Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Opinia na temat stanu wkładów
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
cienki
Panowie pytanie,

Dostałem amortyzatory z regeneracji w takim stanie. Czy nowe wkłady powinny tak wyglądać ?? Dodam, że w trakcie sprężania słychać jakby wewnątrz była "garść piachu". Słychać wyraźne chrobotanie.

Proszę o ocenę.

https://imgupload.pl/images/2019/02/01/20190201_160919.jpg
https://imgupload.pl/images/2019/02/01/20190201_160923.jpg
https://imgupload.pl/images/2019/02/01/20190201_161203.jpg
https://imgupload.pl/images/2019/02/01/20190201_161612.jpg
https://imgupload.pl/images/2019/02/01/20190201_161732.jpg
https://imgupload.pl/images/2019/02/01/20190201_161755.jpg
kamil7s
No powinno chodzić bezszelestnie i gładzie maja być idealne, w środku ma być tylko olej i gaz, nic co by rysowało. Gdzie tak fajnie regenerują ?
MadeInPoland
Pewnie jakies profi w nazwie jak to zwykle amator z kompleksami sie profi nazywa smile.gif
tomeczekcbr
motocyklowa laga z takimi rysami by sie szybko zrzygała. polerowanie papierem 1000-2000 może pomoże ale ubytki chromu będą dalej, tylko mniej ostre na brzegach, wiec itak sie zrzyga.

może to nie garsc piachu tylko bąbelki powietrza, które są w oleju. a czy powinny byc w tej konstrukcji ladze, nie wiem. bilstein jednorurowy na cienkiej ladze nie może mieć bąbelków oleju, jest odpowietrzony, tak jak crossówka, a lagi motocyklowe bez pompy w srodku mają poduszkę powietrzną i po obróceniu lagi te powietze sie dostaje pod tłok i sprężone przelatują przez oblachowanie w tłoku bulgoczą. zobacz co sie dzieje jak postoją w pozycji pracy. i sprwdzaj w pozycji pracy
GrzesiekK.
CYTAT(tomeczekcbr @ Sat, 02 Feb 2019 - 19:21) *
motocyklowa laga z takimi rysami by sie szybko zrzygała. polerowanie papierem 1000-2000 może pomoże ale ubytki chromu będą dalej, tylko mniej ostre na brzegach, wiec itak sie zrzyga.

może to nie garsc piachu tylko bąbelki powietrza, które są w oleju. a czy powinny byc w tej konstrukcji ladze, nie wiem. bilstein jednorurowy na cienkiej ladze nie może mieć bąbelków oleju, jest odpowietrzony, tak jak crossówka, a lagi motocyklowe bez pompy w srodku mają poduszkę powietrzną i po obróceniu lagi te powietze sie dostaje pod tłok i sprężone przelatują przez oblachowanie w tłoku bulgoczą. zobacz co sie dzieje jak postoją w pozycji pracy. i sprwdzaj w pozycji pracy



To jest upside down, nic się nie zrzyga. Cały olej/gaz masz we wkładzie, wkład pracuje w golenii/kolumnie na dwóch panewkach slizgowych i smarze stałym.
cienki

Amortyzatory wracają dzisiaj do ponownej regeneracji.
Nie chciał bym na razie podawać kto wykonywał regenerację, ponieważ błędy każdemu się zdarzają a temat nie ma za zadanie napiętnować kogoś tylko poddać ocenie stan cylindrów ponieważ tu pojawiły się moje wątpliwości.

Jak już ktoś zauważył jest to Bilstein i cylinder porusza się w obudowie ślizgając po panewkach.

Jak temat się zakończy to dam znać.



KIVI
Ta zewnętrzna częśc prawie zawsze tak wygląda. Dyskwalifikuje je skrzywienie, jeśli sa proste to kładź na wóz.
cienki
Ale gładź cylindra wygląda tak po trzech może czterech sprężeniach ?? To normalne ??
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.