z 3.0 tfsi tvs1320. I dawaj kompresor już za przepustnicą. Ja zrobiłem u siebie przed i to był błąd, bo wyło to jak głupie biggrin.gif

Mozesz bardziej uzasadnić? Wyła ? Dlatego ze przepustnica blokowała wylot ? Teoretycznie jeśli zastosuje kompresor ze sprzęgłem to tego problemu nie będzie, na wolnych nie musi kompresor pracować ?
tom cio
Nie, 2.6 nie ma przeplywki, wylo bo nic nie tlumilo wlotu wink.gif Posluchaj dzwieku roznych eatonow dokladanych np w hondach, mocno slychac tam kompresor. A mortiz zaproponowal tvs bo tez pochodzi z silnika v6, do tego ma wbudowane intercoolery, przy odrobinie szczescia i madrej glowie moze by siadl do starej v6 na jakims adapterze.
heseam
Czemu się ze mna spierasz ze niema xD jest przepływomierz jakieś 2msc temu nawet go wymieniałem bo zdechł, zobacz w Google
heseam
Pompę paliwa mam s3 wtryski zalegają z 1.8t, silnik po remoncie także o panewki się nie martwię
kogutos
2.6 ABC nie ma przepływki, jedzie po MAPie. 2.8 tak.
heseam
A przepraszam, faktycznie, cały czas mam przed oczami 2.4 brata smile.gif) no to tylko mnie interesuje wątek przepustnicy, za i przeciw montażu kompresora przed przepustnica i jak korygować doładowanie kompresora ? Rozumiem ze zmieniamy średnice rolki ?
heseam
a i czy wystarczy mi wskaznik afr do wystrojenia ??
moritz86
Na małe doładowanie afr styknie. Raczej nic nie stopisz smile.gif Przepustnica tylko przed kompresorem. Za to mi tak wyło, że cały fun z jazdy zabierało. https://www.youtube.com/watch?v=s2LBFOI60Ak
heseam
CYTAT(moritz86 @ Sat, 23 Feb 2019 - 21:02) *
Na małe doładowanie afr styknie. Raczej nic nie stopisz smile.gif Przepustnica tylko przed kompresorem. Za to mi tak wyło, że cały fun z jazdy zabierało. https://www.youtube.com/watch?v=s2LBFOI60Ak

na czym stroiles te bmw?
heseam
a i da rade podpiac wskaznik afr pod seryjna sonde ?
moritz86
Na emu, jak masz seryjna szerokopasmową to tak biggrin.gif Tylko musisz odpiąć jak od ecu.
tom cio
W tych starociach nie ma szorokopasmowej sondy.
Mis
Tam jest chyba w tym syfie japońskie ecu, będzie wesoło łączyć to z det3, ale da się.

Do wystrojenia odepnij sondy fabryczne na kostkach, zapnij afr, cofki powinieneś widzieć w oryginalnym ecu, chociaż diagnostyka i logowanie tego to kabaret trochę.
heseam
a co ma na celu odpinanie sondy? po strojeniu podlaczac ?? mozesz polecic jakis zestaw z wskaznikiem afr ??
marszall
Ja bym szedl w tego starego eatona z elektrosprzeglem (nie dla samego sprzęgła tylko chyba rozmiarem odpowiedni) zawiesic to na boku w miejscu filtra powietrza. Przepustnice dac na wejsciu. Kompresor tvs owszem jest z v6 ale do starego 12 zaworowca raczej ciezki temat bo przeszkadzaja swiece i wtryski. Oczywiscie da sie to zrobic ale obudowa komlresora musialaby byc pocieta prawie cala. Na takie doladowanie tylko na zewnatrz. Pomyslalbym tez nad kolektorem z AAH bo te plastikowe z 2.6 to juz na wolnossaco potrafily puszczac. Moznaby detem uruchomic wtedy skracanie dolotu a jak nie to przynajmniej ustawic na krótki

Przykladowy projekt
https://www.motorgeek.com/viewtopic.php?t=7489
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.