Topazblueb25
Thu, 31 Jan 2019 - 23:23
Witam
Szukam informacji o modyfikacji silnika m54b25 BMW E46
Auto jest daily I zarazem driftowozem.
Silnik ma 130k mil
Zaczyna mieć problem z poborem oleju .
Słyszałem że można założyć tłoki z m52 i korby z M50B25nv do tego wał m57 ?
Czy jest to wgl możliwe ?
Chcę żeby silnik wytrzymał jak najwięcej więc nie interesują mnie swapy póki co .
Docelowo ma być kompressor jako doładowanie silnika .
Dzięki wszystkim za pomoc i odpowiedzi .
Jak ktoś będzie miał części do tego silnika możemy się dogadać.
Pozdrawiam
kamil7s
Fri, 01 Feb 2019 - 20:18
Te silniki są dziwne, Castrola edge palił 0,5l na 1000km a przepłukany i zalany maxlife 5w40 litr na 10000. Jak chcesz coś z niego wyciagnac to włóż wał i tłoki z m54b30, na program z wywaleniem przepływki i wychodzi ładna moc. Potem kompresor 0,5b, a jak chcesz więcej to po prostu kup drugi silnik który potem zamienisz z tym.
Pietrek.L
Sat, 02 Feb 2019 - 22:58
duct tape
Sun, 03 Feb 2019 - 08:30
Stroker/swap na B30. Ew. od razu kompresor na B25 (nie wiem jak z trwałością tłoków względem B30 ale obstawiam że powinny znieść podobną chłostę).
Mis
Sun, 03 Feb 2019 - 09:56
AlphaN nadaje się tylko do sportu, trzeba pogodzić się z gorszą kulturą pracy, wyższym spalaniem, trudniejszą diagnostyką auta w razie usterek. Nie mówię, że to złe, przedstawiam wady, o których mało kto mówi.
Dmuchnij 0,5bar w to, zrobiłem mnóstwo takich setupów, fajnie śmigają, mało problemów z nimi, jedzie do sto razy lepiej od najzdrowszych m54b30.
Topazblueb25
Tue, 05 Feb 2019 - 02:53
Dmuchać w to będę ale muszę doprowadzić silnik do stanu używalności na booscie .
Więc chce włożyć tłoki z m52 zniweluje to pobór oleju tak ?
Korby z M50B25nv bo są grubsze niż ja mam .
A mam dostęp do tych gratów więc mogę spróbować .
Zastanawiam się nad wałem z m57 czy to spasuje .
moritz86
Tue, 05 Feb 2019 - 14:56
Mam ten motor złożony na tłokach i korbach z m52 i wał został m54 i śmiga to od roku na doładowaniu i nawet oleju nie bierze.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.