Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Hot hatch 150-160tys zł
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Stron: 1, 2, 3
rwtnt
Macie jakieś pomysły na auto w budżecie jak z tematu 150-160tys? Moje obecne typy to honda type r i golf gti tcr, ewentualnie pojawiał się pomysł audi s1 2018r. ściągnąć z Niemiec (bo u nas nie sprzedają już) z pakietem abt 310hp. Auto ma mieć +- 300 koni.

Dodam, że auto ma być nowe i na gwarancji, ewentualnie odstępstwo to mały przebieg i gwarancja, chociaż wiem, że ciężko znaleźć sensowne warunki na już leasingowane auto.


Auto będzie leasingowane.


Wykluczam seata Leona cuprę, bo nie leży mi wizualnie jest mdły, hyundai i30n za słaby, w peugeocie 308 gti 1,6 mnie nie przekonuje, focus rs nie jest już produkowany, a problemy z silnikiem mnie odrzucają, megane rs jakoś w testach też nie jedzie.


Może pominąłem coś w tym budżecie, co mogłoby spełniać moje kryteria?

Może podrzucicie mi swoje typy.
Miloszz
Jak dla mnie takie coś i tyle w temacie:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megan...html#d1558f6a15
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megan...html#d1558f6a15

Megane w testach nie jedzie a podsterowne vagi już tak?? Pomijam już problemy w tsi i "super trwałe" dsg..
rwtnt
https://www.youtube.com/watch?v=RMwiOf6hD8s&t 2:43 rolka zobacz gdzie jest megane….

Mam s3 z tfsi i zero problemów odnośnie samego silnika (auto mam 3 lata). Auto będzie nowe gwarancja 3-5 lat dsg wytrzymuje spokojnie 180-250tys (mokre). Auto do tego przebiegu to pewnie będzie miało 3 właściciela smile.gif
As_
Jak ma zapieprzać z rolki to tylko VAG plus hybryda na 450-470 koni.
Jak być pierwsze ze swiateł to VAG 4x4 ale to już masz.
Jak ma być fajne na zakrętach to Megane i może zostac seria
Honada
Jeśli ośka to Type-R. Zajebista maszyna, której brakuje w sumie dźwięku. W Unitronicu widziałem że i po 400 KM z tego silnika na spokojnie wychodzi. Jeśli 4x4 to Focus lub Golf R. Focus bardziej spontaniczny i żywiołowy. Golf R bardziej rozwojowy i lepiej wykończony w kabinie. Ale i jakby cięższy w zakrętach. Spokojnie też jakieś BMW M135i/M140i też byś wyrwał od kogoś w leasingu. Dynamika na tle np. Megane RS o wiele, wiele lepszsa. O M2 nie wspomnę, ale kolega szukał w październiku i jeszcze ceny trochę za wysokie.

Swoją drogą dziś podali polskie ceny Megane RS Trophy. 142 tys zł za 300 KM, szperę, aktywny wydech, wydajniejsze hamulce i zawieszenie Cup. Tylko że różnica w osiągach na prostej raczej niewielka.

http://dailydriver.pl/nowosci/premiery/ren...obec-wersji-rs/
matteusz
ET 14,9s w 280 konnym HH? laugh.gif Stawiam dolary przeciwko orzechom, że moja seryjna dwie generacje starsza RS zrobi ten dystans szybciej.
rwtnt
Przez leasing mam na myśli z wykupem, wpłacam 30-40% wartości ,leasinguję resztę i wykupuję za 1% , 135i już nie ma jest tylko 140 i startuje od 210 + więc nie ten budżet smile.gif Golf r sensownie wyposażony to 180-200tys to jednak też ponad budżet. Focus rs już nie produkowany. Auto ma być 2018/2019. M2 to już w ogóle budżet 2x + do tego rwd z mocą 300+ mi nie leży w naszej strefie klimatycznej. Megane od type r dostanie na prostej w zakrętach też sobie pewnie poradzi podobnie więc tutaj wygrywa dla mnie honda.
Honada
Z tymi cenami w BMW to bym się tak sztywno ich nie trzymał. Po pierwsze patrz na używane, po drugie poszukaj kogoś kto pod flotę Cię podepnie. Mój partner biznesowy sprzedał 3 miesiące temu GLE AMG i kupił ... BMW g30 z 2017 roku (wtedy roczne) i przebiegiem 23 tys. km. Silnik padlina,diesel 190 KM, ale wersja skonfigurowana mega syto, na 320 tys. zł. Za ile kupił? Za 175 tys. zł. Oczywiście była to okazja i decyzję musiał podjąć przez telefon w chwilę, ale w cenie superba brał G30. Rabat na BMW to spokojnie 25% od ceny katalogowej. A potem można szukać jeszcze czegoś w używkach. Ogólnie te ceny w BMW to czysto teoretyczne. Gdyby było inaczej, Policja nie miałaby dziś 330i tylko Superby. A BMW zaproponowało im auta tańsze niż Skody wink.gif
flapjck1
Decyzje typu sprzedaz na policje sa podejmowane na poziomie centrali - a oni moga uznac ze im sie oplaci nawet jak zaniza cene
rwtnt
Używki nie chcę smile.gif ktoś musi kupować nowe auta. Chcę dobrać chociaż kolor i wyposażenie wink.gif Używka z przebiegiem niewielkim to ciężki temat, tak by mi kolor pasował itp. (używane kilku miesięczne tak, ale tylko na gwarancji w kolorze mi pasującym i wyposażeniu na pełna fakturę vat pod leasing) Trochę nowych aut w rodzinie się przewinęło i raczej na amg/s/rs/m/r rabatu 25% nie dostanę. Nie ma co porównywać kontraktów rządowych z moim detalicznym zakupem smile.gif bo to zupełnie inny temat. Bmw 5 z dieslem 2.0 za 320tys smile.gif ała nie rozumiem, kupowania tak dużych aut klasy wyższej premium z miernymi silniczkami. Wolę małe auta z pazurem.
andorDrakon
CYTAT(Miloszz @ Wed, 09 Jan 2019 - 19:16) *
Megane w testach nie jedzie a podsterowne vagi już tak?? Pomijam już problemy w tsi i "super trwałe" dsg..


Autorowi prawdopodobnie chodziło o to, że na większości filmów na YT osiągi Megane RS (mam na myśli czas 0-200) jak na 280 koni są, delikatnie mówiąc słabe.

Opinie są różne, jedni mówią że trzeba jakiś tryb sportowy włączyć a inni, że samochód przez pierwsze kilkaset (kilka tys) km działa w ograniczonym trybie.

Faktem jest, że pojawia się coraz więcej filmów gdzie ewidentnie samochód jedzie inaczej - kręci się do 7 tys na każdym biegu i przyspiesza 0-200 jak przystało na 280km.

np:
https://www.youtube.com/watch?v=7gwx8gCS2HA
Miloszz
No tak ale jeśli liczą się tabelki, czasy i randomowe filmiki to wolałbym używane A45 AMG niz jakieś pół-środki
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz...html#47f3cb0c84

wtedy można porównywać cokolwiek.
wg mnie Megane jest spoko i oferuje coś fajnego w tym budżecie bo nie jest takie drogie.
hubi91
A cos po najmu typu perfekt leas Cie interesuje. Wtedy zakup z ASO, pelna faktura, gwaranacja, dobry stan itp.?
Rufios
Mercedes AMG A35 też przekracza budżet.
Są oferty dealerów za 205 tys.
Ale ma ponad 300 KM, napęd 4x4.


rwtnt
Perfect lease mnie nie interesuje, chcę pojeździć okres leasingu, wykupić na osobę fizyczną i sprzedać.

Miłosz kup używane a45 amg bez gwarancji i je serwisuj. Wiem jak takie auta się użytkuje. W moje 'zadbane' S3 zainwestowałem 30tys. Pomijam czas na czekanie na części i terminy warsztatów. Chcę auto bezproblemowe w sensie nowe lub prawie nowe. Używek nie liczę, bo chce kupić coś na co jest budżet bez spinania się.
Miloszz
A możę taki Superb 2,0T 280 4x4?
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-...html#a2f80e4ca6

https://www.youtube.com/watch?v=fNzRSgRpzJE

Wg mnie bezsensu kombinujesz, chcesz na siłę nowe, tylko że ciężko będzie cokolwiek logicznego kupić bo Golf R poza zasięgiem, Civic IX spoko tylko że na styk jeśli mowa o zupełnie nowym aucie.
mile
Po przesiadce z S3 na ~300 konnego HH FWD będzie płacz wink.gif Kiedy za dwa lata będe zmieniał Leona Cupre i budżet pozwoli, to raczej nie spojrzę na nic co nie będzie miał 4x4.
Tom-Lee
Nie masz wielkiego wyboru. Albo CTR albo Golf, ktorego wymieniles, w cenniku dopiero od bodajze dwoch dni. Albo cos poza budzetem. Jesli chodzi o CTR to jest historia ze skrzynia biegow i trzeba o tym pamietac bo to nie jest mit.

Zgadzam sie z postem wyzej. Moja propozycja poza budzetem to S3 8V. Ewentualnie Golf R?
Lincoln e30ix
CYTAT(rwtnt @ Wed, 09 Jan 2019 - 21:29) *
Wolę małe auta z pazurem.


Mówisz mały ale wariat tongue.gif

CYTAT(rwtnt @ Wed, 09 Jan 2019 - 20:25) *
M2 to już w ogóle budżet 2x + do tego rwd z mocą 300+ mi nie leży w naszej strefie klimatycznej.


Fakt, rwd jest najmniej "idiotoodporne" w zestawieniu, ale w czym ustępuje GTI w fwd?

Zresztą wiemy że nic poza grupa VAG nie kupisz wink.gif
rwtnt
Miałem trochę aut poza vagiem, nie jestem fanboyem tylko za bmw, mercedesa trzeba jednak zapłacić "trochę" więcej. Skoda superb nie zmieści się w garażu, do tego nie potrzebuję prawie 5m, by wozić powietrze. Golf r i s3 to jednak 200+ jak mam je skonfigurować normalnie, jakiś rabat dostanę, ale nie tyle by się zmieścić w zakładanym budżecie.


Co do rwd smile.gif no raczej za 150tys 300+ nowego nic się nie kupi. Jednak fwd trochę bardziej przewidywalne niż tył.

Poczekam, aż będą mieli golfa gti tcr do obejrzenia na żywo, plus jazda próbna hondą type r i będzie można podjąć decyzję. Może pokażą coś w Genewie w marcu, o czym nie wiadomo.
Tom-Lee
Dlatego Ci napisalem, ze masz wybor biedny. A tych testowych modeli w VW to jakos nie widze, moze w stolicy, bo tak to sie mozesz co najwyzej litrowa Polowka hajtnac. )
bamboocha
Gulia Veloce? Tylko nie wiem jak wyglądają rabaty u nich.
Luke555
przejedź się GT86 bardzo fajnie się prowadzi i daje sporo zabawy, ewentualnie MX-5 ale dla mnie wizualnie nie przemawia.

Pozdrawiam,
MisioLBN
Rozumiem że GTI TCR to Rka w FWD ? Motor coś ruszają czy program ? ktoś coś wie ? Trochę dla mnie to bez sensu skoro RKa kosztuje 170 kPLN i jest AWD a za 156 kPLN jest FWD GTI TCR ?
szybciutki
Cześć. Oferuje 27% rabatu na m140i.

W zakładanym budżecie zmieścisz się z xdrive, automatem, edition shadow i gwarancja na trzy/ cztery lata.

Przeglądy do 100 000 tez są w cenie.

Zapraszam do kontaktu.
srbenda
CYTAT(rwtnt @ Thu, 10 Jan 2019 - 13:22) *
Co do rwd smile.gif no raczej za 150tys 300+ nowego nic się nie kupi.

Mustang 2.3T?
hubi91
i 370z ale za bardzo nie hot hatche, z tym perfect leasem chodzilo mi o to ze czasem sie zdarza jakas fura odebrana z takiego leasingu (zlamanie warukow najmu) np roczna z przebiegiem 10k km, ktora nadal mozna odkupic od dealera z gwarancja i wziac w leasing operacyjny. ( z resztą nawet po zakończeniu leasingu 2-letniego dla samochodu z circa 40k km, nie sądzę, żeby jego koszty utrzymania odbiegały od nowego zauważalnie....)

Z resztą gwarancja to taka fajna rzecz, że zeby ja utrzymac trzeba wydac tyle ile by sie wydalo na naprawy nie mając tej gwarancji (nie liczac rzadkich przypadkow odstepstw od tej reguly, w 2 strony), ale to juz temat na inna dyskusji.
Honada
CYTAT(szybciutki @ Thu, 10 Jan 2019 - 15:27) *
Cześć. Oferuje 27% rabatu na m140i.

W zakładanym budżecie zmieścisz się z xdrive, automatem, edition shadow i gwarancja na trzy/ cztery lata.

Przeglądy do 100 000 tez są w cenie.

Zapraszam do kontaktu.


Mówiłem? wink.gif
piwo
Nawet bym się nie zastanawiał za taką cenę
http://www.zeperfs.com/duel6700-6485.htm
rwtnt
Ktoś na grupie fabookowej pisał, że będzie miał dwa golfy tcr w salonie w Warszawie (czekają na transport).

Giulia veloce jednak też 200 +- i 2.0 litry w aucie klasy średniej to dla mnie jednak za mało (w kompakcie ok). 280hp dosyć ciężkim aucie jakoś pewnie będzie mniej dawało rady niż w 1400kg aucie klasy c.


gt86 i mx5 odpadają auto ma być 4 osobowy i 5 drzwiowe. Plus 200 czy 170 to trochę za mało...


Mustang 2.3 odpada bo brak drzwi z tyłu, jak mustang to v8 mam też w domu mazde mps 2.3 turbo więc starczy, to samo 370z.

A propos gwarancji to inna sprawa, w takich autach potrafią paść skrzynia czy silnik to nie polo 1.2, i nie mam ochoty wykładać kilkudziesięciu tysięcy w aso, bo szukanie używek na allegro mnie nie pociąga w sensie części niewiadomego pochodzenia. Ktoś musi być tym "głupim", by kupować i "przepłacać" za nowe auta. Łatwiej się odsprzedaje też auta 4-5 letnie z symbolicznym przebiegiem niż takie, które już mają 100tys +.


Co do golfa gti tcr to ma silnik z r i kosztuje podstawowo 155tys golf r kosztuje 175 (nie 170), tcr ma w podstawie zawieszenie adaptacyjne w r to 5.000zł opcji, nawigacja w tcr jest w fajnym pakiecie, tcr ma lepsze audio, moja konfigruacja tcr to około 162 tys zł, a golfa r 192 30tys zł jak dla mnie piechotą nie chodzi.


Wysyłam priva do pana szybciutkiego w sprawie bmw 140i i podzielę się informacją.








Honada
CYTAT(piwo @ Thu, 10 Jan 2019 - 16:46) *
Nawet bym się nie zastanawiał za taką cenę
http://www.zeperfs.com/duel6700-6485.htm


Dokładnie. Kumpel ma BMW 125i o mocy 224 KM w M-pakiecie i nawet to juz ładnie jedzie. Dlatego M140i to już jest petarda.
piwo
Tcra nie widzę
http://www.zeperfs.com/match6485-6700-4645.htm
szybciutki
Panowie dziękuję za hype biggrin.gif

Od siebie dodam że takie m140i w xdrive, bez opłaty wstępnej, na dwa lata wychodzi 2150zł z limitem przebiegu 30 000km/rok..

X6 30d przy takich samych parametrach mam dostępne od 2500zł..

Serwis w cenie, jedynie polisę komunikacyjną należy dokupić.

Już kilku forumowiczów czeka na samochody, od lutego można się ich spodziewać na drogach smile.gif
rwtnt
Wstępnie skonfigurowałem to 140xi i wyszło 233,419zł, w standardzie nie ma klimatyzacji automatycznej, lampy halogenowe ała wink.gif za radio cd dopłata 600zł nie ma jak premium smile.gif 233,419zł - 27% = 170tys to i tak ponad budżet jakby dorzucić kilka rzeczy nawigację to wyjdzie ponad 240 bazowo. Straszne to, że auto takiej klasy jest tak nędznie wyposażone.


tcr wszedł do oferty kilka dni temu ale pewnie można wrzucić w porównanie golfa Leona cupra dsg bo to bliźniacze auta.
MisioLBN
CYTAT(rwtnt @ Thu, 10 Jan 2019 - 16:53) *
Ktoś na grupie fabookowej pisał, że będzie miał dwa golfy tcr w salonie w Warszawie (czekają na transport).

Giulia veloce jednak też 200 +- i 2.0 litry w aucie klasy średniej to dla mnie jednak za mało (w kompakcie ok). 280hp dosyć ciężkim aucie jakoś pewnie będzie mniej dawało rady niż w 1400kg aucie klasy c.


gt86 i mx5 odpadają auto ma być 4 osobowy i 5 drzwiowe. Plus 200 czy 170 to trochę za mało...


Mustang 2.3 odpada bo brak drzwi z tyłu, jak mustang to v8 mam też w domu mazde mps 2.3 turbo więc starczy, to samo 370z.

A propos gwarancji to inna sprawa, w takich autach potrafią paść skrzynia czy silnik to nie polo 1.2, i nie mam ochoty wykładać kilkudziesięciu tysięcy w aso, bo szukanie używek na allegro mnie nie pociąga w sensie części niewiadomego pochodzenia. Ktoś musi być tym "głupim", by kupować i "przepłacać" za nowe auta. Łatwiej się odsprzedaje też auta 4-5 letnie z symbolicznym przebiegiem niż takie, które już mają 100tys +.


Co do golfa gti tcr to ma silnik z r i kosztuje podstawowo 155tys golf r kosztuje 175 (nie 170), tcr ma w podstawie zawieszenie adaptacyjne w r to 5.000zł opcji, nawigacja w tcr jest w fajnym pakiecie, tcr ma lepsze audio, moja konfigruacja tcr to około 162 tys zł, a golfa r 192 30tys zł jak dla mnie piechotą nie chodzi.


Wysyłam priva do pana szybciutkiego w sprawie bmw 140i i podzielę się informacją.


Serio dokładasz audio ? Seryjne audio nigdy niegra nawet bose i inne harmany. Za grosze w firmie car audio zrobią Ci taniej i lepiej. Zawieszenie adaptacyjne bardzo fajna sprawa a co do navi to mam mieszane uczucia. Ojciec kupił GLK w salonie w 2009r i aktualizacje map wgrał raz bo są płatne. Ja w starym Golfie V mam radio z androidem które śmiga lepiej niż wszystkie Oemowe androidy i mam w czasie jazdy janosika plus google maps i cała resztę dobrodziejstwa androida (CZYSTEGO). Oczywiście rozumiem że głupio kupowac nowy samochód z myślą, a zmienie sobie radio, głosniki dołoże itd. No ale do mnie nie przemawia kupowanie Rki bez AWD. Nie lepiej doposażyć fajniej zwykłego Gejteja i zrobić program ?
maciekr
CYTAT(rwtnt @ Thu, 10 Jan 2019 - 16:53) *
Giulia veloce jednak też 200 +- i 2.0 litry w aucie klasy średniej to dla mnie jednak za mało (w kompakcie ok). 280hp dosyć ciężkim aucie jakoś pewnie będzie mniej dawało rady niż w 1400kg aucie klasy c.


Sprawdź jeszcze raz, wydaje mi się, że Gulia waży z 2.0T poniżej 1400kg.

Skoro kolega Ci tutaj pisze, że w zakładanym budżecie zmieścisz się z wydaje się dobrze wyposażoną 140i z xdrivem, to chyba lepszej okazji nie znajdziesz.
rwtnt
Program = utrata gwarancji, nie będę montował chińskiego zamiennika radia do auta rocznik 2019 smile.gif nie myśl o zakupie nowego auta, jak o doposażaniu czegoś co jest tańsze niż opcje w tym nowym aucie. W gti jest mniejsze turbo i inny silnik trochę mniejszy potencjał. Auto nie będzie ruszane do utraty gwarancji. Właśnie do rki nie dokładałem audio, ale napisałem, że tcr ma w standardzie lepsze.

Jeżdżę głównie po autostradzie 70% przebiegu i bocznych drogach, gdzie brak 4x4 poza zimą nie jest tak upierdliwy. Poruszam się zamiennie 350 konnym s3 i 260 konnym hot hatchem fwd ze szperą, więc mam jakieś porównanie gdzie brak jest trakcji. Na pomorzu śniegu jak na lekarstwo.

Ja rozumiem argumenty rka/s3 jest lepsze jako daily niż golf tcr/ czy honda type r fk8. Tylko są one droższe i nie mieszczą się w zaplanowanym budżecie, chyba, że ktoś ma dojście do dużego rabatu na te modele smile.gif czy a35 amg.

Wstępnie rozmawiałem to 7% w salonie vw można dostać na golfa. Zakładam, że pewnie jak ktoś ma sprzedawców znajomych to pewnie 8-10% jest realne i tyle.


Giullia z 2.0t veloce ma 4x4 i nie waży 1400kg... tyle waży s1 auto klasy b z 4x4 i 2.0


https://www.ultimatespecs.com/pl/samochody-...ce-Q4-Auto.html


140i jest tak gołe, że to żart po doposażeniu w takie podstawy jak: lampy ledowe (zamiast halogenów), radio cd, klimatyzacja automatyczna, nawigacja, podgrzewane fotele, alarm, czujniki parkowania, zawieszenie adaptacyjne to robi się jednak ponad limit podstawa to 217 z moimi opcjami to 238 minus rabat to i tak jest trochę za dużo jak na 150-160 zakładane.
kajman500
Moim zdaniem powinieneś wziąć CTR. Za te pieniądze ma do zaoferowania najwiecej, zarówno jeśli chodzi o wyposażenie jak i osiągi.
Rufios
Za 165 tys. są nowe Giulie Veloce 280KM.
szybciutki
@rwtnt: gdybym nie pełnił tutaj funkcji komercyjnej to bym Ci napisał, że sam Pan jesteś lampa halogenowa

Samochód ma seryjnie niezłe ledy, płyt Cd słucha 2% użytkowników, u konkurencji napęd płyt jeszcze występuje?

Zawieszenie aktywne nie jest niezbędne, ma wśród użytkowników opinie zbędnej opcji

Nawigacji za 6000zl nie warto brać bo od debiutu minęło pare lat i głupie urządzenie zewnętrzne yanosika jest duzo lepsze i w takim samochodzie bardziej użyteczne

Clima seryjnie ma półautomat, w zabawce uważam ze kompletnie wystarcza

Nawet Twoje wyposażenie nie przekracza transakcyjnie 173000.

Spokojnie za 160 000 wyjedziesz samochodem z xdrive i rzędowym turbodoładowanym r6, skóra itd itp.

Za rok kompaktów o architekturze rwd już nie będzie..

Sami oceńcie czy warto.
rwtnt
https://www.bmw.pl/pl/ssl/configurator.html.../config/MODVAR/

chyba, że jest błąd na zdjęciu nie ma ledów wyglądają jak halogeny, dopiero po dodaniu pakietu shadow za 3500zł na zdjęciu są widoczne ledy, ale to już pomijam. Ja się nie upieram po prostu niektóre opcje by się przydały i tyle, ale jeszcze nie wykluczam nagięcia budżetu na bmw.
kosmita
Używam sporadycznie M135ix i to jest świetne auto na daily. Jeśli mieści się w budżecie, to się nie zastanawiaj, warto choćby dla samego brzmienia (polecam dorzucić wydech mperf), żaden R4 nie da ci takiego uśmiechu na gębie przy porannym odpalaniu.
szybciutki
@ misiek

Cały czas pisze o wersji shadow
rwtnt
Ok, ogółem auto pozostaje w moim zainteresowaniu w takim razie, ale halogeny w aucie za 217tys zł to lekki żart ze strony bmw wink.gif (bez dodawania pakietu za dopłatą). Pozwolę sobie do Ciebie jutro zadzwonić i zapytać o szczegóły.
szybciutki
Na zapraszam, mam spotkania cały dzień ale na pewno oddzwonię jakbym nie odbierał smile.gif
Lincoln e30ix
140i szybkie i z dużym silnikiem, ale to wnętrze... będzie Ci ciężko.

BTW Nowa Giulietta nie będzie czasem RWD w segmencie C?
rwtnt
Tak ma być rwd nowa giuletta ale na razie cisza z premierą. Coś wspominali o połowie 2019. Jakby się coś miało pojawić to można poczekać. Chociaż faktycznie rzędowa 6 z turbo i xdrivem robi robotę 4,2 do setki 11,6 100-200. Po programie to już na daily pewnie całkiem zacnie.
szybciutki
@lincoln

Tylko Sergio Marchionne odszedł i już Alfa wychodzi z czymś ciekawym.

Jeszcze trochę poczekamy i może po 14 latach produkcji wypuszczą nowe Punto biggrin.gif
Andrzejsr
Jakby miała być (Giulietta rwd w 2019) to już by zamaskowane jeździły tu i tam i foto by się pojawiały. Giulia miała dobre kilka lat obsuwu a i tak niedopracowaną wypuścili do sprzedaży.

To BMW 140i waży 1500 kg?
CrocodileReggae
Przemyśl to 140i w xdrive...
3 litry, 6 garów, dobry napęd, duża moc w serii...
Większy fun da mocny silnik niż zbędne bajery w słabszym aucie.

Jeśli jednak nie...
To zdecydowanie s3, R albo cupra z haldexem...


To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.