RaNaar
Wed, 23 Jan 2019 - 22:01
Cześć,
coś zaczęło stukać w zawieszeniu i Pan przy okazji wymiany sworznia zauważył, że tuleja w jednym z wahaczy jest do wymiany. Żeby było prosto, to wiadomo, że nie jedna a dwie, a skoro już zmieniamy, to wiadomo, że lepiej na lepsze. ;-)
Dostałem dwie oferty:
1. Standard z IC, w sumie 250 zł,
2. Powerflex - komplet 4 szt 1000 zł.
Jak patrzę na cyferki, to nie mam poważnych wątpliwości, ale zawsze warto kwestie przedyskutować.
Korzysta ktoś z ich produktów? Guma gumie nierówna? Będzie 0,2 szybciej na Poznaniu? ;-D
Thx! ;-)
flapjck1
Wed, 23 Jan 2019 - 22:42
Masz dobrych polskich producentow, deuter z olkusza i strongflex z wroclawia
Produkt nie gorszy niz powerflex, a w moich zastosowaniach nnawet lepszy
nomad66
Wed, 23 Jan 2019 - 23:10
polecam Olkusz, już w drugim moim aucie jeździ i żadnych problemów
tomeczekcbr
Thu, 24 Jan 2019 - 00:04
deuter z olkusza zrobili mi wszystkie tuleje do zawieszenia wielowahcz tył, większość odlewane, nie toczone poliuretany. na zamówienia specjalne czeka się długo, ale nie było drogo i te zawieszenie jest jedną z niewielu części w tym aucie co działa do dziś prawidłowo.
flatron66
Thu, 24 Jan 2019 - 02:22
Tomeczekcbr, mógłbyś rozwinąć temat? Ile cię to kosztowało, musiałeś dostarczać im tuleje na wymiar?
flapjck1
Thu, 24 Jan 2019 - 10:13
Do jakiego auta potrzebujesz? Obaj producenci maja przygotowane gotowce do wielu modeli, przejrzyj ich oferte
RaNaar
Thu, 24 Jan 2019 - 11:57
CYTAT(flapjck1 @ Thu, 24 Jan 2019 - 10:13)
Do jakiego auta potrzebujesz? Obaj producenci maja przygotowane gotowce do wielu modeli, przejrzyj ich oferte
Dzwoniłem do Olkusza - ustaliłem, że trzeba kupić standardowe elementy gumowe, wysłać im je, a oni zrobią z nimi co trzeba. Cena jest zależna od ilości masy użytej do produkcji. Biorą +/- 50 zł od sztuki. 450 zł za całość brzmi rozsądniej niż 1000. ;-D
Edit: dzwoniłem też do Strongflexa - nie mają w ofercie, nie zrobią na zamówienie.
xBrakes
Thu, 24 Jan 2019 - 17:00
tomeczekcbr
Thu, 24 Jan 2019 - 21:16
wysłałem Im to, tylko rozebrane i z 2 zawieszen wybrane te ładniejsze części, bez dyfra bo ciężki i nie potrzebny
odebrałem porozbierane ze zrobionymi tulejami, nastepnie wypiaskowałem razem z tymi tulejami, nic im się od piaskownia nie dzieje
na koniec pomalowałęm epoksydem i bitexem i złozyłem.
Al Ed Upek
Thu, 24 Jan 2019 - 21:24
Największą zaletą powerflexa są nierdzewne tuleje wewnętrzne. Wszyscy polscy producenci (jeszcze MPBS jest godny polecenia) stosują tuleje cynkowane, które z czasem korodują.
MadeInPoland
Thu, 24 Jan 2019 - 21:45
Poliuretan nie nadaje sie do zawieszen. Uprzedzajac filozofie: tak wiem, ze wrc i f1 na tym jezdza jak rowniez inne topowe sprzety.
nomad66
Thu, 24 Jan 2019 - 21:49
dlaczego poli nie nadaje się do zawieszeń??
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.