Przykład kompresora blok jest taki sam 500 i 55amg
EssiRS
Mon, 28 Jan 2019 - 21:58
Podobno pasuje. Kolega Obebo zrobił taki zestaw u siebie w CLK do driftu. Z tego co kojarzę to wycisnął ok 470KM.
Blok to tylko obudowa. Słaby trop.
weede
Mon, 28 Jan 2019 - 22:14
Kompresor pasuje ale nie bez przyczyny ludzie kupuje gotowe sety np. Kleemanna za duuużo więcej
MadeInPoland
Mon, 28 Jan 2019 - 22:32
Kolektor pasuje, ale na przykładzie m112 tłoki c32AMG są zupełnie inne, sporo mocniejsze. Podobnie sworznie tłokowe jak i korbowody. Natomiast tłoki 5.0 są lipne, chociaż niewiele tylko lżejsze od tych kompresorowanych. Bloki są takie same, ale w czym rzecz z tymi blokami? AMG mają też bardziej wydajne chłodzenie.
Karol210
Thu, 31 Jan 2019 - 17:14
Forumowicz Obebo Posiada ktoś jakichśkolwiek kontakt ?
Przeróbkę opiszę dokładnie może i komuś się przyda a wytrzymałość silnika 5.0 i 470KM to bezpieczna granica wyżyłowania
MadeInPoland
Thu, 31 Jan 2019 - 17:38
Nie no 470Km to spokojnie, pytanie ile Nm chcesz z tego wyciagnac, ale warto pamietac, ze to przeciez v8
Karol210
Thu, 31 Jan 2019 - 18:58
Fachowiec z warsztatem Jako mechanik poznałem ze to fachowiec
Do rzeczy to zwykły silnik 5.0 mercedesa ktory jest popularny i tani wiec warto z tego silnika kosztem kompresora (5tys złotych używka) a silnik jest tak popularny i tani ze warto.Po co Bmw m3 czy m5 power za kilkadziesiąt tysiecy gdy WYSTARCZY DODAC KOMPRESOR i to jest to samo
PS: EssiRS dziękuję za pokierowanie
Najważniejsze są ustawienia i zmiany w tym zwykłym silniku pod nazwą e500, cls500 ,cl500 ...wersje (306kM)