Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wygodny sedan do 50tys
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
Noname93
Witam,
Poszukuje drugiego auta jednakże tutaj skłaniam się do sedana, do wydania mam 50tys zł maksymalnie choć wolałbym kupić coś za 45 i 5 włożyć w nie na start.
Jak wspomniałem sedan tylko dlatego że jest to segment wyższy od kompakta i zazwyczaj wiąże się to z lepszym wykończeniem, a dużego bagażnika nie potrzebuje.
Zależy mi na wykończeniu chodzi mi o wnętrze, żeby głośniki nie pierdziały tylko grały, choć to zawsze można poprawić, no i jakaś tam moc więc te 140 koni to takie minimum.
No i ważna sprawa to silnik benzynowy, małe przebiegi roczne będę nim robił wiec diesel odpada.
KrisC
Poliftowe e60 spokojnie dostaniesz w tym budżecie i myślę żę to zamyka temat dobrego sedana, chyba że masz parcie na rocznik
Noname93
Nie mam parcia, ale nie mam też nic przeciwko.
W grę wchodzi jeszcze mniejsza opcja bo na miejscu mi nie zależy jak wspomniałem coś na przykładzie serii 3, c klasy.
drag_op
Volvo S60/S80 w wyższych wersjach wyposażenia?
Noname93
S60 ciekawa opcja, podoba mi się tylko straszny mały wybór jest z silnikami benzynowymi.
Rufios
E60 to raczej będą wypierdziane na Maxa. Zresztą w E60 dominują diesle.
E90 silniki wolnossace 4 cylindrów niezbyt udane.
Merc w204, można spróbować poszukać wersji poliftowej c180 156 KM. Chyba może być za mały budżet.
Wersja przedliftowa ma paskudne wnętrze.
szymi870
Lexus is250 drugiej generacji, za 45 spokojnie kupisz młody rocznik w dobrej kondycji ,silnik bezawaryjny,dobre skrzynie automatyczne,wykończenie na wysokim poziomie,audio markowe i robi robotę.
sir
Myśle ze za 50tysi dobrego w miarę świeżego s60/s80 się nie kupi
Noname93
IS 250 mk2 jest już jeden w domu, kupiłbym ale kurcze dziwnie się kupuje auto takie samo gdy się już je ma do dyspozycji w każdej chwili niby nic dziwnego a jednak.
Mercedes jak już kolega wspomniał po lifcie wnętrze super przed ... może być problem z budżetem podobnie jak z s60 diesli od groma, benzyn w praktyce nie ma a jak są to mają 30% wyższe ceny od diesla.
mighty
Może gs300 mk3
Honada
Może coś z innej beczki. Kia Optima ale wersja po lifcie (koniecznie) czyli od końca 2013 roku. Świetne reflektory (przed liftem dramatycznie słabe), półleżąca pozycja za kierownicą, dobre materiały i przede wszystkim bardzo dobrze grający system audio (Infinity 8 głośników i moc 550 W). Auto jest dobrze wygłuszone stąd tak dobrze to gra. Silnik 2.0 165 KM nie jest niestety demonem na drodze. Po prostu jedzie. Ale przyjemnie tym autem pokonuje się duże trasy.
Noname93
Ciekawa opcja ale w tej kwocie wyskoczyło mi 0 sztuk bezwypadkowych.
Noname93
Przepraszam za drugi post, ale mam pytanko.
Co powiecie o BMW e92 wiem że miałbyć sedan, ale ten akurat mi się nie podoba a e92 widuje często i mega mi się podoba od jakiegoś czasu.
Pytanie jak z serwisem, czy są jakieś silniki godne polecenia ?
Rufios
4 cylindry odpuść.
-diesle N47 kosztowny rozrzad
-benzyny wtrysk bezpośredni, problem z cewkami wtryskami sonda nox

6 cylindrow generalnie polecam
-diesle m57 330d wieczne, wersja 335d trochę mniej trwala
-benzyna 335i dość bezawaryjne
-benzyna 328i wersja tylko usa wtrysk posredni
-benzyna 330i wtrysk bezpośredni bez turbo, wtryski lub cewki robią problemy.

Frolik
CYTAT(Noname93 @ Sat, 12 Jan 2019 - 23:21) *
Mercedes jak już kolega wspomniał po lifcie wnętrze super przed ... może być problem z budżetem podobnie jak z s60 diesli od groma, benzyn w praktyce nie ma a jak są to mają 30% wyższe ceny od diesla.

Przeciez te róznice w cenie diesel/benzyna to normalna sprawa - nic nadzwyczajnego. To właśnie swiadczy o jakości tych silników, tak benzynowych jak i diesla. Wiadomo ze jak cos jest dużo dużo lepsze, to musi być odpowiednio droższe.
Ale przecież to nie jest specyfika czy to S60, czy Merca.
W BMW masz to samo, np. w modelu f10: diesel 520d spokojnie idealną sztukę kupisz za 50/55 tys zł. Benzyniaka w dobrym stanie trudno za 75 tys zł znaleźć.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.