Cieniu
Mon, 07 Jan 2019 - 20:51
Witajcie mam taki problem z ustawieniem rozrządu w tym mercu
W203 2.0 kompresor 2002r z tego co pamiętam to silnik m111 chodź nie jestem pewien a więc tak wał na 20* za ot blokada wydechu blokada ssącego i kolko przestawiacza walka ssącego na max w prawo czy napiąć w lewo ?
A może wał na 0 ?
Ktoś miał doświadczenie z tymi silnikami ?
marcin137
Mon, 07 Jan 2019 - 21:53
Dobrze pamiętasz wał na 20 i 2 pręty fi 6 w otwory z tyłu kół łańcuchowych , co do vanosa na ssaniu to luz kasujesz w prawo, żebyśmy się dobrze zrozumieli to jak vanos działa to wałek ssący się przestawia przyśpieszając otwarcie zaworów ssących , tak czy inaczej to ruch vanosa jest mniejszy niż 1 ząbek więc nie ma opcji żeby to źle ustawić ;p
Cieniu
Tue, 08 Jan 2019 - 08:06
Te kółko ma przesow 2 zeby i najlepsze jest to że tak był ustawiony 20 za blokady w walki i kolko do prawej i po odpaleniu ugięło zawory
marcin137
Tue, 08 Jan 2019 - 09:30
Może te 20 na wale było przed 0? Musi być 20 po 0
Cieniu
Tue, 08 Jan 2019 - 13:13
było 20 za
Cieniu
Tue, 08 Jan 2019 - 15:28
Nie wiadomo co było przyczyną ze wczesniej pogieło zawory znowu ustawiony rozrzad tak jak wczesniej z tym ze poszedł nowy napinacz i silnik działa xD
telewizoor
Wed, 09 Jan 2019 - 12:39
Podejrzewam że będzie podobnie jak w M104:
Wał korbowy w położeniu GMP pierwszego cylindra 1 .
• Umieścić w wałku rozrządu sworznie ustawiające o średnicy 4 mm 2 .
• Podczas montażu łańcucha rozrządu przestawiacz wałka rozrządu strony ssania musi znajdować się w
położeniu opóźnienia:
• Trzpienie blokujące o średnicy 4 mm muszą zazębić się w wałkach rozrządu.
• Obrócić koło wałka rozrządu w kierunku jego obrotów do oporu.
Cieniu
Wed, 09 Jan 2019 - 20:03
Nie w m111 jest 20* za ot
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.