Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Q5 2.0 TSI vs X3 F25 28i
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
lazik
Jak w temacie.
Auto ma być typowym daily dla drugiej połówki, a że jest moda na SUVy to....

- Audi Q5 2.0 TSI
vs
- BMW X3 F25 28i

Roczniki pewnie w okolicach 2012-2014. O 28i słychać, żeby nie brać dopiero 30i - ale tych w F25 nie było. W Q5 to 2.0TSI to już poprawiony motor, czy nadal pije olej jak głupi?
Z dwojga złego co lepsze na daily. Przebiegi pewnie w okolicy 15.000 km. Czy odpuścić oba?

wanisz
Odpuścić oba i wziąć XC60. Silnik obojętne jaki bo i tak wszystkie są mniej awaryjne niż te z bmw i Audi. Wnętrze trochę trąci myszką bo to w końcu model konstrukcyjnie z 2008 roku. Ale tak poza tym bardzo dopracowane i bezproblemowe auta. Wersja AWD na śniegu lata bokiem aż miło jeżeli to ma znaczenie wink.gif
Mis
Q5 po 13r.
_adams_
CYTAT(lazik @ Sun, 10 Feb 2019 - 16:33) *
W Q5 to 2.0TSI to już poprawiony motor, czy nadal pije olej jak głupi?


Polift po 2013 jest wolny od wad.
lazik
XC60 odpada z jednego subiektywnego powodu - mam aktualne XC60 i starszego brata po prostu nie chcę.

Im więcej czytam tym bardziej odpada X3. Zostaje Q5 polift, lub ewentualnie diesel.
Piki
28i odpuść, 30i jest OK.
Joker
CYTAT(Piki @ Mon, 11 Feb 2019 - 10:35) *
28i odpuść, 30i jest OK.


Co zmieniono na + w tym 30i ?
BeeMiX
Miałem ten sam problem i kupiłem poliftowe GLK smile.gif
lazik
a co pod maską?
BeeMiX
Auto sprowadziłem z USA więc 3.5 V6 306KM na bezpośrednim wtrysku. Co ciekawe był też 2.2 CDI na USA. Ale na nasz rynek poliftowy GLK miał też 2.0 turbo który z tego co słyszałem jest dobrym silnikiem, robią go do teraz
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.