Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Sterownik haldexa 4 gen
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Bugalon
Mam pytania dotyczące haldexa, na które odpowiedzi nie mogłem szybko znaleźć w googlu.

1. Czy haldexy 1,2,3 i 4 generacji mają to samo przełożenie?
2. Czy w przyrodzie wystepuje już sterownik standalone, którym można wysterować siłę spięcia haldexa mapą po dwoch wybranych parametrach (np predkosc i obciazenie silnika).

Pytanie zadaję bo mam motor CDLF (TFSI z golfa R/Leona cupry/Audis s3 8P jak by kto nie wiedział) razem z DSG. Całość chcę zapakować do golfa mk2 syncro. Jeśli wysterowanie haldexa dam radę załatwić bez przewalania całych ABSów, czujników kąta skrętu, czujników przeciążeń i innych tego typ diwajsów to zapakuję to razem z DSG do auta. Jeśli nie znajdę metody na sensowne odpalenie 4x4 to całość zepnę z manualem na starej generacji napędach.

Pozdro
Bugi
RasPL
Musisz dac cale esp i med przelozenia te same miedzy haldexami
Bugalon
A inaczej zapytam - przelozenia haldexów 1 i 2 gen sa takie same jak generacji wyższych? Kwestia czy potrzebuje 4 generacji - bo chętnie bym to postawil nawet na 1 jak pasować będzie do przelozen dsg
RasPL
Najlepiej 2 lub 4 bo ma botaszy can stream z ktorego korzysta dsg. Wszystkie maja te same przelozenia w sensie grupy VAG nie wiem jak w innych
Bugalon
No tak, ale jak pisałem nie chcę przerzucać całej elektroniki z innego auta do mk2, więc rozumiem, że jak nie chcę korzystać z CANa to Gen 1 na zewnętrznym sterowaniu będzie w takim przypadku najsensowniejsze? Jakieś sterowanie zewnętrzne do takiego haldexa możesz polecić? Bo jak rozumiem Jadźwinowy sterownik tylko pokrętłem z łapy pozwala spinać napędy i rozpinać a ja bym chciał jakąś mapę po obciążeniu i prędkości mieć żeby to sobie ustawić.

Musze to zrobić na dwa etapy, najpierw posadzic silnik z DSG i puścić to w ośce (kupa roboty z tym będzie) a potem zabierać się za tył, tylko jak mówiłem nie pójdę w DSG dopóki nie będę mieć pewności, że sensownie odpalę napędy.

Dzięki za info o przelozeniach.
RasPL
Znam nasz z ecumaster oraz HPA. Nie potrzebnie komplikujesz
Bugalon
to jak wedlug Ciebie zrobic to najprosciej?
RasPL
Przelozyc esp silnik dsg haldex lewarek tak jak powinny byc czyli wraz z wiazkami. Licznik tez sie przyda bo z mk2 nie spasujesz. Mozna olac gateway clima itp itd i pospinac wiazki ze soba
Bugalon
Wiesz dlaczego tego robic nie chce?

Bo odrestaurowałem cały stary ABS 3-kanałowy, Wszystko mam w nim nowe, przewody w miedzi ukladalem i gialem przez kilka dni zeby byly jak fabryczne |(specjalne narzędzia do tego sobie robiłem), odrestaurowałem wszystko z korektorem siły hamowania włącznie. Poswięciłem na to dziesiątki godzin i po prostu nie chcę teraz tego wyrzucać (bo najtrudniej się wyrzuca swoją własną pracę).

Poza tym nie mam takiego kompletu bo nie mam całego dawcy w garazu zebym mogl sobie z niego wyciagac co dusza zapragnie. Zalezienie samych wiazek (np tej z lewej podluznicy) z takiego golfa R jest grubym wyzwaniem a co dopiero całe ESP prawidłowo zdemontowane i nadajace sie do ponownnego uzycia.
Bogdan9999
a po co chcesz rurki od hamulcowe zmieniać ?
RasPL
Jak masz magikow co ci wytna predkosc i inne z esp po can z med i dsg to rob. Pozatym ten abs to kibel straszny ciekawe czy jaj w 4motion nie narobi. Rurki pasuja stare
FF2004
sterownik standalone dla Haldexa - http://www.vdveer-engineering.nl/index.php...roller-overview
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.