Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Powerflex vs reszta świata do daily lubiącego trackday'e.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
RaNaar
Cześć,

coś zaczęło stukać w zawieszeniu i Pan przy okazji wymiany sworznia zauważył, że tuleja w jednym z wahaczy jest do wymiany. Żeby było prosto, to wiadomo, że nie jedna a dwie, a skoro już zmieniamy, to wiadomo, że lepiej na lepsze. ;-)
Dostałem dwie oferty:
1. Standard z IC, w sumie 250 zł,
2. Powerflex - komplet 4 szt 1000 zł.

Jak patrzę na cyferki, to nie mam poważnych wątpliwości, ale zawsze warto kwestie przedyskutować.
Korzysta ktoś z ich produktów? Guma gumie nierówna? Będzie 0,2 szybciej na Poznaniu? ;-D

Thx! ;-)
flapjck1
Masz dobrych polskich producentow, deuter z olkusza i strongflex z wroclawia

Produkt nie gorszy niz powerflex, a w moich zastosowaniach nnawet lepszy
nomad66
polecam Olkusz, już w drugim moim aucie jeździ i żadnych problemów
tomeczekcbr
deuter z olkusza zrobili mi wszystkie tuleje do zawieszenia wielowahcz tył, większość odlewane, nie toczone poliuretany. na zamówienia specjalne czeka się długo, ale nie było drogo i te zawieszenie jest jedną z niewielu części w tym aucie co działa do dziś prawidłowo.
flatron66
Tomeczekcbr, mógłbyś rozwinąć temat? Ile cię to kosztowało, musiałeś dostarczać im tuleje na wymiar?
flapjck1
Do jakiego auta potrzebujesz? Obaj producenci maja przygotowane gotowce do wielu modeli, przejrzyj ich oferte
RaNaar
CYTAT(flapjck1 @ Thu, 24 Jan 2019 - 10:13) *
Do jakiego auta potrzebujesz? Obaj producenci maja przygotowane gotowce do wielu modeli, przejrzyj ich oferte

Dzwoniłem do Olkusza - ustaliłem, że trzeba kupić standardowe elementy gumowe, wysłać im je, a oni zrobią z nimi co trzeba. Cena jest zależna od ilości masy użytej do produkcji. Biorą +/- 50 zł od sztuki. 450 zł za całość brzmi rozsądniej niż 1000. ;-D

Edit: dzwoniłem też do Strongflexa - nie mają w ofercie, nie zrobią na zamówienie.
xBrakes
https://racingflex.pl/
tomeczekcbr
wysłałem Im to, tylko rozebrane i z 2 zawieszen wybrane te ładniejsze części, bez dyfra bo ciężki i nie potrzebny


odebrałem porozbierane ze zrobionymi tulejami, nastepnie wypiaskowałem razem z tymi tulejami, nic im się od piaskownia nie dzieje




na koniec pomalowałęm epoksydem i bitexem i złozyłem.
Al Ed Upek
Największą zaletą powerflexa są nierdzewne tuleje wewnętrzne. Wszyscy polscy producenci (jeszcze MPBS jest godny polecenia) stosują tuleje cynkowane, które z czasem korodują.
MadeInPoland
Poliuretan nie nadaje sie do zawieszen. Uprzedzajac filozofie: tak wiem, ze wrc i f1 na tym jezdza jak rowniez inne topowe sprzety.
nomad66
dlaczego poli nie nadaje się do zawieszeń??
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.