Samochód był moim wieloletnim oczkiem w głowie - w moich rękach jest od 9 lat. Jeździ tylko latem, rocznie robi około 1000 - 2000 km (zlot nissana i kilka przejażdżek po mieście).

Fabrycznie był czarny i był podstawową wersją z silnikiem 1,6 na gaźniku 90KM, teraz pod maską jest 2.0 250KM i 300Nm.

Kilka lat temu przeszedł całkowity remont blacharski i dostał nowy lakier z palety GTRa, fajnie skomponowany bodykit: dokładka przednia GTI, unikatowe dokładki na progi Pfeba, dokładka zderzaka tylnego Pfeba, spoiler Ms Design - z wyciętą środkową nóżką. Do tego lampy przednie z wkładami wykonanymi w całości wg własnego projektu i kierunkowskazy typu Clear - zabieg stylistyczny mocno odświeżający przód pojazdu.

Nadwozie typu targa: zdejmowane szklane panele dachowe, dzięki czemu mamy namiastkę cabrio (zostaje tylna szyba i słupek wzmacniający karoserię między przednią i tylną szybą) - w połączeniu z drzwiami bez ramek szyb tworzy to fajny efekt

Hamulce: 4ro tłoczkowe zaciski z Nissana 300ZX Twin Turbo, tarcze nacinane 280mm, pompa hamulcowa z Nissana 350Z.

Zawieszenie: gwint z golfa 2/3 generacji, dopasowany do Nissana 100nx.

Pod maską silnik sr20de czyli jednostka z wersji GTI (swap plug&play w całości na oryginalnych częściach z wersji GTI - silnik, skrzynia, półosie, wiązka elektryczna, zegary).
Fabryczne parametry: 2.0L 143KM, do tego dołożony kompresor, wystrojone komputerem piggy back Ecumaster DET3 na doładowaniu 0,3bar było 200KM i 250NM, później na 0,7bar około 250KM i 300NM.

Spalanie w trasie 9L/100km, na mieście to już zależy jak się jeździ, ale kusi do szaleństw i wtedy utrzymuje się w okolicy 12-15L/100km.

Ustawiona procedura startu - strzela ogniem na prawie pół metra smile.gif
Układ wydechowy przelotowy z aktywnym tłumikiem końcowym z przepustnicą, żeby było głośno lub cicho - dzięki temu w trasie da się spokojnie jechać i wydech cichutko mruczy, natomiast po kliknięciu przełącznika wydech dosłownie chce urwać głowę.

Koła 17" (CZARNE wieloramienne felgi, widoczne na ostatnim zdjęciu) z fajnymi oponami szerokości 205 - fajnie się to trzyma drogi, ale ma tyle mocy że bez problemu traci trakcję jeśli się tego chce i zdecydowanie wklepie gaz w podłogę. Konwersja rozstawu śrub na 5x114,3: bardzo popularny rozmiar i dużo ciekawych felg na rynku.

We wnętrzu: elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek, sportowa kierownica, dodatkowe wskaźniki: EGT, BOOST, OIL TEMP, OIL PRESS.

Wiadomo, jak każde tuningowane auto - ma jakieś bolączki mniej lub bardziej uciążliwe.
Generalnie to tak: wnętrze częściowo rozebrane (ale wszystkie części są) i przygotowane pod zabudowę bagażnika z audio lub airride i rollbarem zamiast tylnej kanapy - powycinane na wymiar płyty mdf i wykonana konstrukcja pod nie - do obszycia lub laminowania (wykończenie wg własnego pomysłu nowego właściciela) lub możliwy powrót do full oryginału.
Poza tym lewy przedni amortyzator trzeba rozebrać i złożyć bo chyba źle usiadła sprężyna w misce bo strzela przy skręceniu jakby przeskakiwała.
Dolot można by było wyciszyć (oprócz zaworu bov otwartego ciągle na wolnych dołożyć dv z powrotem w dolot żeby nie robiło przeciągu na wolnych - w przeciwieństwie do turbosprężarki kompresor ładuje non stop i trzeba cały czas upuszczać nadciśnienie).
Kolejna rzecz to sprzęgło- obite przed strojeniem kevlarem i nie bardzo chce trzymać jak się mocno wklepie gaz - jest cholernie dużo niuta już z samego dołu, także albo obić na nowo albo pomyśleć nad jakimś spiekiem, lub wzmocnić docisk i będzie git.
Klasycznie w skrzyni od sr20 piątka lubi wyskakiwać - trzeba trzymać rękę na lewarku przy mocnym dodawaniu gazu w trasie. Znany problem i do zrobienia bez problemu akurat przy zabawie ze sprzęgłem.
Z blacharki błotnik lewy przód- zeszłej zimy ktoś nawracał korzystając z mojej posesji i wcofał mi w auto, po czym uciekł. Do wypchania od środka, zrobienie zadmuchu i lakierka. Można pomyśleć powoli o ponownej konserwacji podwozia.
Mam do tego miliony części które dorzucam do auta - prawie całe drugie wnętrze się złoży, jakieś silnikowe, coś tam z bodykitu itp

Więcej o aucie można poczytać w tym temacie na forum: https://goo.gl/kGV7Dj - pełna relacja z wszystkich zmian

Cena: 15 000 zł do negocjacji

Tel: 604 80 83 86

Do obejrzenia w Zakopanem

Link do albumu ze zdjęciami: https://photos.app.goo.gl/MgkaYGX6FNGhRYNv5

Pozdrawiam