Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mazda CX7 2.3DISI
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
bird13
Wybić z głowy czy może jednak nie wink.gif
Znalazł 2008r. z uszkodzonym silnikiem ,automat ,bez rdzy(naprawdę bez rdzy) z lpg za 15tys.zł. Liczy że w 20tys.zł. na gotowo się zmieści.
Co innego tej klasy w tej kasie można kupić?
Jeździliśmy na świętach taką mazdą i poza rdzą na krawędziach tylnych błotników i ogranicznikiem do 180km\h nic niepokojącego nie zauważyliśmy,normalny dupowóz,ale masa ogłoszeń w okolicach 20tys.zł. i błysk oka fachmana od lpg gdy słyszy mazda 2.3disi jakoś nie napawają optymizmem .
Auto musi jeźżdzić na lpg i nie musi być 4x4.
?
stef
Tam jest wtrysk bezpośredni i z gazem to nie zawsze dobrze współpracuje.
torek
Prosta sprawa, jak nie zakuje silnika i od razu przy remoncie nie wymieni tulei cylindra, to jest duża szansa że korba wyjdzie bokiem, albo tuleja na 3 cylindrze się odkształci. Natomiast jeśli to zrobi. To nawet po delikatnym programie na 300KM wszystko będzie hulać. Nie wiem jak automat, bo na ogół są manuale..
bird13
CYTAT(torek @ Tue, 01 Jan 2019 - 14:26) *
Prosta sprawa, jak nie zakuje silnika i od razu przy remoncie nie wymieni tulei cylindra, to jest duża szansa że korba wyjdzie bokiem, albo tuleja na 3 cylindrze się odkształci. Natomiast jeśli to zrobi. To nawet po delikatnym programie na 300KM wszystko będzie hulać. Nie wiem jak automat, bo na ogół są manuale..


To się nazywa trauma wink.gif

Szwagier auto kupił,łańcuch rozciągnięty aż jechał po deklu,przeskoczył,pogięte zawory.
Głowica po remoncie,czeka na części z jues(rozrząd,panewki) i składa.

Temat do zamknięcia
torek
Heh.. klasyka tongue.gif laugh.gif
chebum
Kiedy poprawi cieka nie niego spalanie powyżej 22l w miejscu i 16+na autostradzie. Na LPG raczej wyjdzie jeszcze więcej.
Miałem nówkę z automatem kiedy jeszcze mieszkałem w Rosji. W ciągu 3 lat 9 napraw gwarancyjnych.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.