Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Vw t5 2.5 tdi axd padniety motor co dalej?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
jankes6
Panowie pytanie...jest takie 2.5 tdi w caraveli ktore sobie padlo...korba bokiem.wyszla
Jakie sa mozliwosci swapa na 1.9tdi 2.0 tdi z podpieciem skrzyni 6 z t5?
Ktos sie wypowie na temat kosztow i mozliwosci ??
Z gory dziekuje za odpowiedzi
Kris0109
Skrzyni z 6b z twojego silnika nie połączysz z 1.9 TDI lub 2.0 TDI.
Inne punkty przykręcania do bloku z racji kół zębatych w 2.5 TDI.
Pod 1.9 TDI podejdzie skrzynia 6 biegów z modelu 2.0 po face liftingu czyli po 2010 r.
Taka skrzynia kosztuje więcej niż do jakiegoś RS4 bo w okolicach 4 tys.
Silnika 2.0 TDI tam nie wrzucisz bo to wszystko leci na innym sterowniku, licznik z twojego nie zagra z nowszym 2.0 TDI. Generalnie operacja nie warta zachodu.
Zrobić da się wszystko ale czy to będzie opłacalne to już inna sprawa.
jankes6
Chodzi wlasnie o to zeby bylo.jak najbardziej oplacalne..silnik 2.5 ktory jest padl.juz 2 raz..to nie moje auto tylko znajomego.i zastanawiamy czy da sie cos wrzucic innego zeby to normqlnie funkcjonowalo bez wywqlania korby bokiem..ceny tych 2.5 zabijaja a i tak jest duza szansa ze pierdyknie ponownie..oczywiscie ta skrzynia 6 fajnie gdyby pasowala ale coz
kamil7s
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...09033&st=20

No niby da się to zrobić co wynika z tego tematu. Generalnie jeśli chce się wrzucić jeszcze raz 2.5 tdi to trzeba odrazu remont zrobić i zregenerować osprzęt. Kosztuje to worek kasy ale jako mechanik po prostu albo wrzucam silnik bez żadnego sprawdzania i gwarancja do bramy, albo robię wszystko i wtedy to kosztuje ale silnik chodzi. Wiadomo każdy chce tanio i dobrze, niestety się tak nie da.
Kris0109
Tak da się zrobić ale ze skrzynia z 2.0 TDI a autor pytał czy podejdzie oryginalna 6b z 2.5 TDI.
Jak najbardziej masz rację z tym remontem przed wrzuceniem nowego motoru.
Z tymi 2.5 TDI to loteria niektóre robią mega przebiegi a inne miały od nowości problemy. Wiadomo long life też robi swoje
radekrp90
Największy w nich problem to tuleje cylindrowe i dostawanie się paliwa do oleju (czy to przez DPF, czy też przez pompę tandemową).
Jeśli chcesz robić SWAP to najlepiej szukać drugiego kompletu do przekładki, bo różnic jest sporo (inne chłodnice, układ klimatyzacji, skrzynie, mocowania, elektryka...).
Sam nie tak dawno to analizowałem w ETKA dla znajomego i... auto poszło jak stało :]

Żeby nie było mieliśmy na podjeździe również oryginalne T5 1.9 do porównania i praktycznie nic poza chyba skrzynką elektryczną w komorze nie było w tym samym miejscu.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.