CYTAT(TeddyBear @ Mon, 26 Nov 2018 - 21:35)
Oglądałem kiedyś pierwsze roczniki Jazz z automatem i kurde byłem w szoku jak te auta się trzymają. Takie małe W124. Biorąc pod uwagę fakt, że ktoś chce kupić auto i jeździć nim do zezłomowania to nie widzę nic lepszego. Tylko czy teraz robią je tak samo ? Nie wiem. Ciekawe co piszesz odnośnie ceny, bo po katalogu z automatem zaczynają się od 67k.
Cena 67k + 2,5k za lakier czyli 70kpln... na otomoto 70200 sie zaczynają.
CYTAT(stef @ Mon, 26 Nov 2018 - 21:39)
Stonic najświeższy z tego trio, bardzo fajnie się prezentuje. Jest automat, jest 1,4 n/a, jest 7 lat gwarancji. Stoi u mnie taki na parkingu i musze powiedzieć, że podoba mi się.
Byłem dziś na tourne po salonach... Wybraliśmy dwie opcje.
Stonic - Małe auto na 17". Nie jestem fanem podwyższonych miastuchów ale auto jest fajne, tanie i ma dużo bajerów w standardzie. Silniki NA więc mniej kosztów pobocznych. Venga i IX20 wyglądają przy Stonicu jak starzy, zgnuśniali, ubodzy krewni. Lakier bez dopłaty żółty jest całkiem fajny.
Ale wybór najprawdopodobniej padnie na IX20 lub Venge bo różnica w pozycji jest kolosalna. Nogi (udo-łydka) są pod kątem prostym. Jak na krześle. Brzydkie to, stare generacyjnie, ubogo wyposażone, prawie w tej samej cenie co Stonic ale Venga i IX20 nie ma konkurencji jeśli chodzi o pozycje.
Mimo iż czas nie gra za dużej roli to oczekiwanie na Stonica pół roku to długo.
Nie sądziłem że komuś polecę takie ch... auto