Dzień dobry wszystkim:)
Na jesieni ubiegłego roku postanowiłem zainteresować się stanem silnika w mojej RS-ce
Na wstępie wykryłem padającą pompę paliwa, później nieszczelność w rurze między turbo a IC. Wszystkie usterki usunięte, auto jeździ lepiej, ale problem cofania zapłonu cały czas jest bez zmian.
I tu chciałem się poradzić bardziej doświadczonych osób. Wiem, że przyczyn może być wiele, świece, cewki, przepływomierz, nierówna kompresja, nieszczelności, sonda lambda i pewnie coś jeszcze.
Świece były wymieniane przez mechanika w 2017 r więc mają mniej niż 20tys(o ile mechanik wymienił), cewki były wymienione w ramach akcji serwisowej w 2011r. Niestety nie mam znajomych z 1.8t bo tak można by było dokonać podmiany cewek i świec i porównać wyniki. W najbliższym tygodniu postaram się gdzieś podjechać i zmierzyć kompresję.
Aby nie wróżyć z kryształowej kuli poniżej wklejam świeże logi dynamiczne. Auto 100% seria, benzyna 98 ze znanej stacji, bez LPG.
Pytanie, czy na podstawie poniższych logów mogę już wykluczyć przepływomierz, sondę lambda, szczelność w dolocie i podciśnieniu, problemy z układem paliwowym. Będę wdzięczny za komentarze.
http://vaglogi.pl/log-002_033_WiSNr1.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_c6GLQBn.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_112Q9b.html