Wybrałem KW z dwóch powodów:
1. Osobna regulacja dobicia i odbicia
2. Udało mi się zrobić dobrego deal'a i mam Clubsporta za 60% ceny.
Jeśli chodzi o moje spostrzeżenia, to na tor jest trochę za miękki, pewnie trzeba by było wymienić sprężyny. Nie jest to galareta, ale przy tak ciężkim aucie czuć, że troszkę za bardzo pracuje.
Natomiast na ulicy radzi sobie bardzo przyzwoicie. Wiadomo, auto jest na twardym poliuretanie, amory mocowane na uniball'u, więc ostre nierówności da się wyczuć, ale jeśli rozkręcimy go na hydraulice, to bez problemu można jechać w trasę bez wyrzeczeń
Jeśli nie chcesz wydawać mega dużo kasy, to możesz wziąć ST XTA- powiedzmy, że to clubsport bez regulacji kompresji
Inna sprawa to 'słyszałem, że...' w E46 Ohlins sprawdza się średnio, natomiast w e92 bardzo dobrze, więc to też trzeba mieć na uwadze. Może być w tym trochę prawdy, bo miałem Bilsteina B8 w 118d i w E36 i zupełnie inne wrażenia- jedynka lubiła sobie podskakiwać (dokładnie te same amorki idą do e87 i do e90, więc pewnie policzony bardziej pod cięższe 3er), a w E36 było zadziwiająco komfortowo. Po dziurach i garbach można było iść pełnym ogniem, a auto naprawdę fajnie to wybierało)
Mnie trochę ciekawi zawieszenie JRZ, słyszałem bardzo dobre opinie o tym, że mega dobrze sprawdzają się na torze i zapewniają bardzo dobry komfort.
Tak mniej wiecej się to zachowuje na ringu. Auto ok 1540kg + ok 170kg w pasażerach. Kompresja po 4 kliki od najtwardszego, rebound 8 od najszybszego.
https://www.youtube.com/watch?v=aM-9wxZbslk&t=373s