Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Z20let
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Slonik92
Witam. Chciałbym się zapytać czy do tego silnika można zamontować blow offa bez wyskakiwania check engine. Bo widzę że ludzie jeżdżą z tym normalnie a mi mówią że się nie da i tyle.
Może tu są jakieś mądre głowy smile.gif
P@bLO
Przecież to możesz sprawdzić na szybko bez kosztów zwłaszcza po sylwestrze wink.gif
Odpinasz DV oddolotu po stronie bez ciśnienia (fifka wpięta w rurę dolotu idąca od filtra do sprężarki) i zaślepiasz ją korkiem do szampana wink.gif masz blow offa, który nie brzmi ale do sprawdzenia checka się nada
Mis
CYTAT(P@bLO @ Mon, 07 Jan 2019 - 23:51) *
Przecież to możesz sprawdzić na szybko bez kosztów zwłaszcza po sylwestrze wink.gif
Odpinasz DV oddolotu po stronie bez ciśnienia (fifka wpięta w rurę dolotu idąca od filtra do sprężarki) i zaślepiasz ją korkiem do szampana wink.gif masz blow offa, który nie brzmi ale do sprawdzenia checka się nada

Zobacz jak wygląda DV w Z20LET.

Autor tematu może zamontować hybrydowe DV Properfekta, a fabryczne zaślepić (blaszki Properfekt sprzedaje), będzie przylewało silnik (bo jest na przepływce i map sensorze), ale powinno działać.
Slonik92
Mam blow offa properfekta i na nim check mi wywalalo spalanie zwiększone i auto muł.
A teraz mam dv sportowa properfekta i działa jak normalny dv. Czasem pisknie ale to praktycznie nie słychać w porównaniu do blow offa.
Slonik92
CYTAT(Mis @ Tue, 08 Jan 2019 - 00:44) *
Zobacz jak wygląda DV w Z20LET.

Autor tematu może zamontować hybrydowe DV Properfekta, a fabryczne zaślepić (blaszki Properfekt sprzedaje), będzie przylewało silnik (bo jest na przepływce i map sensorze), ale powinno działać.




Zewnętrze dv? Zaslepke mam bo blow offa miałem i leży w garażu ale auto na checku jeździło to wsadzilem dv sportowa.

Wytłumacz zaslepic oryginalna dv i wmontowac hybrydowe? To recyrkulacyjne?
Wojtek
Może masz za mieka sprezyne w tym bov i jest otwarty na podcisnieniu
Slonik92
CYTAT(Wojtek @ Wed, 09 Jan 2019 - 19:23) *
Może masz za mieka sprezyne w tym bov i jest otwarty na podcisnieniu



W sensie? Bo działał zajebiscie tylko przy odpuszczaniu gazu lekkie szarpniecia były. Ktoś mi właśnie gadał o hybrydowych. Ale pan z properfekta powiedział że ten co mam jest do z20let a i ma działa bez bledow
Wojtek
Duzo ludzi kupuje bova a nie wiedza jak działa tzn po co ta sprezyna w srodku.
Musisz zmierzyć podciśnienie na wolnych obrotach na cieplym silniku, na tej podstawie dobierasz sprezyne do bova, sprezyna musi być dobrana do podciśnienia - aby zawor nie pozostawal otwarty na wolnych obrotach. Jeśli jest za slaba, zawor jest caly czas otwarty i silnik wciąga przez niego lewe powietrze, jeśli masz przeplywke to musza być problemy.
Slonik92
Aha a jak to idzie zmierzyć? smile.gif
Wojtek
zegar vacum (do pomiaru podciśnienia) podlaczasz się gdzies w podciśnienie do dolotu na trójniku i mierzysz. Lub niektóre zegary do pomiaru boostu, (np. defi) mierza tez podciśnienie, wiec można sobie i tak poradzić.
Slonik92
No to teraz będę montować zegar doładowania. A do blow offa były 3 sprzezynki.

Auto na nim tak szarpal trochę przy odpuszczaniu gazu
Wojtek
A na której poskladales ? Na miękkiej będzie otwarty na wolnych, na za twardej zawor nie będzie się otwieral przy odpuszczaniu gazu.
Po puszczeniu gazu przez chwile jest duże podciśnienie - większe niż na wolnych. Sprezyna musi być tak dobrana aby nie był otwarty na wolnych a jednocześnie otwieral się jak puścisz gaz.
Jak będziesz wpinal się z zegram na stale, to NIE wpinaj się w podciśnienie od regulatora ciśnienia paliwa.
Slonik92
Hah mądre słowa tutaj idą smile.gif nie wiem jaka sprężyna ma bo go nie rozbieralem dostałem 2 dodatkowe. A gdzie się mam wpiac? Bo jedyne miejsce gdzie mi gadają to obok kolektora ssacego jest taki wężyk podcisnieniu tam miałem blowa wpietego i niby zegar też tam.
Silnik z20let

Pytam się bo ja tak hmm słabo ogarnięty

Czerwoną sprzezynka twarda jest a czarna miesza a jaka mam to nie wiem
Mis
Żeby przejść na hybrydowe DV to trzeba kupić zaślepkę Properfekta, założyć ją na turbo zamiast ori dv.
Następnie kupiony hybrydowy DV Properfekta założyć na odcinku turbo-ic, a upust jeden w atmo będzie, a drugi dać w tipa na odcinku maf-turbo.
Podciśnienie sterujące zapodajesz mu z wężyka, który szedł do ori dv lub bezpośrednio z kolektora ssącego.
piwo
u mnie w b207 dzwiek indora byl zawsze a sprezyn testowealem wszystkie kolory od forga plus jeszce kilka duzo miekszych ktore znalazlem. werdykt dvka nie dziala na elektronicznych przepustnicach ktore nie zamykaja sie za szybko.
co do wypowiedzi miska nie rozumiem .
hybrydowy DV Properfekta założyć na odcinku turbo-ic, a upust jeden w atmo będzie, a drugi dać w tipa na odcinku maf-turbo.
o co tu chodzi. jaki hybrydowy dv? co to jest? to ma dwa upusty?
Wojtek
hybrydowy to taki ze czesc powietrza idzie spowrotem w dolot a czesc w atmo aby ecu nie wariowalo. Ale autor chyba nie o to pyta.
piwo ja mam dvke tiala, sprezyne mega miekka i zamyka się bez problemów na elektronicznej przepustnicy.
Mis
Autor pyta czy można blow offa w z20let bez problemów i check engine. Odpowiedź brzmi nie.
Musiałbyś mieć grubo zrobiony soft w trybie mafless i wtedy możesz zakładać blow offa bez problemów (raczej na twardej sprężynie, by przy lekkim odpuszczaniu gazu nie popuszczał).
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.