Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Końcówka przewodu hydraulicznego turbiny
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
deejey!
Jak nazywa się ten typ złącza? Wciskany króciec z gumowym pierścieniem w rowku, skręcany na jedną śrubkę? Na tą chwilę to robi się bardzo popularne, ale niestety nie jest to chyba znormalizowane bo coś tam wymiar złapałem z dwóch turbin które były u znajomych i niestety do mojej to nie pasuje. Moge to oczywiście nagwintować lub dorobić nową ale jak by się dało dokupić to czemu nie... Używka ori nie do dostania.


simon.pg
Cóż temu się może stać. To tak jak zepsuć kulkę z łożyska;/
deejey!
A kto mówi, że ktoś coś zepsuł?
tomeczekcbr
nieraz do kompresora klimatyzacji podobnie są przewody podłączone. Może od czegoś będzie pasować, podaj średnice, odsadzenie śruby od otworu
krzysiek50
Dotocz sobie takie coś tylko z gwintem w środku pod nypel. Raczej nie jest to znormalizowane i pod każdą turbinę będzie się lekko różnił
deejey!
Tak, ale alu raczej nie chcę... Ori jest z stali, więc raczej przy takim materiale zostanę.

Wymiary otworu jedynie mogę podać bo na wzór niestety nic nie mam. Średnica otworu w sprężarce ~13,5mm
tom cio
Takie cos jest w 1.4tsi 160km przy turbosprezarce. Wymiarow niestety nie podam bo juz zlozone auto.
wojtekm513
CYTAT(deejey! @ Mon, 18 Feb 2019 - 18:05) *
Tak, ale alu raczej nie chcę... Ori jest z stali, więc raczej przy takim materiale zostanę.

Wymiary otworu jedynie mogę podać bo na wzór niestety nic nie mam. Średnica otworu w sprężarce ~13,5mm

Też zachodze w głowe jak to rozwiązać najrozsądniej..Nie wiem jak w twoim modelu ale w moim borgu z amg jest dwa rodzaje otworów.Wodne od olejowych róznią się trochę średnicą. Mój plan to nagwinowanie tych otworów pod nyple a potem odwiedze firmę gdzie zakuwają pneumatykę siłową.
deejey!
U mnie olej (zasilanie) i woda jest taka sama. Pasuje od klimy z jakiegoś niestety mi nie znanego auta choć nic to nie zmienia. Generalnie też myślę o gwintowaniu bo znajomy tak właśnie zrobił jakiś czas temu w podobnej sprężarce. Ale jednak co ori to ori, jak bym miał przewody z oryginału to bym sobie końcówki odzyskał i dał do ponownego zakucia. Może coś jeszcze wykombinuje, zanim zacznę rozmawiać z tokarzem na temat adaptera lub gwintowania. Kwestia, że na oleju jeszcze restryktor musi być...
wojtekm513
Też o restrykcji myślałem bo jak miałem czajnika 3530 to pierwsze jazdy były bez aż się przypocił. Słyszałem(nie wiem czy to prawda) że te turbiny z amg miały problemy ze smarowaniem.W tym modelu co ja mam czyli A1330900280 w zasileniu olejowym jest taka zwężka na około 3,5-4mm ale to chyba za dużo.Bynajmniej tak myślę. W tym borgu muszę też zmienić gruszkę na nadciśnieniową. Do spływu olejowego to można zwykłą flaszę dorobić bo tam jest montaż na 2 śruby. Co do wody to raczej nyple redukcyjne pozostają. Pozdro
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.