lazik
Sun, 10 Feb 2019 - 16:33
Jak w temacie.
Auto ma być typowym daily dla drugiej połówki, a że jest moda na SUVy to....
- Audi Q5 2.0 TSI
vs
- BMW X3 F25 28i
Roczniki pewnie w okolicach 2012-2014. O 28i słychać, żeby nie brać dopiero 30i - ale tych w F25 nie było. W Q5 to 2.0TSI to już poprawiony motor, czy nadal pije olej jak głupi?
Z dwojga złego co lepsze na daily. Przebiegi pewnie w okolicy 15.000 km. Czy odpuścić oba?
wanisz
Sun, 10 Feb 2019 - 22:45
Odpuścić oba i wziąć XC60. Silnik obojętne jaki bo i tak wszystkie są mniej awaryjne niż te z bmw i Audi. Wnętrze trochę trąci myszką bo to w końcu model konstrukcyjnie z 2008 roku. Ale tak poza tym bardzo dopracowane i bezproblemowe auta. Wersja AWD na śniegu lata bokiem aż miło jeżeli to ma znaczenie
Mis
Mon, 11 Feb 2019 - 00:44
Q5 po 13r.
_adams_
Mon, 11 Feb 2019 - 05:18
CYTAT(lazik @ Sun, 10 Feb 2019 - 16:33)
W Q5 to 2.0TSI to już poprawiony motor, czy nadal pije olej jak głupi?
Polift po 2013 jest wolny od wad.
lazik
Mon, 11 Feb 2019 - 09:11
XC60 odpada z jednego subiektywnego powodu - mam aktualne XC60 i starszego brata po prostu nie chcę.
Im więcej czytam tym bardziej odpada X3. Zostaje Q5 polift, lub ewentualnie diesel.
Piki
Mon, 11 Feb 2019 - 10:35
28i odpuść, 30i jest OK.
Joker
Tue, 12 Feb 2019 - 15:41
CYTAT(Piki @ Mon, 11 Feb 2019 - 10:35)
28i odpuść, 30i jest OK.
Co zmieniono na + w tym 30i ?
BeeMiX
Wed, 13 Feb 2019 - 22:03
Miałem ten sam problem i kupiłem poliftowe GLK
lazik
Thu, 14 Feb 2019 - 09:08
a co pod maską?
BeeMiX
Thu, 14 Feb 2019 - 23:17
Auto sprowadziłem z USA więc 3.5 V6 306KM na bezpośrednim wtrysku. Co ciekawe był też 2.2 CDI na USA. Ale na nasz rynek poliftowy GLK miał też 2.0 turbo który z tego co słyszałem jest dobrym silnikiem, robią go do teraz
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.